eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopnicaDostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-08

Konopnica: Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 307287 - 2008; data zamieszczenia: 08.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja" , Strobin 12, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343, faks 0-43 842 41 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stowarzyszenienadzieja.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu (rocznik 2008) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającego poniższe wymagania: 1. Ilość miejsc siedzących : 19 +1 2. Wyposażenie standardowe powinno zawierać, co najmniej: - ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, - ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, - ASR - system zapobiegający poślizgowi kół, - BAS - asystent hamowania (wspomagania awaryjnego), - hamulce przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe wentylowane, - wskaźnik zużycia klocków tarczowych, - boczne listwy ochronne, - wszystkie szyby termoizolacyjne, - tylne drzwi nieprzeszklone, - dach lakierowany w kolorze nadwozia, - drzwi boczne przesuwne, otwierane hydraulicznie, - lusterka zewnętrzne regulowane manualnie, ze zintegrowanymi kierunkowskazami, - napęd na koła przednie, - hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, - blokada koła kierownicy, - oś przednia i tylna standardowa dla modelu, - immobiliser, - centralny zamek sterowany pilotem, - szyby w kabinie kierowcy sterowane elektronicznie, - fotel kierowcy, z pełna regulacja, - dźwignia zmiany biegu w formie joysticka, - schowek w desce rozdzielczej, - półki nad przednia szybą, - lusterko wsteczne wewnętrzne, - gniazdo 12 V w kabinie kierowcy, - złącze rozruchowe(dodatkowy biegun dodatni) - 2 kliny pod koła w uchwycie przestrzeni ładunkowej, - koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem, - uchwyt wejściowy do przestrzeni ładunkowej przy drzwiach przesuwnych, zamontowany przy ścianie działowej, - ściana działowa bez okna, - wyłożenie drzwi tylnych i bocznych, - uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni ładunkowej, - oświetlenie przestrzeni ładunkowej, - podłoga stalowa - wyłożona - wykładzina antypoślizgowa, - wyłącznik główny akumulatora, - tachograf elektroniczny. 3. Wyposażenie dodatkowe: - tapicerka inca, - poduszka powietrzna dla kierowcy, - lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane, - ogranicznik prędkości do 100 km/h, - siedzenie dwuosobowe obok kierowcy, z rozkładanym stolikiem, - drzwi tylne z ogrzewanymi szybami oraz z kieszenią z siatki, 4. Przebudowa przedziału pasażerskiego - charakterystyka zabudowy na bazie pojazdu bazowego: - przeszklenie przedziały pasażerskiego oprócz drzwi tylnych - szyby stałe oryginalne, przyciemniane, - izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału pasażerskiego, - wyłożenie ścian i sufitu tapicerka miękką, - parapety wokół okien z tworzywa ABS - łatwozmywalne, - wzmocniona podłoga sklejką z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, wyłożenie boków ścian do 20 cm, - 4 wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych+oznaczenie wyjść awaryjnych, - zamontowanie foteli z zintegrowanymi zagłówkami, z regulacja oparcia za pomocą siłownika, przynajmniej fotele w pierwszym rzędzie z pkt. pasami bezpieczeństwa, reszta biodrowe pasy bezpieczeństwa, przystosowanie 7 foteli do łatwego demontażu, wprowadzenie osób niepełnosprawnych przez drzwi tylne, - 1/3 przegrody za siedzeniem kierowcy, - wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, - poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wyjściowych, - uchwyt ułatwiający wsiadanie zamontowanym przy drzwiach wejściowych, - dodatkowa gaśnica 2kg., - tapicerowanie foteli w kabinie kierowcy w tapicerce przedziału pasażerskiego, - zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózków inwalidzkich, - zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdy symbolem- inwalidzi, - 2 komplety pasów do mocowani wózka inwalidzkiego do szyn, - pasy biodrowe zabezpieczające osobę niepełnosprawna w wózku inwalidzkim, - pasy szelkowe dla pasażera w wózku (2 kompl.), - otwierana mechanicznie platforma ułatwiająca wjazd/zjazd wózka inwalidzkiego, - zamontowanie niezależnego ogrzewania od pracy silnika typu WEBASTO AIR z dwupunktowym rozprowadzeniem, - zamontowanie klimatyzacji AURORA EOS 100 (moc 10 kW) z nawiewem indywidualnym dla każdego rzędy siedzeń( wylot powietrza wraz z lampką) + wykonanie i montaż półek na bagaż podręczny), - zamontowanie autokarowego zestawu audio: radioodtwarzacz, CD/MP3 z RDS, wzmacniacz, mikrofon + 4 głośniki z przodu i 4 głośniki z tyłu, - zamontowanie podłokietników od strony przejścia do foteli, Zamontowanie stopnia wysuwanego po otwarciu drzwi. 5. Wentylacja: - zamontowanie wentylatora nawiewno-wywiewnego w przedniej części dachu pojazdu. - zamontowanie luku dachowego w centralnej części dachu pojazdu, spełniającego role wyjścia awaryjnego, 6. Oświetlenie wewnętrzne: - dodatkowe oświetlenie - 3 punkty przedziału pasażerskiego, lampki LED przystosowane do jazdy nocnej, - oświetlenie przy stopniu bocznym - wejściowym, 7. Kolor: nie biały ( granat, zieleń, bordo). 8. Rodzaj paliwa : olej napędowy, 9. Moc silnika: minimum 164 KM, 10. Skrzynia biegów: 6-stopniowa, manualna, 11. Szkielet nadwozia: wykonany z profili stalowych zamkniętych o podwyższonej odporności na korozję, zabezpieczonych antykorozyjnie. Wymaga się dołączenia do oferty certyfikatów potwierdzających spełnienie przez producenta autobusu w/w wymogów. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1.Odbiór nastąpi w autoryzowanej stacji Wykonawcy, 2.Wraz z pojazdem wykonawca winien dostarczyć: - instrukcje obsługi, napraw oraz katalogu części zamiennych w języku polskim, - świadectwo homologacji typu pojazdu bazowego, - karta pojazdu i inne dokumenty niezbędne do rejestracji autobusu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WADIUM - KWOTA I TERMIN WNIESIENIA 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.500,00 PLN, 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni, 3. Termin wniesienia wadium upływa 17.11.2008 r., godz. 10:00. FORMY I MIEJSCE WNOSZENIA WADIUM 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). 2.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy: Bank Millennium O/Sieradz nr 43 1160 2202 0000 0000 4318 5691 3.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, -Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -którego oferta została odrzucona. 8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy : 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 3) Spełniają wymogi istotnych warunków zamówienia, 4) Udzielą gwarancji - mechaniczna na okres min. 24 miesięcy, 5) Udzielą gwarancji na perforacje elementów nadwozia na okres min. 60 miesięcy, 6) Udzielą gwarancji na powłokę lakierniczą na okres min. 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia bez usterek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VI niniejszego SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 1. Oferta sporządzona na formularzu ofertowym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza załączonego do specyfikacji - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie, właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostaw autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich - załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi że dostawy zostały wykonane należycie. 7. Dokumenty informacyjne (foldery, katalogi, specyfikacje techniczne) dotyczące oferowanego autobusu. Wymagane dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 3 i 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo ze uzyskał że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organom samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stowarzyszenienadzieja.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Nadzieja w Konopnicy z/s Strobin 12, 98-313 Konopnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:00, miejsce: biuro administracji Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Nadzieja w Konopnicy z/s Strobin 12, 98-313 Konopnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.