Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Płock: Zakup i dostawa do siedziby zamawiającego stołu operacyjnego ortopedycznego
Numer ogłoszenia: 307073 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do siedziby zamawiającego stołu operacyjnego ortopedycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa do siedziby zamawiającego stołu operacyjnego ortopedycznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium. 1.Kwota wadium wynosi: 6.200,00 PLN. 2.Wadium należy wnieść do dnia 10.11.2010r. do godz. 10 00 3. Wadium należy wnieść w następujących formach: 3.1. w pieniądzu - przelewem bankowym na konto : BANK PEKAO S.A. I O W PŁOCKU NR NRB 33124031741111000028900083 z dopiskiem: wadium- stół operacyjny ortopedyczny 3.2. Wadium może być wnoszone w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3.2 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a, ust. 5 uPzp okoliczności w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno zostać złożone (dokument w oryginale) na ręce Zamawiającego (Sekcja Zamówień Publicznych/budynek główny WSZ/pokój nr 32) najpóźniej w terminie wyznaczonym do składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego. 5. Wykonawca którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie lub niniejszej SIWZ, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu do składania ofert. 6. Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została Wybrana jako najkorzystniejsza, a który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. 8. Wymaga się, aby wadia wnoszone w innej formie niż pieniężna były wnoszone w formie oryginału, w przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, iż nie zostały wniesione.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Do oferty na wyroby medyczne występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom oraz potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych tj. : - certyfikat zgodności CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych, jeśli certyfikacja była prowadzona z udziałem jednostki notyfikującej (jeśli dotyczy) - deklarację zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi wystawioną przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela, - dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania /zgłoszenia lub wpisy/ lub dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub używania wyrobu) , jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia lub powiadomienia lub oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia/ powiadomienia, jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych nie wymagają zgłoszenia/ powiadomienia lub z określonych powodów nie dokonano zgłoszenia/ powiadomienia. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały promocyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (z danymi wytwórcy) oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. Brak opisu przez Wykonawcę poszczególnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów w ofercie (w załączniku nr 1 do SIWZ wskazanie parametru oferowanego) i w załączonych do oferty materiałach promocyjnych, niezgodność zapisów w ww. dokumentach lub niezgodność zapisów w ww. dokumentach z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego, a nie uzupełnienie dokumentów (braków) na podst. Art.26 ust. 3 ustawy Pzp lub niemożność poprawienia omyłek na podstawie art.87 ust.2 ustawy Pzp, będzie traktowane jako brak danego parametru w oferowanym przedmiocie zamówienia i skutkować odrzuceniem oferty. W przypadku, gdy dany parametr wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1 do SIWZ) nie jest opisany w materiałach promocyjnych należy załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela ewentualnie dystrybutora lub importera (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych) potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów w oferowanym przedmiocie zamówienia. 3. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowane urządzenie parametrów wymaganych przez Zamawiającego wyrażone poprzez wypełnienie załącznika z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ - oraz złożenie podpisu przez osobę upoważnioną pod tym załącznikiem (na każdej stronie). Inne: 1. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium (np. wydruk dokonanego przelewu). Jeśli wadium jest wniesione w formie innej niż pieniężna - wymagany oryginał dokumentu wadialnego. 3. wypełnione w całości i podpisane załączniki do SIWZ (bez projektu umowy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszplock.pl-bezpłatnie;
Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, płatne 17,00 zł w Kasie Szpitala lub przelewem bankowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony., 09-400 Płock, ul. Medyczna 19, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Dzierżawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Zakładu Diagnostyki i Terapii Endoskopowej
- ZAKUP DWÓCH AMBULANSÓW TYPU C
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.