Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Szczecin: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 306537 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4339900, 4339914, 4344951, faks 4339914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wyspecyfikowanego sprzętu: I. Serwer wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem, instalacją i wdrożeniem - 1szt. *Element/Parametr - Wymagania minimalne *Typ obudowy - Rack /2U/ *Minimalna liczba zainstalowanych procesorów - 1 *Maksymalna ilość procesorów - 2 *Procesor co najmniej - Intel Xeon Quad-Core o kodzie E5506 *Minimalna częstotliwość procesora - 2,13 GHz *Częstotliwość szyny QPI/DMI przynajmniej - 4,8 GT/s *Pojemność pamięci cache co najmniej - 4 MB *Liczba zainstalowanych dysków - 6 w tym 4 x 500GB 3G SATA 7.2K rpm SFF (2.5-inch) + 2 x 146GB 10K 6G 2.5 /SFF/ SAS DP H *Maksymalna liczba dysków - 8 x SATA/SAS z obsługą hot-swap *Sterownik macierzy lub ekwiwalentny - Smart Array P410i/Zero Memory Controller *Pojemność zainstalowanej pamięci co najmniej - 4096 MB DDR3 Registered na szynie 1333 MHz *Maksymalna pojemność pamięci - 98304 MB *Liczba banków pamięci co najmniej - 8 *Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0 - 1 *Karta graficzna - ATI RN50 /ES1000/ /64MB/ lub ekwiwalentna *Karta sieciowa - 4 x 10/100/1000 Mbit/s *Liczba wolnych kieszeni 2,5 /zewnętrznych/ co najmniej - 8 *Ilość półek na dyski Hot Swap co najmniej - 8 *Interfejsy/złącza - 1 x Serial, 2 x PS/2, 2 x VGA, 4 x RJ-45 /LAN/, 1 x RJ45 /iLO 2 remote management/, 5 x USB 2.0, 1 x SD slot *Zasilacz co najmniej - 460 W z obsługa hot-plug *Gwarancja - 3 lata na części, 3 lata na robociznę, 3-letnia pomoc techniczna w miejscu instalacji 2. Konsola serwerowa Aten CL-108M lub ekwiwalentna do zabudowy Rack 19 sztuk 1; 3. Smart-UPS 3000 VA, RS/USB do obudowy Rack 19 sztuk 1 4. Oprogramowanie MS Windows Server Standard 2008 OEM SP2 32bit/x64 Polish na 80 stanowisk - z instalacją i wdrożeniem II. stacja robocza - 10 szt. *Element/Parametr - Wymagania minimalne *Procesor - IntelR CoreTM i3-530 /2.93GHz, 4MB/ lub szybszy *Pamięć zainstalowana co najmniej - 4096MB /2x2048/ 1333MHz DDR3 Single Channel *Klawiatura - QWERTY czarna *Karta graficzna - 512MB NVIDIAR GeForceR G310* /DVI, VGA,HDMI/ *Dysk twardy - 320GB /7200rpm/ Serial ATA Hard Drive with 16MB DataBurst lub o większej pojemności *Myszka - 2 Button USB Optical czarna *Napęd DVD - 16X DVD+/- RW Optical Drive lub szybszy *System operacyjny i biurowy - Microsoft Operating System Polski Oryginalny WindowsR SP3 /Downgrade/ 7 Professional 32Bit to XP Professional i Microsoft Office Basic 2007 z nośnikiem *Monitor - 20` 51 cm Wide VGA, DVI z głośnikami; czarny *Obudowa - czarna *Dokumentacja - w języku polskim, dyski ze sterownikami w komplecie *Gwarancja - 3 lata; w następnym dniu roboczym Cała stacja robocza musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE, oraz płytę CD (płyty CD/DVD) z dołączonym oprogramowaniem i sterownikami /oraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt CD/DVD w wersji polskiej/. Wymagamy certyfikatu zgodności producenta zestawu z normami ISO 9001. Do stacji roboczej powinna być dołączona instrukcja obsługi dla użytkownika w języku polskim /w wersji elektronicznej lub drukowanej/. Stacja robocza powinna być wyposażona we wszystkie przewody służące do jej uruchomienia i podłączenia do sieci. Monitor powinien być wyposażony we wszystkie przewody służące do jego uruchomienia i podłączenia do komputera, w przypadku wyposażenia jednostki centralnej w złącze DVI monitor powinien na wyposażeniu posiadać kabel ze złączem DVI. III. Drukarki laserowe 1. Drukarka - 1 sztuka Drukarka w technologi laserowej z wbudowanym modułem druku dwustronnego, emulacjami PCL5e, PCL6, Epson FX, IBM ProPri , podajnikiem przynajmniej 150 stron, kartą sieciową 10/100BaseTX i rozdzielczość przynajmniej 2400 x 600dpi 2. Drukarka - 2 sztuki Drukarka w technologi laserowej z wbudowanym modułem druku dwustronnego, emulacjami PCL5e, PCL6, Epson FX, IBM ProPri , podajnikiem przynajmniej 600 stron, kartą sieciową 10/100BaseTX i rozdzielczość przynajmniej 1200 x 1200dpi W przypadku oferowania sprzętu komputerowego równoważnego do sprzętu wyspecyfikowanego przez zamawiającego, sprzęt równoważny musi charakteryzować się nie gorszymi parametrami technicznymi niż sprzęt wyspecyfikowany przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. (art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 roku Nr 113 , poz. 759) tj. dostaw sprzętu komputerowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.32.10 - 30.23.32.10 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000 zł słownie: dwa tysiące złotych. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na konto Szczecińskiego TBS Sp. z o.o. do dnia 15 listopada 2010 roku do godz. 1000.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawców, że że w okresie od ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. od 16 listopada 2007 roku do 15 listopada 2010 roku a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia określony w części IV SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, w okresie jak wyżej, wykonaniem dostawy co najmniej 10 zestawów komputerowych z monitorami LCD w ramach jednej umowy oraz dostawą 1 serwera (w ramach jednej umowy może być wykazana dostawa 10 zestawów komputerowych i 1 serwera, lub w ramach jednej umowy 10 zestaw komputerowych, a w ramach innej umowy dostawa 1 serwera). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawców, że: - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 70.000 złotych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a. certyfikat bezpieczeństwa CE dla każdego zaoferowanego sprzętu; b. certyfikatami zgodności producenta każdego sprzętu z normami ISO 9001.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) upoważnienia i pełnomocnictwa, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z załączonych dokumentów; c) dowód wniesienia wadium d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi/sprzetkomputerowy/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nabyć w siedzibie Zamawiającego (I piętro, pok. nr 14) na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca. Koszt powielenia SIWZ wynosi 10,50 zl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, (I piętro, Sekretariat Zarządu)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustala: - 21-dniowy (kalendarzowy) termin dostawy zamówienia, liczony od dnia podpisania umowy - 10-dniowy (kalendarzowy) termin instalacji i wdrożenia serwera wraz z oprogramowaniem, liczony od dnia dostawy sprzętu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu i przebudowy oficyny kamienicy przy ul. Gen. Ludomiła Rayskiego 16 w Szczecinie
- Dostawa produktów spożywczych, mleka oraz mieszanek mlecznych dla dzieci do USK-1 w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne urządzeń UTB, instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji pożaru "SAP", urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów
- Przegląd okresowy sieci i instalacji elektrycznych oraz instalacji niskoprądowych na terenie Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera w Szczecinie w 2025r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu i przebudowy oficyny prawej kamienicy przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 23 w Szczecinie
- Dostawy artykułów żywnościowych - mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej Nr74 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Dobrcz - Zakup sprzętu i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych i serwera w podziale na 3 części".
- "Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem"
- "Dostawa 2 szt. serwerów wraz z systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi oraz licencjami dostępowymi" w ramach projektu " Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa w Gminie Mszanie"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia (urządzenia drukujące, skanery, komputery)
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.