Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Kielce: Promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodniczek Kieleckiego Stowarzyszenia Sportowego Kielce w turniejach międzynarodowych i rozgrywkach krajowych ekstraklasy PGNiG w piłce ręcznej kobiet w roku 2012- I runda sezonu 2012-2013
Numer ogłoszenia: 306634 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodniczek Kieleckiego Stowarzyszenia Sportowego Kielce w turniejach międzynarodowych i rozgrywkach krajowych ekstraklasy PGNiG w piłce ręcznej kobiet w roku 2012- I runda sezonu 2012-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodniczek Kieleckiego Stowarzyszenia Sportowego Kielce w turniejach międzynarodowych i rozgrywkach krajowych ekstraklasy PGNiG w piłce ręcznej kobiet w roku 2012 -I runda sezonu 2012-2013, na niżej określonych zasadach: 1)zapewnienia uczestnictwa zawodniczek Kieleckiego Stowarzyszenia Sportowego Kielce w dwóch turniejach międzynarodowych, jednym turnieju ogólnopolskim i w najwyższej klasie rozgrywek krajowych piłki ręcznej kobiet, 2)zapewnienia przeprowadzenia co najmniej 2 transmisji telewizyjnych z rozgrywek sportowych z udziałem zawodniczek Kieleckiego Stowarzyszenia Kielce w stacji telewizyjnej o zasięgu krajowym, 3)używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 4)wykonania i umieszczenia herbu miasta Kielce w wydawanych przez siebie - materiałach informacyjnych i reklamowych (folderach, plakatach, biletach, itp.), 5) umieszczenia na strojach sportowych zawodniczek uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 6) umieszczenia w widocznych miejscach dwóch banerów reklamujących Zamawiającego w czasie spotkań ligowych, transmitowanych w telewizji, na obiekcie sportowym będących w dyspozycji Wykonawcy, 7) umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 8) informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 9) kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIELECKIE STOWARZYSZENIE SPORTOWE KIELCE
jakie przetargi wygrała firma
KIELECKIE STOWARZYSZENIE SPORTOWE KIELCE
- Kieleckie Stowarzyszenie Sportowe Kielce, ul. Szczepaniaka 29, 25-118 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140000,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zawodniczki Kieleckiego Stowarzyszenia Sportowego Kielce jako jedyny zespół piłki ręcznej kobiet w mieście Kielce bierze udział w najwyższej klasie rozgrywek krajowych. Jest to niewątpliwie olbrzymia szansa dla naszego miasta aby w/w zawodniczki w ramach rozgrywek krajowych I rundy sezonu 2012-2013 promowali nasze miasto w kraju i zagranicą. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Promocja miasta Kielce poprzez jedną z wiodących dyscyplin sportowych w naszym mieście gwarantuje możliwość kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do przybycia do miasta Kielce w charakterze turystów bądź też z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Kieleckie Stowarzyszenie Sportowe od lat, z dużymi sukcesami promuje Miasto Kielce. W roku 2012 (I runda sezonu 2012-2013) Wykonawca będzie świadczył usługi promocyjne na rzecz miasta Kielce poprzez: 1) zapewnienia uczestnictwa zawodniczek Kieleckiego Stowarzyszenia Sportowego Kielce w dwóch turniejach międzynarodowych, jednym turnieju ogólnopolskim i w najwyższej klasie rozgrywek krajowych piłki ręcznej kobiet, 2) zapewnienia przeprowadzenia co najmniej 2 transmisji telewizyjnych z rozgrywek sportowych z udziałem zawodniczek Kieleckiego Stowarzyszenia Kielce w stacji telewizyjnej o zasięgu krajowym, 3) używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 4) wykonania i umieszczenia herbu miasta Kielce w wydawanych przez siebie - materiałach informacyjnych i reklamowych (folderach, plakatach, biletach, itp.), 5) umieszczenia na strojach sportowych zawodniczek uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 6) umieszczenia w widocznych miejscach dwóch banerów reklamujących Zamawiającego w czasie spotkań ligowych, transmitowanych w telewizji, na obiekcie sportowym będących w dyspozycji Wykonawcy, 7) umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 8) informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 9) kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp. W związku z powyższym miasto Kielce, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez telewizję postanowiło do 19.12.2012 r. promować miasto Kielce poprzez drużynę KSS Kielce. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. Miasto oczekuje więc od marketingu i promocji przez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry osiągający wysokie wyniki sportowe zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i kreuje dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a u Pzp.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkolenia dotyczącego profilaktyki alkoholowej
- "Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kielce w roku 2024"
- Zakup i dostawa stentgraftu fenestrowanego Custom Made dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Naczyniowej WSzZ Kielce
- Odwodnienie terenu w ramach zadania pn. "Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym oraz pompownią wód opadowych dla budynku Kliniki Chorób Zakaźnych WSzZ w Kielcach"
- Usługa serwisowa dla naukowo - akademickiego klastra obliczeniowego Politechniki Świętokrzyskiej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w celu realizacji zadania pn. "Przebudowa Klinicznego Oddziału Leczenia Udarów Mózgu Świętokrzyskiego Centrum Neurologii WSzZ w Kielcach"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania internetowa KFS
- "Reklama Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku przez zespół koszykówki mężczyzn biorący udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Koszykówki S.A."
- Usługa opracowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej o charakterze informacyjno-edukacyjnym dotyczącej ochrony wizerunku dziecka w sieci na potrzeby Biura Rzecznika Praw Dziecka
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.