To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Szczecin: wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych i garaży oraz inwentaryzacji budowlanych budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 307328 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225255 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych i garaży oraz inwentaryzacji budowlanych budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych i garaży oraz inwentaryzacji budowlanych budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych i garaży oraz inwentaryzacji budowlanych budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części. Zakres zamówienia obejmuje: 1) część I zamówienia - Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych i garaży - fragmenty rzutu poziomego kondygnacji z oznaczonym lokalem, a także w razie konieczności przekrój pionowy wraz z oświadczeniem o samodzielności lokalu. Opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach (wersja papierowa), - Wykonanie czynności wymienionych w pkt. 1) dla lokali i obiektów komunalnych występujących na terenie nieruchomości wskazanych przez przedstawiciela danego rejonu. Przed wykonaniem inwentaryzacji danej nieruchomości należy zgłosić się do upoważnionego przedstawiciela danego rejonu. Wielkość powierzchni do zinwentaryzowania - 11.666,00 m2. 2) część II zamówienia - Wykonanie inwentaryzacji budowlanych budynków i innych obiektów budowlanych położonych na terenie danej nieruchomości - opisy techniczne i rzuty wszystkich kondygnacji z naniesionymi pionami wod.-kan., gaz, c.o., c.w.u., energetycznymi oraz urządzeniami pomiarowymi, przekrój pionowy, elewacje w formie zdjęciowej oraz kopia mapy zasadniczej nieruchomości z oznaczonymi na kolorowo przyłączami wraz z zestawieniem powierzchni użytkowej i całkowitej obiektu. Opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach + 1 egz. wersja elektroniczna w formacie PDF. Wielkość powierzchni do zinwentaryzowania - 21.667,00 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych i garaży
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU MICROMEDIA Karol Janiak, ul. Kochanowskiego 3, 89-200 Szubin, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25081,90
Oferta z najniższą ceną: 25081,90 / Oferta z najwyższą ceną: 127742,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budowlanych budynków i innych obiektów budowlanych położonych na terenie danej nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA EDERA EWA RATAJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA EDERA EWA RATAJCZYK
- Firma Usługowa EDERA Ewa Ratajczyk, ul. Perkoza 11a, 71-696 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58500,90
Oferta z najniższą ceną: 58500,90 / Oferta z najwyższą ceną: 102918,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.