Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Kalisz: Dostawa mebli laboratoryjnych dla wyposażenia pracowni biochemii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu wraz z ich montażem
Numer ogłoszenia: 306625 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych dla wyposażenia pracowni biochemii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu wraz z ich montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do oferty tzw. Formularz cenowy i obejmuje : 1.1. dostawę mebli, w tym: meble laboratoryjne - stoły, blaty, krzesła, dygestorium, w ilościach zgodnych z kolumną 4 w/w załącznika nr 2 do oferty, 1.2. montaż mebli; ustawienie na wyznaczonym miejscu - pomieszczenie w budynku przy ul. Kaszubskiej 13 w Kaliszu oraz podłączenie mebli laboratoryjnych oraz dygestorium do istniejących w budynku instalacji wod.-kan, elektrycznych i wentylacyjnych 2. Kolorystyka mebli: 2.1.Meble metalowe białe lub popielate, malowane farbami na bazie żywic epoksydowych o wysokiej odporności chemicznej. 2.2. Ceramika w kolorze białym. 2.3. Meble z melaniny w kolorze białym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniessienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykażą należycie wykonaną , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli laboratoryjnych o wartości brutto min. 40.000 zł., poparta dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana z należytą starannością, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiam pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9.1 SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Każdy z wykonawców ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia (również spółka cywilna) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1 i 4 - SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz należycie wykonanych dostaw, o których mowa w pkt.8.1., ppkt.2, litera a) SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik n r 3 do oferty ( Doświadczenie zawodowe), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i zamawiających ; d) dokumenty potwierdzające (np. referencje), że dostawy wyszczególnione w wykazie o którym mowa w pkt. 9.1. ppkt. c) SIWZ, zostały wykonane należycie ; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty : a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że oferowane stoły laboratoryjne odpowiadają normie PN-EN 13150 i PN-EN 14727 wydane przez niezależne laboratorium akredytowane; b) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że oferowane szafki, stelaże, przystawki posiadają deklarację i znak CE ; c) katalogi wyrobów zdjęciami i opisami w języku polskim. Z treści ww. dokumentów musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółki cywilnej), każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty dokumenty określone w pkt. 1 lit.a i b, dotyczące każdego z nich. Pozostałe dokumenty określone w pkt.1. i 2. składane są przez występujące podmioty łącznie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U.z 2006 r., Nr 87 , poz.605 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl / zakładka Biuletyn Informacji Publicznej/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5 , Dział Techniczny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:00, miejsce: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5 , Dział Techniczny , pokój 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Krotoszynie przy ul. H. Sienkiewicza 11
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego z jednostkami organizacyjnymi oraz Instytucją Kultury
- Dostawa bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych
- Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.