Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Nowy Targ: Świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 30703 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego , Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie tj.: Zadanie nr 1: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego, - Przeprowadzenie jednodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny, - Przeprowadzenie trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność Zadanie nr 2: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego, - Przeprowadzenie dwudniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny Zadanie nr 3: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego Zadanie nr 4: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa finansowo-podatkowego Zadanie nr 5: - Przeprowadzenie - we współpracy z psychologiem - czterodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9, 85.12.12.70-6, 79.14.00.00-7, 66.17.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która: dla zadania nr 1: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia -w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne oraz przeprowadził co najmniej jedne warsztaty treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 2 : 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia -w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne oraz przeprowadził co najmniej jedne warsztaty treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 3: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - tj. posiada dyplom magistra prawa, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia -w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 4: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 5: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu pedagoga, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej jedne warsztaty treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3) jest dyspozycyjny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ pok. 103 sekretariat Starosty..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Zamawiający informuje o różnych terminach wykonania zamówienia tj: zadanie nr 1- część I : od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012r, część II: druga połowa czerwca- pierwsza połowa lipca 2012r, część III: druga połowa sierpnia 2012, zadanie nr 2 - część I: od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012, część II: druga połowa czerwca- pierwsza połowa lipca 2012r, zadanie nr 3- od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012 r, zadanie nr 4: od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012r, zadanie nr 5: druga połowa sierpnia 2012r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego - Liczba godzin poradnictwa: 180 godzin 2)Przeprowadzenie jednodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny- Liczba godzin warsztatowych: 10 godzin 3)Przeprowadzenie trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność- Liczba godzin warsztatowych: 15 godzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego- Liczba godzin poradnictwa: 45 godzin 2)Przeprowadzenie dwudniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny- Liczba godzin warsztatowych: 10 godzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 79.14.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego- Liczba godzin poradnictwa: 180 godzin.Wykonanie usługi obejmuje: -udzielanie porady prawnej lub informacji o obowiązującym stanie prawnym regulującym daną sprawę, wynikających z niego prawach i obowiązkach oraz trybie, podmiocie lub organizacjach właściwych do jej załatwienia. Zakres merytoryczny poradnictwa obejmuje: prawo rodzinne: ochronę rodziny, władzę rodzicielską, opiekę i kuratelę, sprawy o rozwód i separację, prawo pracy i ubezpieczeń społecznych: w szczególności sporządzanie odwołań od decyzji organów rentowych oraz orzeczeń komisji lekarskich, prawo cywilne: ochrona prawa własności oraz innych praw majątkowych -pomoc w opracowaniu pisma dotyczącego danej kwestii prawnej, -sporządzania - w uzgodnieniu z pracownikiem socjalnym bądź doradcą ds. osób niepełnosprawnych - planów pracy z osobą w przypadku konieczności kontynuowania cyklu spotkań, w tym opracowania harmonogramu pracy i spotkań, -podejmowania działań zmierzających do rozwiązania problemu osoby zgłaszającej się po poradę, -współpracy z Zamawiającym oraz innymi osobami udzielającymi specjalistycznego poradnictwa w ramach realizowanego projektu, -przeprowadzenia badania ewaluacyjnego, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, -prowadzenia ewidencji osób zgłaszających się o poradę w formie dziennika porad otrzymanego od Zamawiającego, -prowadzenia miesięcznej karty czasu pracy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, -informowaniu osób zgłaszających się po poradę o współfinansowaniu usług poradnictwa ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie indywidualnego poradnictwa finansowo-podatkowego Wykonanie usługi obejmuje: -udzielanie porady lub informacji o obowiązującym stanie prawnym regulującym daną sprawę, wynikających z niego prawach i obowiązkach oraz trybie, podmiocie lub organizacjach właściwych do jej załatwienia. Zakres merytoryczny poradnictwa obejmuje: zasady opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych, świadczenie pomocy przy sporządzaniu rocznego rozliczenia podatku, ze szczególnym uwzględnieniem przysługujących ulg i uprawnień, w tym ulgi rehabilitacyjnej, system ubezpieczeń społecznych, -podejmowanie działań zmierzających do rozwiązania problemu osoby zgłaszającej się po poradę, -współpracę z Zamawiającym oraz innymi osobami udzielającymi specjalistycznego poradnictwa w ramach realizowanego projektu, -przeprowadzenie badania ewaluacyjnego, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, -prowadzenie ewidencji osób zgłaszających się o poradę w formie dziennika porad otrzymanego od Zamawiającego, - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, -informowaniu osób zgłaszających się po poradę o współfinansowaniu usług poradnictwa ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin poradnictwa: 25 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie - we współpracy z psychologiem - czterodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: -przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu programu zajęć warsztatowych, -przeprowadzenia zajęć warsztatowych, -przeprowadzenia - po zakończeniu warsztatów - badania ewaluacyjnego, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, -prowadzenia ewidencji osób uczestniczących w warsztatach w formie listy obecności, -sporządzenia karty czasu pracy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, -informowaniu uczestników o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin warsztatowych: 15 godzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Odbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Biała - ul. Św. Józefa
- Odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.
- Usługi - Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowy i rozbudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku "SOKOŁA" przy Placu Słowackiego 13 w Nowym Targu.
- Dostawa płynów dializacyjnych, materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech aparatów
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.