eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynZorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz poradnictwa indywidualnego dla 55 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz poradnictwa indywidualnego dla 55 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 306670 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255590 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253668, faks 062 7253668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz poradnictwa indywidualnego dla 55 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz poradnictwa indywidualnego dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1.2. Szkolenie skierowane jest dla 55 osób dorosłych z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, w tym 6 osób niepełnosprawnych, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukującymi pracy,korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 1.3. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów grupowych i poradnictwa indywidualnego obejmuje moduł: 1) Warsztaty psychologiczne dla 55 osób, 2) Warsztaty prawno - zawodowe dla 55 osób, 3) Warsztaty z autoprezentacji i technik wizażu dla 55 osób, 4) Warsztaty zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie dla 55 osób, 5) Warsztaty w zakresie podniesienia kompetencji wewnątrzrodzinnych, w tym opiekuńczo - wychowawczych dla 12 uczestniczek, biorących również udział w warsztatach określonych w ppkt. od 1) do ppkt. 4), 6) Poradnictwo indywidualne dla uczestników warsztatów w formie porad dla 55 osób, będących uczestnikami warsztatów grupowych. 1.3.1. Moduł warsztaty psychologiczne: 1. Celem warsztatów jest w szczególności podniesienie wiary w siebie i swoje możliwości, zwiększenie umiejętności komunikacyjnej, zdobycie pewności siebie, umiejętność pracy w grupie. 2. Warsztatami objętych zostanie 55 osób dorosłych, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 1.3.2., 1.3.3., 1.3.4, 1.3.5, w tym: 49 osób dorosłych nie posiadających orzeczenia o niepełnosprawności, 6 osób dorosłych posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. 3. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 4. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 5. Ilość godzin dydaktycznych dla jednej grupy: 18 godzin dydaktycznych. 6. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 7. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 8. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 9. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 11. Forma przeprowadzonych warsztatów: wykłady + ćwiczenia. 12.Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji warsztatów bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 13.Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów. 14.Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) znam swoją wartość, w tym analiza mocnych i słabych stron, wzmacnianie własnej samooceny, 2) efektywna komunikacja interpersonalna, słowna i gesty, autoprezentacja, 3) trening asertywności, 4) kreatywne rozwiązywanie problemów, 5) efektywne zarządzaniem czasem, 6) radzenie sobie w trudnych sytuacjach w życiu osobistym i zawodowym. 1.3.2. Moduł warsztaty prawno - zawodowe 1. Celem warsztatów jest w szczególności zdobycie umiejętności wykorzystywania swoich mocnych stron, które pozwolą na włączenie sie do rynku pracy, zdobycie umiejętności odnajdywania właściwych dla siebie ofert pracy, asertywność, pewność siebie w kontaktach międzyludzkich, zdobycie umiejętności pracy w grupie, samodzielne przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, zwiększenie motywacji do aktywnego poszukiwania pracy. 2. Warsztatami objętych zostanie 55 osób dorosłych, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 1.3.1., 1.3.3, 1.3.4, 1.3.5,w tym: 49 osób dorosłych nieposiadających orzeczenia o niepełnosprawności,6 osób dorosłych posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. 3. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 4. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 5. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 30 godzin dydaktycznych. 6. Łącznie: 150 godzin dydaktycznych. 7. Ilość spotkań dla każdej grupy: 5 spotkań po 6 godzin dydaktycznych. 8. Łącznie: 25 spotkań wszystkie grupy. 9. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 11. Forma przeprowadzonych warsztatów: wykłady + ćwiczenia. 12. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji warsztatów bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 13. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów. 14. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) metody aktywnego poszukiwanie pracy, równość szans na rynku pracy, oraz bariery przeszkadzające w poszukiwaniu pracy, 2) reakcja na utratę pracy, 3) plan działania w poszukiwaniu pracy, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, 4) podstawowe zagadnienia prawa pracy, umowy o pracę, prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, zasady egzekwowania swoich praw, 5) tworzenie bilansu zawodowego: umiejętności i kompetencje, identyfikacja mocnych i słabych stron. 1.3.3. Moduł warsztaty z autoprezentacji i wizażu 1. Warsztatami objętych zostanie 55 osób dorosłych, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 1.3.1., 1.3.2., 1.3.4, 1.3.5,w tym: 49 osób dorosłych nie posiadających orzeczenia o niepełnosprawności, 6 osób dorosłych posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 18 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy:3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 8. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 10. Forma przeprowadzonych warsztatów grupowych: wykłady + ćwiczenia. 11. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji warsztatów bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 12. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów, w tym zaplecze wizażowe oparte o kosmetyki, urządzenia fryzjerskie. 13. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) autoprezentacja - definicje i jej znaczenie w życiu człowieka, 2) wizerunek - sztuka kreowania wizerunku, 3) rozmowa kwalifikacyjna a autoprezentacja (odzieżowy Savoir - vivre), 4) psychologiczne znaczenie dobrego wizerunku, 5) autoprezentacja na rynku pracy - w tym sztuka prezentacji, 6) znaczenie wyglądu w życiu zawodowym i osobistym: mowa ciała, dobór stroju, fryzury i makijażu do rodzaju sylwetki, osobowości, rodzaju wykonywanej pracy, trybu życia, 7) charakterystyka typów urody (rozpoznanie własnego typu urody) -zajęcia praktyczne, 8) pokaz makijażu, konsultacje - indywidualne rozwiązania dla każdego uczestnika, 9) usługa fryzjerska (strzyżenie i modelowanie włosów), lub zamiennie wykonanie makijażu każdemu uczestnikowi szkolenia. 1.3.4. Moduł warsztaty zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie 1. Celem warsztatów jest wyposażenie uczestników w umiejętności gospodarowania własnymi - posiadanymi środkami finansowymi, pozyskanie wiedzy na temat tego ile wydajemy i jak możemy zapanować nad swoimi domowymi finansami, tworzenie prawidłowego kanonu żywieniowego, gotowanie podstawowych potraw, wypracowanie podziału obowiązków w ramach wspólnego prowadzonego gospodarstwa domowego. 2. Warsztatami objętych zostanie 55 osób dorosłych, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 1.3.1., 1.3.2., 1.3.3, 1.3.5,w tym: 49 osób dorosłych nie posiadających orzeczenia o niepełnosprawności, 6 osób dorosłych posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. 3. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 4. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 5. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 36 godzin dydaktycznych, w tym zarządzanie budżetem domowym, w tym ekonomia wspólnego mieszkania - 12 godzin dydaktycznych, tanie gotowanie - 24 godziny dydaktyczne. 6. Łącznie: 180 godzin dydaktycznych. 7. Ilość spotkań dla każdej grupy: 6 spotkań po 6 godzin dydaktycznych. 8. Łącznie: 30 spotkań wszystkie grupy. 9. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 11. Forma przeprowadzonych warsztatów grupowych: wykłady + ćwiczenia. 12. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji warsztatów bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 13. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów, w tym sprzęt AGD, drobne narzędzia kuchenne, rzutniki multimedialne. Do realizacji zajęć Wykonawca zabezpieczy ponadto niezbędne artykuły spożywcze oraz środki czystości. 14. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) podstawy finansów domowych i cele finansowe (podstawowe zagadnienia ekonomiczne, definiowanie posiadanych zasobów, źródła dochodów i obszary wydatków), 2) jak stworzyć budżet domowy (stawianie celów, planowe i celowe zarządzanie budżetem domowym), 3) oszczędzanie bez wyrzeczeń (definiowanie źródeł niekontrolowanych wypływów, klasyfikacja i funkcje wydatków, negocjacje w codziennych sprawach i zakupach), 4) planowanie i kontrolowanie wydatków (przykładowy budżet domowy, indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania nimi, zakupy codziennie i okazjonalnie), 5) zasady zarządzania finansami w budżecie domowym (przykładowy budżet domowy, indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania budżetem domowym, omówienie przykładowych budżetów, sugerowane zmiany), 6) znaczenie podziału ról we wspólnie prowadzonym gospodarstwie domowym, 7) podział ról w gospodarstwie domowym, 8) wypracowanie podziału obowiązków w ramach wspólnie prowadzonego gospodarstwa domowego. 9) obsługa urządzeń kuchennych ( w tym: miksera, kuchenki, piekarnika itp.), 10) przygotowywanie potraw śniadaniowych, obiadowych, przygotowanie kolacji, 11)przygotowywanie wspólnego posiłku przez uczestników szkolenia. 1.3.5. Moduł warsztaty w zakresie podniesienia kompetencji wewnątrzrodzinnych, w tym opiekuńczo - wychowawczych 1. Warsztatami objętych zostanie 12 osób dorosłych z problemami opiekuńczo wychowawczymi, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 1.3.1., 1.3.2., 1.3.3, 1.3.4. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 2 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy po 6 osób każda. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 24 godzin. 5. Łącznie: 48 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 4 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 8 spotkań wszystkie grupy. 8. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których poinformuje Wykonawcę. 10. Forma przeprowadzonych warsztatów grupowych: wykłady + ćwiczenia. 11. Wykonawca zapewnia bazę lokalową. 12. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów. 13. Zakres tematyczny warsztatów winien obejmować zagadnienia: 1) organizacja funkcjonowania rodziny tj. planowanie obowiązków domowych, planowanie wspólnego czasu wolnego, organizacja czynności codziennych (tj. higiena, utrzymanie porządku w mieszkaniu itp.), profilaktyka zdrowotna, 2) przełamanie niewłaściwych nawyków dotyczących planowania dnia, ustalenie priorytetów rodziny, 3) trening ekonomiczny: dochody, wydatki, planowane zakupy remonty, naprawy, tzw. zachcianki, uporządkowanie dokumentów rodziny np. rachunki za prąd, gaz czynsz, dokumentacja medyczna, zawodowa, 4) trening asertywnych zachowań wobec członków rodziny, 5) przeciwdziałanie manipulacji i radzenia sobie z manipulacją dzieci, 6) budowanie pozytywnych relacji: początek dobrych relacji, wzmacnianie, budowanie poczucia bezpieczeństwa i poszanowania, dziecko jako partner do rozmowy, wyrażanie pozytywnych emocji, poszanowanie odrębności, tolerancja odmienności, 7) zasady dobrych manier (savoir vivre), 8) toksyczne emocje w rodzinie: nadopiekuńczość, przemoc, zachowania dyrektywne, kłamstwo i manipulacja, system kar i nagród, 9) rozpoznawanie zagrożeń: alkohol, środki odurzające, Internet, nikotyna, prostytucja nieletnich, 10) nawiązywanie relacji z członkami rodziny, 11) organizacje i instytucje, które mogą wesprzeć w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i opiekuńczych, 12) metody wychowania bez porażek, 13) podział obowiązków domowych, 14) sposoby spędzania wolnego czasu. 1.3.6. Moduł poradnictwo /wsparcie indywidualne 1. Wsparcie indywidualne skierowane jest dla uczestników warsztatów grupowych. 2. Zakres i tematyka wsparcia indywidualnego związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Szansa na lepsze Zycie według zgłaszanych przez nich potrzeb. 3. Wsparcie indywidualne udzielane będzie w zakresie doradztwa psychologicznego oraz prawno - zawodowego. 4. Planowana liczba godzin: 84 godzin dydaktycznych łącznie dla wszystkich uczestników, po 42 godziny dydaktyczne w zakresie wsparcia psychologicznego i 42 godziny w zakresie doradztwa prawno - zawodowego. 5. Zamawiający zapewnia bazę lokalową bezpłatnie w siedzibie MGOPS w Krotoszynie przy ul. Kobylińskiej 10a, II Piętro. 6. Datę i godzinę zajęć z poradnictwa indywidualnego Wykonawca ustali w porozumieniu z Zamawiającym w terminie do 5 dni kalendarzowych przed planowanym wsparciem indywidualnym planowanego dnia poradnictwa. 7. Planuje się łącznie 12 dni spotkań po 7 godzin dydaktycznych dziennie. 8. Ilość dni spotkań i godzin w danym dniu może ulec zmianie ze względów organizacyjnych. 9. Indywidualne poradnictwo psychologiczne obejmować powinno wsparcie w zakresie: 1) pomoc w zrozumieniu swoich reakcji i emocji, 2) poszukiwanie indywidualnych korzyści z udziału w projekcie, 3) wzbudzanie motywacji do wprowadzenia zmian w swoim życiu oraz podejmowanie działań związanych z podejmowaniem aktywności zawodowej, 4) rozwiązywania problemów życiowych, 5) wsparcie w pobudzaniu własnej aktywności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji, 6) analiza sytuacji rodzinnej (słabe i mocne strony), 7) budowanie pozytywnego myślenia i poczucia własnej wartości, odkrywanie własnego potencjału. 10. Indywidualne poradnictwo w zakresie doradztwa prawno - zawodowego obejmować powinno wsparcie w zakresie: 1) przeprowadzenie diagnozy predyspozycji zawodowych, 2) rozpoznanie własnego potencjału zawodowego, 3) pomoc w określeniu celów zawodowych, 4) rozwiązywanie sytuacji problemowych, które mogą dotyczyć wyboru drogi zawodowej, 5) poradnictwo z zakresu prawa. 2. Pozostałe istotne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2.2. Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 900 do 1800, zgodnie z postanowieniami w pkt. 4 do niniejszej SIWZ. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 2.4. Wykonawca umieści w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 2.5. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z Ofertą szczegółowy Program Szkolenia, określić miejsce odbywania zajęć, wykazać materiały dydaktyczne i sprzęt, jaki będzie wykorzystany podczas zajęć, oraz materiały dydaktyczne, jakie uczestnik szkolenia otrzyma na własność. 2.6. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu Harmonogram Zajęć dla poszczególnych typów warsztatów grupowych i w rozbiciu na poszczególne grupy, na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem, z uwzględnieniem możliwości udziału uczestników we wszystkich warsztatach. 2.7. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu Harmonogram Zajęć w okresie 5 dni kalendarzowych po zakończeniu realizacji zajęć z poradnictwa indywidualnego. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest uczestnikom szkolenia: 1) zapewnić sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, 2) zapewnić materiały dydaktyczne (np. właściwe podręczniki / skrypty) niezbędne do aktywnego uczestnictwa w warsztatach, dla wszystkich uczestników szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu, 3) zapewnić pozostałe materiały niezbędne do aktywnego uczestnictwa w warsztatach, w tym np. flamastry, długopisy, kartki, itp., oraz dodatkowo materiały wykazane w opisie poszczególnych modułów. 4) przekazać Harmonogram Zajęć, ze wskazaniem miejsca odbywania się szkolenia, nazwisko i imię wykładowcy, datę szkolenia, 5) zapewnić kadrę prowadzącą zajęcia z minimum 2 letnim doświadczeniem pracy w zakresie prowadzenia zajęć o podobnej tematyce, 6) w każdym dniu odbywania się warsztatów grupowych zapewni bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), 7) w każdym dniu, w którym warsztaty grupowe odbywają się w ilości ponad 5 godzin dydaktycznych zapewni dodatkowo bezpłatnie catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój), 8) w dniu odbywania się wsparcia indywidualnego zapewni bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), 9) zapewnić komplet naczyń, sztućców jednorazowego użytku, 10) każdy uczestnik otrzyma certyfikat lub zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia następującej dokumentacji: 1) imiennych list obecności uczestników na warsztatach grupowych dla każdej grupy osobno (podpisane przez uczestników), 2) imiennych list obecności uczestników korzystających z wsparcia indywidualnego dla każdego uczestnika osobno (podpisane przez uczestników), 3) imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), oddzielnie dla cateringu określonego w pkt. 5.8. ppkt. 6) i oddzielnie dla ppkt. 7) dla każdej grupy osobno, oraz osobno dla cateringu wskazanego w ppkt. 8). 4) imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników), dla każdego modułu oddzielnie, 5) list odbioru certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 6) rejestru wydanych zaświadczeń / certyfikatów, 7) dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy i typu warsztatów, oraz osobno dla wsparcia indywidualnego), 8) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych warsztatów grupowych, wsparcia indywidualnego, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia zajęć, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 2.11. Wykonawca po każdym zakończonym szkoleniu (dotyczy wszystkich modułów warsztatów grupowych) dla jednej grupy, a także po zakończonym poradnictwie indywidualnym zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) list obecności uczestników na warsztatach grupowych (podpisane przez uczestników), 2) list obecności uczestników korzystających ze wsparcia indywidualnego (podpisane przez uczestników), 3) list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), 4) list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników), 5) list potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), po zakończeniu wszystkich modułów, 6) imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie i (lub) nie ukończyły szkolenia, 7) egzemplarz materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy, dla każdego modułu oddzielnie, za wyjątkiem modułu poradnictwo indywidualne, 8) kserokopii dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy z uwzględnieniem modułu warsztatów, oraz oddzielenie dla wsparcia indywidualnego), 9) kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie szkolenia. Dla każdego uczestnika jedno zaświadczenie ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych (modułu) i ilości godzin tych zajęć, 10) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych szkoleń, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego, 11) ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia warsztatów, 12) i inne dokumenty wskazane w Załączniku Nr 10 do SIWZ - Projekt umowy. 2.12. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, muszą zostać poświadczone za zgodność z oryginałem. 2.13. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) przekazać listy uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, 3) przekazać listy uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, 4) przekazać listy uczestników wraz z ich danymi w terminie 5 dni kalendarzowych przed planowanym wsparciem indywidualnym planowanego dnia, 5) informować uczestników szkolenia o terminie i miejscu szkolenia, 6) informować o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników dla poszczególnych grup, 7) przekazać Wykonawcy ankiety ewaluacyjne w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia warsztatów grupowych dla każdej grupy, 2.14. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie zaświadczenia / certyfikaty, materiały, w tym dydaktyczne, program szkolenia, harmonogram zajęć będą oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. 2.15. Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 2.16. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 2.17. W przypadku skierowania mniejszej liczby osób na szkolenia i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia, Wykonawca zobowiązuje się zweryfikować preliminarz kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy. 2.18. Wykonawca będzie przestrzegał ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). 2.19. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 2.20. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu Centrum Kształcenia w Kaliszu, ul. Skalmierzycka 2 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100890,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61335,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61335,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99067,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.