eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i instalacja sprzętu AGD do Domu Studenckiego nr 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Olsztyn: Dostawa i instalacja sprzętu AGD do Domu Studenckiego nr 9
Numer ogłoszenia: 306744 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251056 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Kanafojskiego 2, 10-722 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 52333231 w. 42, faks 089 5233366 w. 28, 0895234856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja utworzona przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu AGD do Domu Studenckiego nr 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Na przedmiot umowy składa się: 1) Dostawa wraz z instalacją i poziomowaniem 115 szt. chłodziarek z zamrażalnikiem, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ 2) Dostawa wraz z instalacją 12 szt. kuchenek elektrycznych z piekarnikiem szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Instalacja sprzętu objętego umową obejmuje: a. Wniesienie przedmiotu umowy, b. Rozpakowanie, c. Zainstalowanie (montaż) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d. Podłączenie do sieci zasilającej; e. Uruchomienie, f. Wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów danego sprzętu, g. Ustawienie odpowiedniej konfiguracji dostarczonego sprzętu. 3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, nie regenerowany, nie powystawowy, gotowy do pracy. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w krajach Unii Europejskiej, tj. oznakowany CE zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155 Poz. 1089 z późn. zm.) 6. Miejsce realizacji zamówienia: Dom Studencki nr 9 (Olsztyn, ul. Kanafojskiego 8). 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, zamówienie nie zostało podzielone na części. 8. Termin realizacji zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konkretny dzień dostawy musi być uzgodniony z kierownikiem Domu Studenckiego nr 9. 9. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko. 10. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru. 11. Protokół odbioru zostanie podpisany po instalacji i uruchomieniu sprzętu AGD objętego zamówieniem, tylko gdy będzie on kompletny i wolny od wad. 12. W trakcie realizacji dostawy obowiązuje zakaz korzystania z windy osobowej znajdującej się w obiekcie. 13. Po realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć pomieszczenia do czysta oraz wywieźć i zutylizować opakowania i odpady. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na asortyment będący przedmiotem dostawy na warunkach określonych w kartach gwarancyjnych załączonych do zamawianego sprzętu, na okres nie krótszy niż 24 miesiące (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru). Wykonawca zapewni stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na okres użytkowania sprzętu AGD objętego zamówieniem. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania awarii i wad przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy. Warunki dotyczące gwarancji zostały szczegółowo opisane w § 5 projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H. PRO-HAND s.c. Marcin Tomasionek Monika Tomasionek, ul. Wieczorka 2a/107, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78890,97

  • Oferta z najniższą ceną: 78890,97 / Oferta z najwyższą ceną: 89605,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.