Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-13
Święta Katarzyna: Zakup i dostawa nowego spektralnego tomografu optycznego OCT wraz z wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ul. S. Żeromskiego 1
Numer ogłoszenia: 306840 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie , ul. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 31 16 304, faks 71 31 16 304.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego spektralnego tomografu optycznego OCT wraz z wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ul. S. Żeromskiego 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę nowego spektralnego tomografu optycznego OCT wraz z wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ul. S. Żeromskiego 1 oraz przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółowy zakres opisany jest w Załączniku 1 A (CPV 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała urządzenia medyczne). Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią Załącznik do niniejszej SIWZ.W dokumentacji jeżeli wystąpią nazwy własne należy przyjąć, że są to przykładowe nazwy do których należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, i opisem przedmiotu zamówienia a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas realizacji zadania do czasu odbioru końcowego. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia.Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę prawa własności intelektualnej do wymaganych rozwiązań technicznych lub oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy nie ma rozwiązań wymagających posiadania prawa własności intelektualnej.Dostarczony sprzęt musi posiadać ważne dokumenty dopuszczające stosowanie przedmiotu zamówienia do użycia i jego zarejestrowania. Serwis w okresie gwarancyjnym i w okresie pogwarancyjnym zgodnie z Załącznikiem nr 1 B. Punkty serwisowe muszą być na terenie Polski.Wykonawca w trakcie przekazania przedmiotu umowy dokona odbioru poprawności dostarczonego sprzętu i wyposażenia. Wszelkie uwagi zostaną uwzględnione w protokole zdawczo-odbiorczym.Wykonawca w ramach kontraktu w trakcie odbioru przedmiotu umowy przeszkoli wytypowane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi i norm bhp wymaganych przy urządzeniach tego typu. Wraz ze sprzętem i wyposażeniem zostanie dostarczona instrukcja obsługi w j. polskim.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty lub oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że na ternie Polski są punkty serwisowe, wymagane jest posiadanie prawo własności intelektualnej do wymaganych rozwiązań technicznych lub oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy nie ma rozwiązań wymagających posiadania prawa własności intelektualnej, wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę ważnych dokumentów dopuszczających stosowanie przedmiotu zamówienia do użycia na terenie Polski
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub wykonywanego zawodu związanego z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
opisów lub fotografii oferowanego przedmiotu dostawy,opis urządzeń technicznych, atesty (dokumenty) potwierdzające dopuszczenie do stosowanie przedmiotu zamówienia do użycia na terenie Polski - dostarcza je Wykonawca, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - gwarancja - 10
- 3 - skrócenie terminu realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania w sytuacji jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe niezależne od wykonawcy i Zamawiającego, zmiana terminu realizacji dostawy ze względu na opóźnienia wynikłe po stronie producenta, jeżeli wykonawca wykaże, że zachował należytą staranność w terminowym wywiązaniu się z przedmiotowego zamówienia i nie wpłynęłoby na zmianę oceny ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podatku VAT, jeżeli w trakcie trwania umowy zostaną wprowadzone przepisy zmieniające stawki podatku VAT.Zmiany przedstawicieli stron umowy. Zmiany formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późniejszymi zmianami).Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tym zamówieniem. Sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.Wprowadzenia inwestora zastępczego.W przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe,a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ w Świętej Katarzynie, ul. S. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 09:30, miejsce: ZOZ w Świętej Katarzynie, ul. S. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna, sekretariat pok. 107 piętro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚWIĘTA KATARZYNA
więcej: przetargi ŚWIĘTA KATARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów leczenia migotania przedsionków metodą PFA wraz z dzierżawą konsoli oraz zamykaczy tętniczych dla potrzeb O/Kardiologii wg zadań 1-2
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.