Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Łódź: Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego do koncepcji Orientarium
Numer ogłoszenia: 307242 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego do koncepcji Orientarium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego na podstawie Koncepcji Programowo- Przestrzennej dla wielofunkcyjnego pawilonu hodowlano- wystawienniczego wraz z wybiegami zewnętrznymi zwierząt wykonanej przez ZOO Wrocław sp. z o.o. zwanego dalej Orientarium na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.2 W stosunku do ww. koncepcji program funkcjonalno - użytkowy musi zawierać również: a) ujęcie w obrębie budynku hodowlano - ekspozycyjnego basenu kwarantannowego dla ryb morskich o objętości wody ok. 5000 m3, z niezależnym od pozostałych basenów systemem podtrzymania życia, niedostępnego dla zwiedzających; b) wydzielenia kosztów i zakresu prac, związanych z realizacją osobnego wejścia do ogrodu zoologicznego od strony ulicy Krzemienieckiej w osobną całość umożliwiającą fakultatywne realizowanie tego zakresu zadania na etapie wykonawczym; c) modernizację istniejących wybiegów zewnętrznych lwów azjatyckich i tygrysów syberyjskich, z wykorzystaniem materiałów (ziemi) powstałych przy realizacji Orientarium, polegającą na likwidacji (zasypaniu) istniejących fos uzyskanym materiałem skalnym i oddzieleniem zwiedzających od zwierząt poprzez modernizację/budowę nowego ogrodzenia z odcinkami zabezpieczonymi szybami umożliwiającymi oglądanie zwierząt na wybiegu; zakres prac i koszty związane z modernizacją tych wybiegów muszą zostać wydzielone w osobną całość umożliwiającą fakultatywne realizowanie tego zakresu zadania na etapie wykonawczym. d) należy przewidzieć możliwość zasilania obiektu w celach energetycznych i/lub technicznym wodami geotermalnymi o temperaturze 24oC. Jako miejsce dostawy wód geotermalnych należy przyjąć część północno - wschodnią terenu przewidzianego do realizacji. Zasilanie wodami geotermalnymi należy przyjąć jako alternatywne dla klasycznych źródeł energii. Program funkcjonalno - użytkowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującym przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ww. koncepcja..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - jedną osobą - Projektant Architekt - osoba posiadającą od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz która wykonała samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego (jako projektant architekt) projekt/projekty wykonawczy/e architektury w zakresie budowy obiektu PKOB 1261 znajdującego się na terenie ogrodu zoologicznego, który to projekt/projekty obejmował/ły: budowę obiektów hodowlano- ekspozycyjnych w postaci budynku o powierzchni co najmniej 500 m2, basenu wewnętrznego o objętości 800 m3 oraz basenu zewnętrznego o objętości 400 m3. Wymagane jest aby przynajmniej jeden z projektów basenów obejmował zaprojektowanie stanowiska, w którym wody basenu oddzielone są od zwiedzających szybą o powierzchni styczności wody z szybą nie mniejszej niż 6 m2 Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej ww. osoby winny być wydane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi lub równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w ww. zakresie oraz osoba winna należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). - jedną osobą - Kierownik zespołu - osoba wykonującą czynności kierowania zespołem, posiadająca co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu ogrodem zoologicznym oraz wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. biotopów - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie hodowli zwierząt egzotycznych, wykształcenie wyższe w zakresie biologii lub hodowli zwierząt (zootechnik) lub pokrewne oraz w okresie ostatnich 3 lat wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. LSS (Life Support System) - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad systemami podtrzymania życia, obejmującymi co najmniej 5 przestrzeni ekspozycyjnych zwierząt,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - jedną osobą - Kierownik zespołu - osoba wykonującą czynności kierowania zespołem, posiadająca co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu ogrodem zoologicznym oraz wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. biotopów - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie hodowli zwierząt egzotycznych, wykształcenie wyższe w zakresie biologii lub hodowli zwierząt (zootechnik ) lub pokrewne oraz w okresie ostatnich 3 lat wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. LSS (Life Support System) - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad systemami podtrzymania życia, obejmującymi co najmniej 5 przestrzeni ekspozycyjnych zwierząt, - jedną osobą - Projektant Architekt - osoba posiadającą od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz która wykonała samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego (jako projektant architekt) projekt/projekty wykonawczy/e architektury w zakresie budowy obiektu PKOB 1261 znajdującego się na terenie ogrodu zoologicznego, który to projekt/projekty obejmował/ły: budowę obiektów hodowlano- ekspozycyjnych w postaci budynku o powierzchni co najmniej 500 m2, basenu wewnętrznego o objętości 800 m3 oraz basenu zewnętrznego o objętości 400 m3. Wymagane jest aby przynajmniej jeden z projektów basenów obejmował zaprojektowanie stanowiska, w którym wody basenu oddzielone są od zwiedzających szybą o powierzchni styczności wody z szybą nie mniejszej niż 6 m2 Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej ww. osoby winny być wydane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi lub równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w ww. zakresie oraz osoba winna należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodne z projektem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 12:45, miejsce: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa samochodu elektrycznego" w ramach projektu "Ekologiczny mechanik"
- Dostawa komponentów do rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa oleju do celów grzewczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Zaleszany
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
- Wykonanie dokumentacji projektowej parkingu i zagospodarowania terenu ds. Fafik
- Opracowanie dokumentacji projektowej na System Sygnalizacji Pożarowej w budynku nr 1, 2 i 3
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.:Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Wiśle w ciągu DP 2635 S ul. Wiejskiej w Drogomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.