eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta KatarzynaZakup i dostawa nowego spektralnego tomografu optycznego OCT wraz z wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ul. S. Żeromskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Święta Katarzyna: Zakup i dostawa nowego spektralnego tomografu optycznego OCT wraz z wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ul. S. Żeromskiego 1
Numer ogłoszenia: 306840 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie , ul. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 31 16 304, faks 71 31 16 304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego spektralnego tomografu optycznego OCT wraz z wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ul. S. Żeromskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę nowego spektralnego tomografu optycznego OCT wraz z wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ul. S. Żeromskiego 1 oraz przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółowy zakres opisany jest w Załączniku 1 A (CPV 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała urządzenia medyczne). Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią Załącznik do niniejszej SIWZ.W dokumentacji jeżeli wystąpią nazwy własne należy przyjąć, że są to przykładowe nazwy do których należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, i opisem przedmiotu zamówienia a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas realizacji zadania do czasu odbioru końcowego. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia.Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę prawa własności intelektualnej do wymaganych rozwiązań technicznych lub oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy nie ma rozwiązań wymagających posiadania prawa własności intelektualnej.Dostarczony sprzęt musi posiadać ważne dokumenty dopuszczające stosowanie przedmiotu zamówienia do użycia i jego zarejestrowania. Serwis w okresie gwarancyjnym i w okresie pogwarancyjnym zgodnie z Załącznikiem nr 1 B. Punkty serwisowe muszą być na terenie Polski.Wykonawca w trakcie przekazania przedmiotu umowy dokona odbioru poprawności dostarczonego sprzętu i wyposażenia. Wszelkie uwagi zostaną uwzględnione w protokole zdawczo-odbiorczym.Wykonawca w ramach kontraktu w trakcie odbioru przedmiotu umowy przeszkoli wytypowane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi i norm bhp wymaganych przy urządzeniach tego typu. Wraz ze sprzętem i wyposażeniem zostanie dostarczona instrukcja obsługi w j. polskim.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty lub oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że na ternie Polski są punkty serwisowe, wymagane jest posiadanie prawo własności intelektualnej do wymaganych rozwiązań technicznych lub oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy nie ma rozwiązań wymagających posiadania prawa własności intelektualnej, wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę ważnych dokumentów dopuszczających stosowanie przedmiotu zamówienia do użycia na terenie Polski

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub wykonywanego zawodu związanego z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

opisów lub fotografii oferowanego przedmiotu dostawy,opis urządzeń technicznych, atesty (dokumenty) potwierdzające dopuszczenie do stosowanie przedmiotu zamówienia do użycia na terenie Polski - dostarcza je Wykonawca, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - gwarancja - 10
  • 3 - skrócenie terminu realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania w sytuacji jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe niezależne od wykonawcy i Zamawiającego, zmiana terminu realizacji dostawy ze względu na opóźnienia wynikłe po stronie producenta, jeżeli wykonawca wykaże, że zachował należytą staranność w terminowym wywiązaniu się z przedmiotowego zamówienia i nie wpłynęłoby na zmianę oceny ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podatku VAT, jeżeli w trakcie trwania umowy zostaną wprowadzone przepisy zmieniające stawki podatku VAT.Zmiany przedstawicieli stron umowy. Zmiany formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późniejszymi zmianami).Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tym zamówieniem. Sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.Wprowadzenia inwestora zastępczego.W przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe,a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ w Świętej Katarzynie, ul. S. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 09:30, miejsce: ZOZ w Świętej Katarzynie, ul. S. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna, sekretariat pok. 107 piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.