eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaSprzątanie pomieszczeń biurowych, użytkowych i socjalnych oraz utrzymanie czystości posesji w Urzędzie Skarbowym w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Nidzica: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, użytkowych i socjalnych oraz utrzymanie czystości posesji w Urzędzie Skarbowym w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 307081 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Nidzicy , ul. Żeromskiego 11, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 2997, faks 089 625 3621.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, użytkowych i socjalnych oraz utrzymanie czystości posesji w Urzędzie Skarbowym w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia użytkowa urzędu wynosi 1196,7m2, w tym powierzchnie wyłożone wykładziną dywanową 592,7m2; powierzchnie wyłożone terakotą 604m2. Powierzchnia posesji wyłożona kostką brukową 211m2. W zakresie sprzątania należy ująć mycie okien dwa razy do roku ( powierzchnia okien wynosi 215,23m2 ) oraz pranie wykładzin raz w roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu z pkt a,c,d podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonaną metodą(spełnia - nie spełnia), w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załącznik do złożonego przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do przetargu.; natomiast warunków z pkt b poprzez ocenę punktową czyli ilość punktów przyznanych wynikać będzie z przedstawionych w wykazie ilości usług potwierdzonych certyfikatami, cpiniami usługobiorców w następujacych przedziałach: powyżej 4 szt - 1 pkt od 4szt do 2szt - 0,8pkt za 1szt - 0,5 pkt; poniżej 0 pkt 3.Do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki i dodatkowo otrzymają proporcjonalnie najwięcej punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu obowiązani są dołączyć do niego : 1/ oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a mianowicie iż: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych, b) nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy- Pzp, c) dostarczą z ofertą( jeśli zostaną zaproszeni do jej złożenia) dokumenty wymagane w specyfikacji, czyli aktualny wpis/odpis z właściwego rejestru w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /ofert, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane planem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofert, dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, Wymagane powyżej dokumenty są składane w oryginale lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2/ certyfikaty i oświadczenia wymagane do ustalenia wiarygodności oferenta, a mianowicie: a)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania usług zbliżonych co do zakresu wartości do zamówienia będącego przedmiotem postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b)dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert otrzymają specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 15:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Nidzicy, ul. Żeromskiego 11; 13-10 Nidzica Sekretariat urzędu- pokój nr 207..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.