eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargŚwiadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Nowy Targ: Świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 30703 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego , Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie tj.: Zadanie nr 1: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego, - Przeprowadzenie jednodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny, - Przeprowadzenie trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność Zadanie nr 2: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego, - Przeprowadzenie dwudniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny Zadanie nr 3: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego Zadanie nr 4: - Prowadzenie indywidualnego poradnictwa finansowo-podatkowego Zadanie nr 5: - Przeprowadzenie - we współpracy z psychologiem - czterodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9, 85.12.12.70-6, 79.14.00.00-7, 66.17.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która: dla zadania nr 1: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia -w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne oraz przeprowadził co najmniej jedne warsztaty treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 2 : 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia -w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne oraz przeprowadził co najmniej jedne warsztaty treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 3: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - tj. posiada dyplom magistra prawa, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia -w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 4: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 3)jest dyspozycyjny. dla zadania nr 5: 1)posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu pedagoga, 2)posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej jedne warsztaty treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce), 3) jest dyspozycyjny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ pok. 103 sekretariat Starosty..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Zamawiający informuje o różnych terminach wykonania zamówienia tj: zadanie nr 1- część I : od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012r, część II: druga połowa czerwca- pierwsza połowa lipca 2012r, część III: druga połowa sierpnia 2012, zadanie nr 2 - część I: od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012, część II: druga połowa czerwca- pierwsza połowa lipca 2012r, zadanie nr 3- od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012 r, zadanie nr 4: od zawarcia umowy do 15 grudnia 2012r, zadanie nr 5: druga połowa sierpnia 2012r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego - Liczba godzin poradnictwa: 180 godzin 2)Przeprowadzenie jednodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny- Liczba godzin warsztatowych: 10 godzin 3)Przeprowadzenie trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność- Liczba godzin warsztatowych: 15 godzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego- Liczba godzin poradnictwa: 45 godzin 2)Przeprowadzenie dwudniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 25 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny- Liczba godzin warsztatowych: 10 godzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 79.14.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego- Liczba godzin poradnictwa: 180 godzin.Wykonanie usługi obejmuje: -udzielanie porady prawnej lub informacji o obowiązującym stanie prawnym regulującym daną sprawę, wynikających z niego prawach i obowiązkach oraz trybie, podmiocie lub organizacjach właściwych do jej załatwienia. Zakres merytoryczny poradnictwa obejmuje: prawo rodzinne: ochronę rodziny, władzę rodzicielską, opiekę i kuratelę, sprawy o rozwód i separację, prawo pracy i ubezpieczeń społecznych: w szczególności sporządzanie odwołań od decyzji organów rentowych oraz orzeczeń komisji lekarskich, prawo cywilne: ochrona prawa własności oraz innych praw majątkowych -pomoc w opracowaniu pisma dotyczącego danej kwestii prawnej, -sporządzania - w uzgodnieniu z pracownikiem socjalnym bądź doradcą ds. osób niepełnosprawnych - planów pracy z osobą w przypadku konieczności kontynuowania cyklu spotkań, w tym opracowania harmonogramu pracy i spotkań, -podejmowania działań zmierzających do rozwiązania problemu osoby zgłaszającej się po poradę, -współpracy z Zamawiającym oraz innymi osobami udzielającymi specjalistycznego poradnictwa w ramach realizowanego projektu, -przeprowadzenia badania ewaluacyjnego, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, -prowadzenia ewidencji osób zgłaszających się o poradę w formie dziennika porad otrzymanego od Zamawiającego, -prowadzenia miesięcznej karty czasu pracy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, -informowaniu osób zgłaszających się po poradę o współfinansowaniu usług poradnictwa ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie indywidualnego poradnictwa finansowo-podatkowego Wykonanie usługi obejmuje: -udzielanie porady lub informacji o obowiązującym stanie prawnym regulującym daną sprawę, wynikających z niego prawach i obowiązkach oraz trybie, podmiocie lub organizacjach właściwych do jej załatwienia. Zakres merytoryczny poradnictwa obejmuje: zasady opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych, świadczenie pomocy przy sporządzaniu rocznego rozliczenia podatku, ze szczególnym uwzględnieniem przysługujących ulg i uprawnień, w tym ulgi rehabilitacyjnej, system ubezpieczeń społecznych, -podejmowanie działań zmierzających do rozwiązania problemu osoby zgłaszającej się po poradę, -współpracę z Zamawiającym oraz innymi osobami udzielającymi specjalistycznego poradnictwa w ramach realizowanego projektu, -przeprowadzenie badania ewaluacyjnego, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, -prowadzenie ewidencji osób zgłaszających się o poradę w formie dziennika porad otrzymanego od Zamawiającego, - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, -informowaniu osób zgłaszających się po poradę o współfinansowaniu usług poradnictwa ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin poradnictwa: 25 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie - we współpracy z psychologiem - czterodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: -przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu programu zajęć warsztatowych, -przeprowadzenia zajęć warsztatowych, -przeprowadzenia - po zakończeniu warsztatów - badania ewaluacyjnego, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, -prowadzenia ewidencji osób uczestniczących w warsztatach w formie listy obecności, -sporządzenia karty czasu pracy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, -informowaniu uczestników o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin warsztatowych: 15 godzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.