Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Wodzisław Śląski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 306644 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nowych nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Dostawa będzie realizowana na koszt wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji, określonymi w załączniku do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji, które stanowi załącznik nr 5 do oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30907,44
Oferta z najniższą ceną: 30907,44 / Oferta z najwyższą ceną: 32745,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zapytanie o cenę to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert (art. 69 ustawy Pzp). Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego będące przedmiotem niniejszego postępowania, są towarem: powszechnie dostępnym, a mianowicie możliwym do zrealizowania przez liczne przedmioty działające na rynku, bez względu na siedzibę tego podmiotu i czas realizacji zamówienia. Przeprowadzenie transakcji kupna/sprzedaży nie jest ograniczone posiadaniem przez Wykonawcę szczególnych uprawnień, gdyż może zostać przeprowadzona przez większość podmiotów w tej branży. Materiały eksploatacyjne są towarem o ustalonych standardach jakościowych odpowiadających przeciętnym, standardowym wymaganiom powszechnie znanym, które nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego, a Zamawiający zaspakaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych dla wszystkich zainteresowanych ich zakupem. Charakteryzują się powtarzalnymi cechami jakościowymi i technicznymi, a ich typowość gwarantuje porównanie produktów oferowanych przez różnych wykonawców. Wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 120.000,00 zł co stanowi równowartość 28.403,04 euro, a więc jest mniejsza od kwoty 207.000,00 euro dla dostaw lub usług określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień i konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa leku Durvalumab
- Ubezpieczenie Miasta Wodzisław Śląski
- Wykonanie systemu okablowania strukturalnego i rozbudowy instalacji elektrycznej do stanowisk komputerowych dla części pomieszczeń w budynku przy ul. Św. Jana 16 w Wodzisławiu Śląskim
- Kompleksowa modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr. A. Pawelca w Wodzisławiu Śląskim w zakresie dostępności architektonicznej wraz z budową nowego dźwigu osobowego.
- Dostawa środków czystości
- Dostosowanie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim dla osób z niepełnosprawnościami - likwidacja barier architektonicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.