eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Profilaktyka wykluczenia społecznego przy wykorzystaniu środowiskowych form aktywności społecznej dla mieszkańców powiatu puckiego w ramach projektu Aktywny Powiat Pucki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Ogłoszenie nr 307240 - 2016 z dnia 2016-09-09 r.

Puck: Profilaktyka wykluczenia społecznego przy wykorzystaniu środowiskowych form aktywności społecznej dla mieszkańców powiatu puckiego w ramach projektu : Aktywny Powiat Pucki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301314 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puck, krajowy numer identyfikacyjny 19168639000000, ul. ul. Orzeszkowej  5, 84100   Puck, państwo , woj. pomorskie, tel. 586 734 202, faks 586 734 191, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.starostwo.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Profilaktyka wykluczenia społecznego przy wykorzystaniu środowiskowych form aktywności społecznej dla mieszkańców powiatu puckiego w ramach projektu : Aktywny Powiat Pucki.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest działanie: Profilaktyka wykluczenia społecznego przy wykorzystaniu środowiskowych form aktywności społecznej dla mieszkańców Powiatu Puckiego realizowane w ramach projektu: Aktywny Powiat Pucki. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Beneficjentem projektu jest Powiat Pucki reprezentowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku. 3.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Projekt zakłada udział 180 osób w realizacji zadania obejmującego 9.000 godzin, co daje łącznie liczbę 50 godzin/1 uczestnika, w okresie od 15.09.2016 do 15.09.2018. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dla Użytkowników, polegających na umożliwieniu korzystania z różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych, oferowanych w ramach pakietu udostępnianego przez Wykonawcę. 3)Pakiet obejmuje zestaw różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych, świadczonych przez obiekty sportowo-rekreacyjne (m.in. baseny, siłownie, kluby fitness, sauna itp.) zlokalizowane w obrębie do 50 km od miasta Puck, w tym w obiektach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ww. obiekty muszą udostępniać bez dopłat usługi sportowo-rekreacyjne w ramach pakietu. 4) Pakiet usług/zajęć sportowo-rekreacyjnych powinien być zróżnicowany i dotyczyć różnych usług sportowych. 5)Pakiet oferowany przez Wykonawcę musi mieć charakter OPEN, przez co należy rozumieć brak jakichkolwiek ograniczeń w korzystaniu z obiektów sportowych przez 7 dni w tygodniu za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany ośrodek wynikających z obowiązujących w ośrodku godzin pracy, regulaminów i grafików. 6) Obiekt sportowo-rekreacyjny oznacza obiekt, który świadczy minimum trzy usługi sportowo-rekreacyjne, w danym punkcie adresowym. Zajęcia sportowo-rekreacyjne oferowane w jednym obiekcie (w jednym punkcie adresowym) przez ten sam podmiot będą traktowane jako jeden obiekt. 7) Dostęp do usług świadczonych w ramach pakietu odbywać się będzie na podstawie aktywnego abonamentu kwartalnego weryfikowanego poprzez: okazanie imiennej karty, aktywnej w danym okresie rozliczeniowym, i potwierdzenie tożsamości za pomocą dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości ze zdjęciem, lub identyfikację (potwierdzenie tożsamości) Użytkownika w sposób wynikający ze stosowanych przez danego Wykonawcę rozwiązań technicznych i organizacyjnych, innych aniżeli okazanie dokumentu tożsamości lub użycie karty imiennej. Weryfikacja miesięcznego abonamentu danego Użytkownika nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami, a także nie może wiązać się z koniecznością posiadania przez użytkowników dodatkowych urządzeń typu: telefon komórkowy lub tablet itp. Wszelkie koszty związane z ze sposobem weryfikacji ponosi Wykonawca. 8) Abonament kwartalny, o którym mowa w pkt 7 powyżej, będzie umożliwiał nieograniczony dostęp do usług określonych w SIWZ z możliwością korzystania z różnych (dowolnie wybranych) usług tego samego dnia w różnych, dowolnie wybranych przez Użytkownika obiektach, bez dodatkowych opłat, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany ośrodek wynikających z obowiązujących w ośrodku godzin pracy, regulaminów i grafików. 9) Wykonawca, w ramach odrębnych abonamentów kwartalnych, umożliwi uczestnikom projektu w wieku do lat 15 korzystanie z pakietu wyboru zawierającego minimum 3 rodzaje usług tj. szkółka żeglarska, windsurfing oraz nauka języka angielskiego, z tym że indywidualny odbiorca usługi wybierze tylko jedną usługę z pakietu i z niej będzie korzystał. 10) Zamawiający planuje dokonać zakupu abonamentów kwartalnych w szacunkowej liczbie 180 szt., w tym: a) dla 120 osób powyżej 15 roku życia, b) dla 60 osób poniżej 15 roku życia, 11) Przedstawione liczby osób są szacunkowe, mające na celu umożliwienie Wykonawcy oszacowanie ceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób korzystających z usług sportowo-rekreacyjnych w okresie rozliczeniowym (jeden kwartał) bez zmiany cen jednostkowych abonamentów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy dla Użytkowników, jednak łączna wykorzystana kwota nie może przekroczyć kwoty przewidzianej w umowie. 12) Nie później niż w terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, osobie wskazanej przez Zamawiającego, określoną liczbę imiennych kart, zgodną z przekazaną przez Zamawiającego listą użytkowników* / Wykonawca przekaże Zamawiającemu inne rozwiązania techniczne umożliwiające korzystanie z usługi przez użytkowników* *- w zależności od rozwiązań techniczno-organizacyjnych stosowanych przez danego Wykonawcę 13) Obok usług będących przedmiotem zamówienia Wykonawca może zaoferować usługi dodatkowe (np. nauka jazdy konnej, zajęcia squash, zajęcia z psychologiem itp.),przy czym wszystkie usługi dodatkowe muszą być ujęte w cenie oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 92330000-3, 92600000-7, 92610000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT219512.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spa Hotel Wieniawa Sp. z o.o. S. Komandytowa,  ,  ul. Lipowa 24 84-123 Rekowo Górne,  84-123,  Rekowo Górne,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 268800.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268800.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.