Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Gorlice: Remont po powodzi dróg gminnych -3 zadania
1. Remont drogi gminnej k/ Kijka dz. Nr 228 w miejscowości Klęczany w km 0+300 - 0+750,
2.Remont drogi gminnej k/ Wąsacz dz. Nr 1572 w miejscowości Dominikowie
w km 0+000 - 0+550,
3.Remont drogi gminnej k/ Mosonia dz. Nr 1312 w miejscowości Zagórzany
w km 0+360 - 0+650,
Numer ogłoszenia: 306708 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont po powodzi dróg gminnych -3 zadania 1. Remont drogi gminnej k/ Kijka dz. Nr 228 w miejscowości Klęczany w km 0+300 - 0+750, 2.Remont drogi gminnej k/ Wąsacz dz. Nr 1572 w miejscowości Dominikowie w km 0+000 - 0+550, 3.Remont drogi gminnej k/ Mosonia dz. Nr 1312 w miejscowości Zagórzany w km 0+360 - 0+650,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont po powodzi dróg gminnych -3 zadania : 1. Remont drogi gminnej k/ Kijka dz. Nr 228 w miejscowości Klęczany w km 0+300 - 0+750, z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 1800,00 - wykonanie podbudowy z mieszanki klińcowej 0-63 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 1800,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 1350,00 - utwardzenie poboczy żwirem gr.5 cm szer.0.50 x2 na dł.450m m2 450,00 2.Remont drogi gminnej k/ Wąsacz dz. Nr 1572 w miejscowości Dominikowie w km 0+000 - 0+550, z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 2365,00 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 15 cm po uwałowaniu m2 1120,00 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 25 cm po uwałowaniu m2 365,50 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 30 cm po uwałowaniu m2 795,50 - wykonanie korytowania drogi na głębokość 25 cm z odwiezieniem urobku do 5 km m2 880,00 - podbudowa z tłucznia 5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem gr. 8 cm m2 1862,50 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 1862,505 - utwardzenie poboczy żwirem gr.5 cm szer.0.50 x2 na dł.550m m2 550,00 - karczowanie pni drzew o średnicy do 80 cm szt. 6 - wymiana przepustu betonowego fi 50 na przepust fi 60 lecz z rury K2 mb 6 3.Remont drogi gminnej k/ Mosonia dz. Nr 1312 w miejscowości Zagórzany w km 0+360 - 0+650, z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 1160,00 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 20 cm po uwałowaniu m2 1160,00 - wykonanie podbudowy z mieszanki klińcowej 0-63 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 1160,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 870,00 - utwardzenie poboczy żwirem gr.5 cm szer.0.50 x2 na dł.290m m2 290 - wyczyszczenie rowu z namułu z odwiezieniem urobku do 1,5 km mb 290.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: z uwagi na wartość zamówienia Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi o wartości min. 100 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowania minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy , posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane , aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz minimum 3 letnie doświadczenie na danym stanowisku ; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). - Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 złotych. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 2. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy , 3. zaakceptowany projekt umowy . 4. pozostałe dokumenty wymagane SIWZ 5.W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24b ust. 3 ustawy, należy przedłożyć: 1)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U.2007.50.331 z późn.zm./ 2)Informację, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U.2007.50.331 z późn.zm./ - zawartą w pkt. 6 załącznika Nr 1 i 1 a do SIWZ formularza ofertowego - odpowiednio skreślić. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice - pokój nr. 14 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej k/ Kijka dz. Nr 228 w miejscowości Klęczany w km 0+300 - 0+750,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej k/ Kijka dz. Nr 228 w miejscowości Klęczany w km 0+300 - 0+750, z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 1800,00 - wykonanie podbudowy z mieszanki klińcowej 0-63 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 1800,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 1350,00 - utwardzenie poboczy żwirem gr.5 cm szer.0.50 x2 na dł.450m m2 450,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej k/ Wąsacz dz. Nr 1572 w miejscowości Dominikowie w km 0+000 - 0+550,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej k/ Wąsacz dz. Nr 1572 w miejscowości Dominikowie w km 0+000 - 0+550, z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 2365,00 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 15 cm po uwałowaniu m2 1120,00 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 25 cm po uwałowaniu m2 365,50 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 30 cm po uwałowaniu m2 795,50 - wykonanie korytowania drogi na głębokość 25 cm z odwiezieniem urobku do 5 km m2 880,00 - podbudowa z tłucznia 5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem gr. 8 cm m2 1862,50 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 1862,505 - utwardzenie poboczy żwirem gr.5 cm szer.0.50 x2 na dł.550m m2 550,00 - karczowanie pni drzew o średnicy do 80 cm szt. 6 - wymiana przepustu betonowego fi 50 na przepust fi 60 lecz z rury K2 mb 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej k/ Mosonia dz. Nr 1312 w miejscowości Zagórzany w km 0+360 - 0+650.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej k/ Mosonia dz. Nr 1312 w miejscowości Zagórzany w km 0+360 - 0+650, z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 1160,00 - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 20 cm po uwałowaniu m2 1160,00 - wykonanie podbudowy z mieszanki klińcowej 0-63 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 1160,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 870,00 - utwardzenie poboczy żwirem gr.5 cm szer.0.50 x2 na dł.290m m2 290 - wyczyszczenie rowu z namułu z odwiezieniem urobku do 1,5 km mb 290.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Gorlicach
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa/Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych- Nowe Dwory
- Przebudowa drogi gminnej nr 421015P w m. Marcewek
- "Budowa kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej w Kostrzynie nad Odrą" - Etap I
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370201W w m. Gozdy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.