To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Zawiercie: Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb organizacji -Treningu kompetencji społecznych-społeczności romskiej - uczestników projektu -Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno- zawodową grupy zawierciańskich Romów.
Numer ogłoszenia: 306658 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281740 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb organizacji -Treningu kompetencji społecznych-społeczności romskiej - uczestników projektu -Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno- zawodową grupy zawierciańskich Romów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie, restauracyjne i udostępnienie sal konferencyjnych dla potrzeb organizacji 4 (czterech) - dwudniowych treningów kompetencji społecznych dla 36 osób. Usługi będą świadczone sukcesywnie w miesiącach wrzesień i październik 2011roku, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 2.Usługi hotelarskie obejmują : zakwaterowanie 36 osób (osoby dorosłe i dzieci w wieku od 3 do 15 lat) w pokojach 1, 2 lub 3 osobowych z łazienkami i telewizorem.wynajem dwóch sal konferencyjnych - klimatyzowanych:a/ jedna sala przeznaczona dla uczestników treningów ( 17 osób dorosłych ), wyposażona w projektor multimedialny, ekran do projekcji, tablicę flipchart z zapasem kartek i pisaków, stoły, krzesła oraz kącik kawowy;b/druga sala przeznaczona do zajęć z dziećmi (17 dzieci + 2 opiekunów ) wyposażona w stoliki, krzesła, telewizor, DVD oraz kącik do poczęstunku w formie bufetu. 3.Usługi restauracyjne obejmują dzienne wyżywienie podczas pobytu dla 36 osób i składają się z : a/ śniadania podanego w formie bufetu: pieczywo różnorodne, wędlina ( min.3 rodzaje), sery ( min. 2 rodzaje ), dżemy, świeże warzywa (pomidor, ogórek ) masło, płatki śniadaniowe, mleko ciepłe, cukier, kawa, herbata, cytryna oraz ciepły posiłek ( jajecznica, parówki ); b/ obiad dwudaniowy: zupa i drugie danie ( mięso / ryby, ziemniaki / ryż, zestaw surówek ), soki owocowe lub kompot z owoców; c/ deser : ciasto, lody z bakaliami lub bitą śmietaną z owocami;d/ - serwis kawowy dla osób dorosłych podczas dwóch przerw w zajęciach :kawa, herbata, cukier, cytryna, mleko do kawy, drobne ciasteczka, woda mineralna, - poczęstunek dla dzieci podczas dwóch przerw w zajęciach: soki owocowe, drobne ciasteczka, cukierki czekoladowe;e/ kolacja podana w formie bufetu: pieczywo różnorodne, wędlina ( min. 3 rodzaje ), sałatki jarzynowe ( min. 2 rodzaje ), świeże warzywa (pomidor,ogórek), herbata, cytryna, cukier oraz ciepły posiłek (np.: gulasz, bigos,gołąbki),alternatywnie, przy sprzyjającej pogodzie kolacja grilowa na świeżym powietrzu: kiełbaski, kaszanka, karczek / szaszłyk, smalec domowy ze skwarkami, pieczywo, ketchup, musztarda, surówki, ogórek kiszony, herbata, cukier, cytryna. 4.Ilość zamawianych usług hotelarskich i restauracyjnych wskazana w siwz - dla 36 osób stanowi maksymalny ich zakres. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób uczestniczących w treningach ( a tym samym korzystających z noclegów i wyżywienia ) do 30%, na dwa dni przed terminem podanym w harmonogramie. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną liczbą usług dla 36 osób określoną w siwz, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie zlecenia Zamawiającego. 5.Wykonawca zapewni wykonanie całego przedmiotu zamówienia w jednym budynku (nocleg, wyżywienie, salekonferencyjne). 6.Zakwaterowanie w pokojach hotelowych obejmuje okres od godz. 8.00 w dniu przyjazdu - do co najmniej godz.14.00 w dniu wyjazdu.7.Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. III.Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia. 1.Obiekt hotelowo-restauracyjny o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, położony na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, w odległości maximum 50 km od Zawiercia, usytuowany wśród lasów i stawów. 2.Obiekt musi posiadać miejsca hotelowe w pokojach 1, 2 lub 3 osobowych (pokoje z łazienkami, TV-sat), salę restauracyjną i 2 sale konferencyjne. Obiekt musi posiadać także zaplecze rekreacyjne, plac zabaw dla dzieci, zaplecze do imprez plenerowych. 3.Wykonawca załączy do oferty folder przedstawiający miejsce wykonywania zamówienia (pokoje, sale konferencyjne, restauracja ). 4.Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument potwierdzający, że oferowany obiekt posiada standard minimum 3 gwiazdkowy wystawiony przez upoważniony organ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL 01.03.01-00-23/10-01 Integracja poprzez edukację I aktywizację społeczno zawodową grupy zawierciańskich Romów,Poddziałanie 1.3.1 Projektu na rzecz społeczności romskiej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb organizacji -Treningu kompetencji społecznych - społeczności romskiej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KMICIC TRAVEL KOMPLEKS HOTELOWO-GASTRONOMICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KMICIC TRAVEL KOMPLEKS HOTELOWO-GASTRONOMICZNY SP. Z O.O.
- KMICIC-TRAVEL Kompleks Hotelowo - Gastronomiczny, Złoty Potok, ul. Majora Wrzoska 35, 42-253 Janów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33599,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36000,00
Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.