Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Rzeszów: Zakup i dostawa upominków świątecznych
Numer ogłoszenia: 306781 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8659600, 8659673, faks 017 8621476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa upominków świątecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa upominków mikołajkowych dla dzieci pracowników, kuponów podarunkowych i upominków świątecznych dla pracowników oraz emerytów Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Paczki z podarunkami w następujących zakresach asortymentowych: - paczki Mikołajkowe dla dzieci pracowników Urzędu w cenie jednostkowej 65 zł - 17 szt.; 60 zł - 23 szt.; 55 zł - 160 szt. - paczki z upominkami świątecznymi dla emerytowanych pracowników Urzędu w cenie jednostkowej 130 zł - 98 szt. - paczki z upominkami świątecznymi dla pracowników Urzędu w cenie jednostkowej: 190 zł - 4 szt.; 170 zł - 5 szt.; 150 zł - 95 szt. zgodnie z przykładowym asortymentem wykazanym w formularzu cenowym (Zał. Nr 2), będącym odzwierciedleniem potrzeb zamawiającego lub równoważnym, o równoważnych walorach jakościowych. Wykonawca kalkulując cenę oferty musi dołożyć starań by nie przekroczyła ona kwoty jednostkowej wykazanej w tytule każdej paczki. Paczki z podarunkami należy dostarczyć do poszczególnych pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie, Jaśle, Przemyślu i Tarnobrzegu. Zadanie nr 2 - Kupony podarunkowe o wartości nominalnej 39.810,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset dziesięć złotych zero groszy) w formie papierowej w następujących nominałach: - o nominale 50 zł - 783 szt. - o nominale 20 zł - 33 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do wysokości 1% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00-5, 30.19.97.50-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie i kopia KRS
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie, że oferowane produkty posiadają termin do spożycia minimum 3 m-ce, oświadczenie, że dostarczą paczki do pomieszczeń biurowych w Rzeszowie, Przemyślu, Jaśle, Tarnobrzegu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej ul. Geodetów 1 35-959 Rzeszów, pok. 812 - kancelaria Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa podarunków świątecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paczki z podarunkami w następujących zakresach asortymentowych: - paczki Mikołajkowe dla dzieci pracowników Urzędu w cenie jednostkowej 65 zł - 17 szt.; 60 zł - 23 szt.; 55 zł - 160 szt. - paczki z upominkami świątecznymi dla emerytowanych pracowników Urzędu w cenie jednostkowej 130 zł - 98 szt. - paczki z upominkami świątecznymi dla pracowników Urzędu w cenie jednostkowej: 190 zł - 4 szt.; 170 zł - 5 szt.; 150 zł - 95 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. 2) Atrakcyjność, rodzaj i jakość zaproponowanego asortymentu, sposób - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa kuponów podarunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kupony podarunkowe o wartości nominalnej 39.810,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset dziesięć złotych zero groszy) w formie papierowej w następujących nominałach: - o nominale 50 zł - 783 szt. - o nominale 20 zł - 33 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. 2) liczba punktów handlowych honorujących kupony na terenie województwa podkarpackiego - 60
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wieszaków na ubrania wierzchnie do sal dydaktycznych
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.