Og³oszenie z dnia 2016-09-09
Og³oszenie nr 306768 - 2016 z dnia 2016-09-09 r.
Radoszyce: Remont pod³ogi w gminnej hali sportowej w Radoszycach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków funduszu rozwoju kultury fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej - edycja 2016
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce, krajowy numer identyfikacyjny
29101062000000, ul.
ul. ¯eromskiego
28,
26230
Radoszyce, woj.
¶wiêtokrzyskie, pañstwo
, tel.
413 735 083, e-mail
budownictwo@radoszyce.pl, faks
413 735 084.
Adres strony internetowej (URL): www.radoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.radoszyce.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.radoszyce.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Na podstawie art. 10c pkt. 1 Ustawy Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej przy sk³adaniu ofert, sk³adanie ofert odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Oferty nale¿y sk³adaæ w Urzêdzie Gminy w Radoszycach ul.¯eromskiego 28, 26-230 Radoszyce - sekretariat pokój nr 32
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont pod³ogi w gminnej hali sportowej w Radoszycach
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Remont pod³ogi w Gminnej hali sportowej w Radoszycach ul. Ogrodowa 21, poprzez zastosowanie najnowszych rozwi±zañ technologicznych systemu nawierzchni sportowej w celu uzyskania w³a¶ciwych parametrów technicznych dla uprawiana gier zespo³owych np. koszykówki, pi³ki rêcznej, siatkówki oraz prowadzenia zajêæ gimnastycznych dla dzieci, doros³ych oraz osób niepe³nosprawnych. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty posadzkowe betonowe 2. Roboty posadzkowe wykoñczeniowe 3. Malowanie linii boisk sportowych (siatkówka, koszykówka, pi³ka rêczna) oraz osadzenie tulei do mocowania s³upków do gier. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, oraz w szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja prowadzonego postêpowania mo¿e wskazywaæ dla niektórych materia³ów i urz±dzeñ znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, a wszelkie towary okre¶lone w dokumentacji, pochodz±ce od konkretnych producentów, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego, w celu osi±gniêcia rezultatów projektu. Zamawiaj±cy przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów / produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Wykonawca, który zastosowa³ produkt równowa¿ny, ma obowi±zek wskazaæ w swojej ofercie, jakie materia³y lub urz±dzenia zosta³y zamienione, i okre¶liæ, jakie materia³y i urz±dzenia w ich miejsce proponuje, podaj±c ich parametry techniczne. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powo³a siê na zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanych w SIWZ, jest obowi±zany na ¿±danie Zamawiaj±cego wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiaj±cy zaleca dokonanie wizji lokalnej przed terminem sk³adania ofert, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. Wizja lokalna mo¿e odbywaæ siê od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8:30 do 14:00. Jednocze¶nie informuje siê Wykonawców, ¿e w czasie wizji lokalnej Zamawiaj±cy nie bêdzie udzielaæ ¿adnych wyja¶nieñ dotycz±cych zamówienia, odsy³aj±c Wykonawców do przewidzianego Ustaw± trybu udzielania wyja¶nieñ tre¶ci SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45432100-5, 45432111-5, 45432130-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 05/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków funduszu rozwoju kultury fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej - edycja 2016
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
w celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy wymaga kopii op³aconej polisy ubezpieczeniowej w zakresie niezbêdnym do wykazania, ¿e Wykonawca znajduje siê w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia dokumentu ¶wiadcz±cego o ubezpieczeniu od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê co najmniej 300 000,00 z³otych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
w celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy wymaga wykazania realizacji wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich warto¶ci, zakresu prac, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone - Zamawiaj±cy wymaga 1 zamówienia w zakresie robót budowlanych zwi±zanych z budow±, przebudow±, odbudow± lub remontem certyfikowanej nawierzchni sportowej odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³otych brutto.
Okre¶lenie - roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia - oznacza wykonanie robót zwi±zanych z budow±, przebudow±, odbudow± lub remontem certyfikowanej nawierzchni sportowej (wg. za³. nr 3 do SIWZ).
b. potencja³ techniczny: w celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê bior±cego udzia³ w prowadzonym postêpowaniu certyfikatu na ca³y system nawierzchni sportowej oraz autoryzacji producenta systemu pod³ogi sportowej wystawionej przez producenta na dan± inwestycjê.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
c. kadra techniczna - w celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy zgodnie z Art. 29 ust. 3a, wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê bior±cego udzia³ w prowadzonym postêpowaniu wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego zatrudnionych przez Wykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w Art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z pó¼n. zm.), w szczególno¶ci osób odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia zawodowego niezbêdnego do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci (wg Za³±cznika nr 4 do SIWZ).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
na spe³nienie tego warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê bior±cego udzia³ w postêpowaniu o¶wiadczenia (wg. Za³±cznika nr 2 do SIWZ).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
na spe³nienie tego warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê bior±cego udzia³ w postêpowaniu o¶wiadczenia (wg. Za³±cznika nr 2 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
na spe³nienie tego warunku Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ referencji, po¶wiadczeñ lub innych dokumentów w celu wykazania realizacji wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich warto¶ci, zakresu prac, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone - Zamawiaj±cy wymaga 1 zamówienia w zakresie robót budowlanych zwi±zanych z budow±, przebudow±, odbudow± lub remontem certyfikowanej nawierzchni sportowej odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³otych brutto.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
Ustala siê wadium dla przedmiotu zamówienia: w kwocie 5 000,00 z³otych
(s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
Okres wa¿no¶ci wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium wnoszone w formie: porêczeñ bankowych, porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci - nale¿y umie¶ciæ w oryginale wewn±trz koperty, w której z³o¿ono ofertê.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Nr rachunku bankowego: 34 8494 0003 2003 0300 0130 0007
Tytu³ wp³aty: "Wadium na Remont pod³ogi w Gminnej hali sportowej w Radoszycach "
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Gwarancja | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy z Wykonawc± w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych sytuacjach: a. wynagrodzenie umowne brutto mo¿e ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów podatku VAT. b. zmiana terminu wykonania, wynikaj±ca z wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy. c. zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug i robót budowlanych od realizuj±cego zamówienie Wykonawcy nieobjête zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie warunki wymienione w Art. 144 ust. 1 ppkt. 2) lit. a-c, ppkt. 3), 4), 5) i 6). d. zaistnienia po zawarciu umowy przypadku si³y wy¿szej, przez któr± na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej Strony wiêzi prawnej: 1). o charakterze niezale¿nym od Stron 2). którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem Umowy 3). którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, nag³e za³amanie warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej itp. Zmiana postanowieñ umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 26/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Wymagane w SIWZ dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada tak¿e odrêbne O¶wiadczenia dla ka¿dego z tych podmiotów (Za³±cznik nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, O¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (Za³±cznik nr 2 do SIWZ). Je¿eli Wykonawca zamierza czê¶æ zamówienia zleciæ podwykonawcy o zdolno¶ciach, na których polega, na potrzeby realizacji tej czê¶ci zamówienia, to nale¿y wype³niæ odrêbne O¶wiadczenie dla tych podwykonawców. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w Art. 86 ust 5, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z pó¼n. zm.). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia uczciwej konkurencji w postêpowaniu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ (Za³±cznik nr 5 do SIWZ). Dokumenty podmiotów zagranicznych: je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawach rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanej dalej "Rozporz±dzeniem" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentowania lub o¶wiadczenie osoby, której dokument ma dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania tej osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcze¶niej ni¿ w terminie 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Inne dokumenty: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ do oferty w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Wykonawca do z³o¿onej oferty do³±cza równie¿ certyfikat na ca³y system nawierzchni sportowej oraz autoryzacjê producenta systemu pod³ogi sportowej wystawion± przez producenta na dan± inwestycjê.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Kozio³ek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pe³na nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO O¦RODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudow± budynku na Placówkê Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowo¶ci ¯ele¼nikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ¯EROMIN - RUTA
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.