To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Częstochowa: Przetarg nieograniczony na usługi w zakresie drukowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 306513 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282259 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi w zakresie drukowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie drukowania dla Powiatowego Urzędu pracy w Częstochowie w okresie od 03.01.2011r. do 31.12.2013r. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z normami jakościowymi ISO 9001 (od 2000 do 2010) - w zakresie usług poligraficzno-introligatorskich. 4. Usługi drukowania będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w ramach zamówień jednostkowych zgłoszonych w dowolnej formie (telefon, e-mail, faks, pismem) po uprzednim dokonaniu stosownych uzgodnień z Wykonawcą. 5. Zamawiający wskaże zakres w jakim Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania projektów graficznych podlegających zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 6. Wykonawca przedstawi wydruki próbne celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7. Wykonanie formularzy musi nastąpić ściśle według przekazanych wzorów oraz wskazań wynikających z załącznika nr 2 do SIWZ. 8. W trakcie wykonywania zamówienia Zamawiający będzie mógł wprowadzić niezbędne zmiany treści oraz rozmieszczenia danych na wydruku 9. Projekty materiałów do druku zamówienia jednostkowego Zamawiający przekazywał będzie Wykonawcy w postaci papierowej, zapisów cyfrowych na dyskietkach, płytach CD lub innych nośnikach danych. 10. Zamawiający każdorazowo będzie precyzował w formie pisemnej i przekazywał wykonawcy informacje niezbędne do realizacji zamówienia częściowego. 11. Wielkość nakładów, rodzaj asortymentu oraz ilość stron są umowne i podlegać mogą zmianom w zakresie nie przekraczającym wartości wynagrodzenia umownego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnego zrealizowania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku do umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 13. Odbiór wydrukowanych materiałów następować będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i wniesie na swój koszt cały nakład do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych licząc od dnia przekazania zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 700 do1500. 14. Pisemne potwierdzenie odbioru dokonane przez Zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 15. W razie wykonania zamówienia niezgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia zamówienia, a koszty związane z jego realizacją i transportem obciążą Wykonawcę. 16. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie 3 lat od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w drodze niniejszego postępowania Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających na kwotę nie większą niż 50 % kwoty, na którą opiewać będzie umowa z wyłonionym Wykonawcą. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi drukowania, analogiczne, jak w zamówieniu podstawowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
- Firma Poligraficzno-Introligatorska Udziałowiec, ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 640810,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 485304,06
Oferta z najniższą ceną: 485304,06 / Oferta z najwyższą ceną: 485304,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługi drukowania książki o gen . Skibińskim
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno - promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska - Słowacja 2021-2027
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.