To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-13
Tarnów: Dostawa mieszanek mineralno - asfaltowych na gorąco
Numer ogłoszenia: 306822 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31003 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Ul. Cmentarna 31, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 625 82 09, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanek mineralno - asfaltowych na gorąco.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek mineralno-asfaltowych na gorąco do wykonania nawierzchni bitumicznych dróg tj.: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej AC8S i AC11S dla dróg KR1-6 (powinna odpowiadać WT-2 2010 Mieszanki mineralno asfaltowe oraz PN-EN 13108-1) w ilości minimalnej 2500 ton, maksymalnej 3645 ton. 2. Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wyrównawczej i wiążącej AC16W dla dróg KR1-6 (powinna odpowiadać WT-2 2010 Mieszanki mineralno asfaltowe oraz PN-EN 13108-1) w ilości minimalnej 200 ton, maksymalnej 400 ton. W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na emulsje asfaltowe okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości zamawianej emulsji asfaltowej, tj. maksymalnie do ilości wskazanej powyższej (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Wymagania dotyczące materiałów: 1. Producent udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy od daty produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości mieszanki mineralno asfaltowej, w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola odbywać się będzie nie więcej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt dostawcy. 3. Po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw należy dostarczyć Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla dostarczanego materiału. 4. Kupowany produkt powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie, który należy dostarczyć po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw. 5. Dla każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy. 6. Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw przedłoży receptę laboratoryjną wg. której będzie produkowana mieszanka mineralno asfaltowa zgodna z WT2. Wymagania dotyczące realizacji dostaw: 1. Odbiór wytworzonej masy odbywał się będzie w godzinach 7:00 do godz. 18:00. 2. Mieszanka mineralno-asfaltowa odbierana będzie przez Zamawiającego własnym transportem-samochodami o ładowności 5-12 ton z wytwórni mas bitumicznych sukcesywnie w ciągu 24 godzin od czasu złożenia zamówienia (telefonicznego lub pisemnego) przez Zamawiającego. 3. Odbiór środkami własnymi z wytwórni mas bitumicznych do 10 km od granic miasta Tarnowa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji w danym dniu z pobierania lub zwiększania ilości dziennego poboru mieszanki mineralno-asfaltowej. 5. Jednorazowe zapotrzebowanie na dostawę mieszanki w sezonie letnim w czasie nasilenia robót, może wynosić ok. 30 ton dziennie, a w sezonie wiosennym i jesiennym w ilości ok. 10 ton dziennie tj. 2-4 transportów dziennie, jednorazowo w ilości od 5-12 ton. 6. Możliwość wcześniej uzgodnionego poboru mieszanki mineralno-asfaltowej w dniach wolnych od pracy. 7. W przypadku, gdy odbiór mieszanki mineralno-asfaltowej będzie niemożliwy z powodu awarii wytwórni mas bitumicznych, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w czasie do czterech godzin inne miejsce odbioru materiału zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. W przypadku niewskazania miejsca odbioru mieszkanki Zamawiający może naliczyć kary umowne za zwłokę w dostawie materiałów. 3. Wskazane ilości dostaw mieszanek wyliczone zostały orientacyjnie do planowanych robót remontowych i modernizacyjnych realizowanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości dostaw niż przewidywana w pkt.1. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Sposób rozliczenia: forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę po odbiorze materiałów przez Zamawiającego. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WMBS Sp. z o.o., Skrzyszów 15, 33-156 Skrzyszów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 873900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 948489,90
Oferta z najniższą ceną: 948489,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1003163,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.