eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWykonanie wielobranżowej koncepcji programowo-przestrzennej dla terenu położonego przy ulicy Poznańska 294 - Glinki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Toruń: Wykonanie wielobranżowej koncepcji programowo-przestrzennej dla terenu położonego przy ulicy Poznańska 294 - Glinki.
Numer ogłoszenia: 306974 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowej koncepcji programowo-przestrzennej dla terenu położonego przy ulicy Poznańska 294 - Glinki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej dla terenów położonych w rejonie ulic: Poznańska 294 - Glinki w Toruniu wraz drogami i infrastrukturą. 1. Wykaz opracowań objętych przedmiotem zamówienia: 1)Koncepcja wielobranżowa obiektów kubaturowych i towarzyszących usługowo-handlowych, 2)Koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu łącznie z kompletną infrastrukturą techniczną ( wod.-kan., kan. deszcz., gazu, ciepła, energet. i obiektami inżynierskimi), 3)Koncepcja przebudowy występujących kolizji z infrastrukturą naziemną i podziemną, 4)Koncepcja powiązań drogowych wraz z profilami podłużnymi ulic stanowiących główne ciągi komunikacyjne wraz z rzędnymi niwelety ulic i wskazaniem lokalizacji wpustów ulicznych, 5)Koncepcja zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i gaz - analiza techniczno-ekonomiczna wariantów zaopatrzenia i wybór optymalnych rozwiązań, w tym także ocena i optymalizacja możliwości wykorzystania energii odnawialnej do zasilania obiektów, 6)Raport i ocena oddziaływania na środowisko - uwarunkowania ekologiczne i środowiskowe, jeśli będzie wymagany, 7)Określenie ZZK kosztów realizacji, z wyodrębnionym podziałem na koszty: - dróg i infrastruktury drogowej, - sieci zewnętrznych, - budownictwa mieszkaniowego i usługowego - teren gminy, - infrastruktury bezpośrednio związanej z budownictwem mieszkaniowym - teren gminy, - budownictwa mieszkaniowego na terenie przewidzianym dla potrzeb TTBS, - infrastruktury bezpośrednio związanej z budownictwem mieszkaniowym - teren TTBS, - obiektów inżynierskich, - innych związanych z realizacją zadania ( np. wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, badania geologiczne inżynierskie, nadzory inwestorskie i autorskie itd.). 3. Podstawą - materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia są: 1)pismo WGK/TM/WT/7142/08 z dnia 6.01.2008 r. , 2)pismo WGK/TM/WT/7142/2/09 z dnia 20.01.2009 r. z załącznikiem mapowym, 3)pismo WGK/TM/WT/7142/3/09 z dnia 27.01.2009 r. , 4)projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 5)warunki Toruńskich Wodociągów TT-67/85/BK/788/z/2009 z dnia 22.01.2009 r., 6)Uchwała nr 503/09 Rady Miasta Torunia z dnia 5 marca 2009 r. w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Toruńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Toruniu + załącznik graficzny. 4. Wytyczne do realizacji przedmiotu umowy: 1)Zakres wykonanej koncepcji winien uwzględniać wymogi określone w projekcie planu miejscowego , warunkach technicznych, obowiązującymi przepisami i normami oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 2)Przy opracowaniu koncepcji zagospodarowania uwzględnić wydzielenie terenu pod potrzeby TTBS. 3)Uwzględnić wariantowanie budowy infrastruktury wod.-kan. zgodnie z warunkami Toruńskich Wodociągów. 4)Dobór przekrojów sieci rozprowadzających należy wykonać wariantowo w zależności od stopnia zabezpieczenia potrzeb centralnego ogrzewania, przygotowania ciepłej wody, przygotowywania posiłków oraz technologicznych z projektowanych źródeł ciepła. 5) W oparciu o analizę kosztów budowy sieci należy określić możliwości optymalizacji kosztów inwestycyjnych. 6)Koncepcja w zakresie drogowym powinna zawierać: a)rozwiązania geometryczne trasy, zapewniające płynność ruchu kołowego oraz bezpieczeństwo wszystkich jego uczestników, b) rozwiązania dojazdów lokalnych do przylegających obiektów, rozwiązania zapewniające odpowiednią ilości miejsc parkingowych dla mieszkańców i klientów sklepów, c)rozwiązania ruchu rowerowego, łącznie z ciągami pieszymi, d)rozwiązania przystanków komunikacji autobusowej, e)rozwiązania infrastruktury podziemnej i naziemnej, w zakresie odwodnienia pasa drogowego oraz uzbrojenia kolidującego z projektowanymi ulicami, f)połączenie osiedla z ulicami Gniewkowska i Poznańska, g)dobór przekrojów, rzędne posadowienia (przekroje pasa drogowego) i wytrasowanie korytarzy w pasie drogowym dla lokalizacji sieci osiedlowych rozprowadzających: wodociągowych, gazowych, elektroenergetycznych oświetlenia drogowego, teletechnicznych, ciepłowniczych, studni wymaganych dla w/w uzbrojenia, sanitarnych i deszczowych, w sposób umożliwiający zasilanie poszczególnych nieruchomości z w/w sieci rozprowadzających lokalizowanych w pasie drogowym, h)określenie prognozy ruchu stanowiącej dane wyjściowe do: wymiarowania geometrii, ustalenia typów obiektów, projektowania urządzeń sterowania ruchem, analiz bezpieczeństwa ruchu, raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, 5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1)wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych, 2)wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, z aktualnymi adresami właścicieli i władających nieruchomościami, z naniesieniem na mapie ewidencyjnej gruntów zakresu objętego planem realizacyjnym zagospodarowania terenu, 3)przeprowadzenie rozpoznawczych badań geologicznych i hydrotechnicznych - odwierty przeprowadzić na głębokość min. 6 m w odstępach max co 200 m oraz dodatkowo pod budynkami i obiektami inżynierskimi na głębokość 10 m, 4)wykonanie inwentaryzacji zieleni, 5)uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków do podpisu przez Zamawiającego), zwłaszcza o: - wydanie warunków przez P.O.S.D. na zasilanie projektowanych obiektów w gaz i przebudowę istniejących gazociągów na terenie objętym opracowaniem, - wydanie warunków przez ENERGĘ przebudowy istniejących i zasilania energetycznego projektowanych obiektów, - wydanie przez CERGIĘ warunków i możliwości zasilania w ciepło, - wydanie przez MZD warunków włączenia do istniejących układów drogowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) osoby, którymi dysponuje luib będzie dysponował Wykonawca muszą posiadać uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na sporządzeniu koncepcji programowo-przestrzennych w zakresie opisanym w pkt 1 siwz. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5.Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt. 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenia: oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, pokój nr 22, tel 056 61 18 840, 056 61 18 841..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.