Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Lublin: Sprzedaż, dostawa sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych
Numer ogłoszenia: 30711 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż, dostawa sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzedaż, dostawa sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje: - Zestaw komputerowy 19- 40 szt. - Zestaw komputerowy 22- 5 szt. - Notebook standard 15- 10 szt. - Notebook rozbudowany 14- 2 szt. - Notebook mały 12- 5 szt. - Drukarka laserowa A4- 3 szt. - Drukarka laserowa kolorowa A3- 5 szt. - Projektor multimedialny- 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 38.65.21.00 - Projektory 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
- Asseco Business Solutions S.A., ul. Konrada Wallenroda 4 c, 20-607 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 542490,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 231800,00
Oferta z najniższą ceną: 231800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 248758,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu zapytania o cenę w przedmiotowym postępowaniu jest zasadny z uwagi na spełnianie przesłanek określonych w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: przedmiotem zamówienia są produkty powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych ( zarówno sprzedaż, dostawa sprzętu komputerowego i systemu operacyjnego) , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Mając na uwadze definicje słownikowe należy przyjąć, że powszechnie dostępne to takie które oferuje się wszędzie, łatwo osiągalne, pospolite, typowe, seryjne, które spełniają określone wymogi. Powszechność dostępu do produktu to także możliwość realizacji typowych dla danej branży zamówień przez większość specjalizujących się w danej branży podmiotów. W przedmiotowym postępowaniu wymienione zostały typowe produkty realizowane i produkowane powszechnie stosowanymi metodami, oferowane zarówno przez rynki lokalne jak i krajowe. Produkty będące przedmiotem tego postępowania tj. sprzedaż, dostarczenie sprzętu komputerowego i systemu operacyjnego są produktami powszechnymi, ponieważ są możliwe do realizacji przez podmioty działające w danej branży. Posiadają również cechę powtarzalności oraz typowy charakter, który został precyzyjnie opisany w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje typowe i powtarzalne produkty, realizowane określoną powszechnie stosowaną techniką. Opis przedmiotu zamówienia wskazany przez Zamawiającego nie prowadzi do nabywania przez zamawiającego jednego z produktów określonej firmy jak również nie jest połączony z asystą techniczną i innymi usługami dotyczącymi tego produktu. Ponadto system operacyjny objęty przedmiotem zamówienia nie jest udostępniony na podstawie umowy o korzystanie z utworu zawieranej z podmiotem, któremu przysługują autorskie prawa majątkowe do utworu lub podmiotom prowadzącym dalszą dystrybucję, z którą właściciel praw autorskich zawarł odpowiednią umowę. A zatem dostępność tego produktu nie jest ograniczona.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.