eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem materiałów biurowych - przyborów do pisania do jednostek UAM w Poznaniu oraz jednostek zamiejscowych



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30694 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Poznań: Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem materiałów biurowych - przyborów do pisania do jednostek UAM w Poznaniu oraz jednostek zamiejscowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane także na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków UE realizowanych przez Zamawiającego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 1293330000, ul. ul. Wieniawskiego  1, 61-712  Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 8294440, 61 8291650, faks 61 8294012, e-mail przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem materiałów biurowych - przyborów do pisania do jednostek UAM w Poznaniu oraz jednostek zamiejscowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/6647/D/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 2 do SIWZ. o Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 8 do SIWZ). o Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. o Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu, rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do jednostek organizacyjnych UAM wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ. o Częściowe zamówienia będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osoby uprawnionej przez Zamawiającego, składany za pomocą pisma, poczty elektronicznej lub faxu przez osoby uprawnione. Osoby uprawnione do składania dyspozycji wymienione zostaną w załączniku do umowy. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele. Termin realizacji dostawy częściowej stanowi jedno kryteriów oceny ofert. o Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wpisać jego producenta, nazwę i symbol produktu w formularzu cenowym w odpowiedniej kolumnie, oraz załączyć do oferty karty charakterystyki towaru pochodzące od producenta. z wyraźnym wskazaniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy. Na podstawie dołączonego do oferty opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. Opis techniczny na opakowaniu musi być zgodny z kartą charakterystyki W przypadku gdy kolumna dot. asortymentu równoważnego pozostanie pusta lub przekreślona, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje asortyment wskazany w kolumnie "opis przedmiotu zamówienia" i będzie takiego wymagał w trakcie realizacji umowy. o Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: - odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - musi być fabrycznie nowy, - musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, - artykuły z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć minimum 6-miesięczny okres ważności licząc od daty dostawy. o Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. o Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT199000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rodan Sp. zo.o.,  ,  ul. Górecka 17,  60-201,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 206906.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 206906.77
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273237.56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.