Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Toruń: dostawa centrali telefonicznej, komory laminarnej,
sprzętu gastronomicznego, mebli ze stali nierdzewnej
Numer ogłoszenia: 306832 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny , ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582560, faks 056 6225443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa centrali telefonicznej, komory laminarnej, sprzętu gastronomicznego, mebli ze stali nierdzewnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno- Zakaźnego w Toruniu n/w sprzętu: Zadanie Nr 1: centrala telefoniczna z wyposażeniem - 1 szt. z montażem i instalacją Zadanie Nr 2: komora laminarna - 1 szt. Zadanie Nr 3: sprzęt gastronomiczny: a/ zamrażarka skrzyniowa - 1 szt. b/ szafa chłodnicza - 1 szt. c/ sterylizator do sterylizacji suchym gorącym powietrzem butelek pokarmowych dziecięcych oraz innego drobnego sprzętu medycznego - 1 szt. Zadanie Nr 4: meble ze stali nierdzewnej: a/ stół kuchenny 180 x 90 cm - 1 szt. b/ krzesła metalowe kuchenne ze zmywalnym siedziskiem - 8 szt. c/ wózek do przewożenia potraw - 2 szt. d/ stolik zabiegowy - 1 szt. e/ wózek do przewożenia czystej i brudnej bielizny - 1 szt. Wymagane parametry techniczno-użytkowe zamawianego sprzętu, zakres ewentualnych usług dodatkowych, wymagane warunki gwarancji i serwisu określają Załączniki Nr 6/1 - 6/4 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.00.00 - Centrale 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d, e SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IX pkt.1 f SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 d SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 d SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 e, f SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) b/ wypełniona specyfikacja cenowa w zakresie zadań, których dotyczy oferta (wg Zał. Nr 2 do SIWZ) c/ określenie podstawowych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego sprzętu (wg Zał. Nr 6/1 - 6/4 do SIWZ) + foldery i katalogi z opisami pokazujące wygląd i dodatkowo charakteryzujące oferowany sprzęt. Do oferty należy dołączyć materiały firmowe potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji deklarowanych parametrów z użyciem wszelkich dostępnych źródeł, w tym zapytanie bezpośrednio u producenta sprzętu lub prezentacja oferowanego sprzętu. d/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 3 do SIWZ) e/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . f/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera dostawy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia do co najmniej 2 podmiotów, gdzie wartość każdego z nich jest nie mniejsza niż wartość oferty brutto składanej w niniejszym przetargu na dane zadanie, a ponadto przedłoży co najmniej 2 pisemne referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. g/ dokument wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu i stosowania - wymagana kserokopia certyfikatu CE lub deklaracji zgodności. UWAGA! - jeśli dla pewnych pozycji oferowanego sprzętu nie są wymagane certyfikaty CE oraz deklaracje zgodności (sprzęt nie jest wyrobem medycznym, ani urządzeniem elektrycznym) w ofercie musi być zamieszczona czytelna informacja i oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie. 2. Dokumenty określone w pkt.1 muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny
87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach RPO WK-P.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa ultrasonografu do badań ginekologicznych.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Numer sprawy: MPiTJPII/ZP-01/11/2024/PK
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nidzica
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
więcej: Centrale »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.