eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa 2 sztuk żurawi słupowych obrotowych dla Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce i Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Gdynia: Dostawa 2 sztuk żurawi słupowych obrotowych dla Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce i Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie
Numer ogłoszenia: 307064 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 sztuk żurawi słupowych obrotowych dla Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce i Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych żurawi słupowych obrotowych z napędem elektrycznym dla Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce i Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w: 1) art. 22 ust. 1 punkt 1-3 ustawy Pzp; 2) art. 22 ust.1 punkt 4 ustawy Pzp - tj. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. B.- Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia warunki określone w art.22 ust. 1 pkt.1-3 mogą spełniać łącznie, natomiast warunek nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólna ofertę, tj. każdy członek konsorcjum. C.- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Sekcji III.2 w punktach od D do F, na zasadzie kwalifikacji spełnia/ nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D.- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt.1, 2 i 3 ustawy Pzp - należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( tzn. wykonawców składających wspólną ofertę- konsorcjum), oświadczenie to składa/ podpisuje w imieniu całego konsorcjum ustanowiony pełnomocnik lub podpisują wszyscy członkowie konsorcjum. E.- W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. Dokument ten składa we własnym imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( członków konsorcjum); 2) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców. Powyższy dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. F.- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm: Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl - w Zakładce zamówienia publiczne / Ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, Zespół ds. Zamówień Publicznych,81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10, Sekretariat (piętro II).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy, udostępnionych na stronie internetowej www.sar.gov.pl w zakładce: Zamówienia publiczne / Ogłoszenia. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku innym niż język polski należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.