Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-14
Warszawa: Dostawy szkła laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 30667 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy szkła laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy szklanych wyrobów laboratoryjnych, wyszczególnionych w wykazach zamieszczonych w załączniku nr 1 do SIWZ - 422 pozycje asortymentowe w ilościach od kilku do kilkuset sztuk w zależności od asortymentu. Zamówienie składa się z pięciu CZĘŚCI.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) specyfikacje techniczne oferowanych towarów (karty katalogowe) oraz próbki tych towarów które wskazał Zamawiający w SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych towarów zgodnie z wymaganiami SIWZ (jeżeli dotyczy) - specyfikacje techniczne towarów (karty katalogowe), specyfikacje techniczne szkła, próbki oferowanych towarów, normy, aprobaty techniczne. Wykonawcy składający ofertę na realizacje CZĘŚCI 3 dodatkowo powinni dostarczyć: 1) certyfikaty ISO 9001 lub równoważnych systemów zapewnienia jakości w zakresie produkcji szklanych wyrobów laboratoryjnych producentów oferowanych towarów, 2) przykładowe certyfikaty serii kolb miarowych, 3) oświadczenia producenta oferowanych towarów, że prowadzi on kontrolę jakości zgodnie z normą ISO 3951 lub ISO 2859-1 lub normą równoważną; jeżeli kontrola jakości prowadzona jest zgodnie z normą równoważną w stosunku do ISO 3951 lub ISO 2859-1 należy złożyć dokumenty potwierdzające jej równoważność w stosunku do normy ISO 3951 lub ISO 2859-1. Wykonawcy, którzy składają ofertę na realizację CZĘŚCI 4 dodatkowo powinni dostarczyć: 1) certyfikaty ISO 9001 lub równoważnych systemów zapewnienia jakości w zakresie produkcji szklanych wyrobów laboratoryjnych producentów oferowanych towarów, 2) przykładowe certyfikaty serii kolb miarowych. Wykonawcy, którzy składają ofertę na realizację CZĘŚCI 5 dodatkowo powinni dostarczyć certyfikaty ISO 9001 lub równoważnych systemów zapewnienia jakości w zakresie produkcji szklanych wyrobów laboratoryjnych producentów oferowanych towarów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełnione formularze cenowe, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą wartości podatku VAT oraz wartości umowy brutto w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75, Gmach Technologii Chemicznej, pok. 4, faks: 22 234-7101, e-mail: oknoa@ch.pw.edu.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Funduszu Małych Grantów Programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza oraz przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg Wykazu 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 1 są roczne dostawy standardowych wyrobów laboratoryjnych wyszczególnionych w WYKAZIE 1 zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ - 234 pozycje asortymentowe w ilościach od kilkudziesięciu do kilkuset sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane towary powinny być produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych. Oferowane towary powinny być zgodne z opisami i schematami zamieszczonymi w WYKAZIE 1. Oferowane towary powinny być wykonane ze szkła borokrzemianowego klasy 3.3 wg normy ISO 3585 lub równoważnego pod względem składu chemicznego i właściwości fizykochemicznych (nie dotyczy pipet jedno i wielomiarowych). Dostawy towarów realizowane będą na podstawie zapotrzebowania zgłaszanego za pośrednictwem faksu, e-maila lub poprzez stronę internetową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg WYKAZU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 2 są roczne dostawy szklanych wyrobów laboratoryjnych wyszczególnionych w WYKAZIE 2 zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ - 47 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do kilkudziesięciu sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane wyroby powinny być wykonane ze szkła borokrzemianowego klasy 3.3 wg normy ISO 3585 lub równoważnego pod względem składu chemicznego i właściwości fizykochemicznych z wykorzystaniem wysokiej jakości kranów i szlifów. Oferowane wyroby powinny być wykonane precyzyjnie i ściśle wg schematów sporządzonych przez Zamawiającego, zamieszczonych w WYKAZIE 2. Dostawy towarów realizowane będą na podstawie zapotrzebowania zgłaszanego za pośrednictwem faksu, e-maila lub poprzez stronę internetową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg WYKAZU 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 są roczne dostawy szklanych wyrobów laboratoryjnych marki DURAN wyszczególnionych w WYKAZIE 3 zamieszczonym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ lub towarów równoważnych - 78 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do stu sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane towary powinny być wysokiej jakości produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych. Oferowane towary, powinny być wykonane ze szkła DURAN lub równoważnego. Dostawy towarów realizowane będą na podstawie zapotrzebowania zgłaszanego za pośrednictwem faksu, e-maila lub poprzez stronę internetową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg WYKAZU 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 4 są roczne dostawy szklanych wyrobów laboratoryjnych marki QUICKFIT lub PYREX oraz kranów typu ROTAFLO wyszczególnionych w WYKAZIE 4 zamieszczonym w załączniKku do SIWZ lub towarów równoważnych - 35 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do kilkuset sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane towary powinny być wysokiej jakości produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych. Oferowane towary powinny być wykonane ze szkła PYREX lub równoważnego. Dostawy towarów realizowane będą na podstawie zapotrzebowania zgłaszanego za pośrednictwem faksu, e-maila lub poprzez stronę internetową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg WYKAZU 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 5 jest dostawa szklanych wyrobów laboratoryjnych marki SIMAX wyszczególnionych w WYKAZIE 5 zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ lub towarów równoważnych - 28 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do kilkuset sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane towary powinny być wysokiej jakości produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych. Oferowane towary, poza pipetami, powinny być wykonane ze szkła SIMAX lub równoważnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-13/25 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 3 części
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego.
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego 2025/2026
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 1.2025
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.