Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Bolesławiec: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec.
Numer ogłoszenia: 306892 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bolesławiec , Rynek-Ratusz 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 645 64 00, 645 64 01, faks 0-75 645 64 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec, określonego w załączniku nr 1 do Ogłoszenia o wszczęciu postepowania w trybie licytacji elektronicznej, dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Bolesławiec pod adresem: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=72619.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.34.00 - 30.23.34.00 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 37.45.33.00 - Dyski 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.74.50 - Tablety graficzne .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł wnosi się najpóźniej na dzień przed terminem wyznaczonym na składanie wniosku tj. do dnia 8 sierpnia 2013 roku powinno się znaleźć na rachunku lub w siedzibie Zamawiającego. Do wniosku o dopuszczenie do licytacji należy dołączyć kopię dokumentu o wniesionym wadium, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia - zał. nr 4 do ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia - zał. nr 4 do ogłoszenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia - zał. nr 4 do ogłoszenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia - zał. nr 4 do ogłoszenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia - zał. nr 4 do ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę -wypełniony załącznik nr 1a do ogłoszenia zawierający parametry oferowanego sprzętu, z podaniem nazw producentów, modeli i typów oraz udzielonych okresów gwarancji jakości na dostarczony sprzęt - nie niższych niż określone przez Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji-załącznik nr 2 do ogłoszenia,Oświadczenie rejestracyjne- załącznik nr 3, Pełnomocnictwo osoby (osób) upoważnionej do składania oświadczeń woli i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli nie jest wymieniona w aktualnym odpisie z KRS lub CEiDG, kopia dokumentu o wniesionym wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
We wzorze umowy- Zał nr 8 do ogłoszenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://www.soldea.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/?id=72619
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: komputer klasy PC, system operac:Windows98/2000/XP/Vista/Windows 7 łącze internet, dostęp do internetu bez pośrednictwa serwera proxy,przeglądarka: Internet Explorer 5.5 lub Firefox 3 lub Google Chrome Po rozpatrzeniu wniosków o udział w licytacji, Wykonawca otrzyma Zaproszenie, identyfikator i login-hasło, co zostanie przekazane: osobie upoważnionej przez Wykonawcę na adres email oraz pocztą.
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Cena wywoławcza:156 000,00 zł brutto Postąpienie zawiera się w przedziale: od 300 zł brutto do 3 000 zł brutto włącznie. Zaproszeni Wykonawcy składają w trakcie licytacji kolejne oferty (postąpienia) za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej pod adresem http://www.soldea.pl Oferty podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą..
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 30 minut z dogrywkami:dogrywka -3 minuty
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 09.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41 - Ratusz.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Min. 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, godzina 11:00, przy czym licytacja nie odbędzie się wcześniej niż 2013-08-26..
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
W dniu licytacji, godz.11:30, jeżeli między 27, a 30 minutą licytacji nie zostanie złożona nowa oferta, -jeżeli na 3 min. przed planowanym terminem zamknięcia pojawi się nowa oferta, termin zamknięcia zostanie przesunięty o 3 minuty.
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Nie
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
Zgodnie z zał. nr 8
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.