eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuszycaUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 700 000,00 zł (słowniedwa miliony siedemset tysięcy złotych) na realizację wieloletnich zadań inwestycyjnych oraz finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Głuszyca

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-27

Głuszyca: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 700 000,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy złotych) na realizację wieloletnich zadań inwestycyjnych oraz finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Głuszyca
Numer ogłoszenia: 307350 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274482 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuszyca, ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie, tel. 074 8456263, faks 074 8456339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 700 000,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy złotych) na realizację wieloletnich zadań inwestycyjnych oraz finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Głuszyca.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 700 000,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy złotych) na realizację wieloletnich zadań inwestycyjnych oraz finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Głuszyca 1. Obowiązującą walutą dla realizacji zamówienia będzie waluta polska. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do II kwartału 2011 r. 3. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 4. Kredyt pobrany będzie w II transzach: - I transza w wysokości 2.000.000,00 zł w terminie 3 dni od podpisania umowy, - II transza w wysokości 700.000,00 zł w II kw. 2011 r. 5. Kredyt będzie spłacany w latach 2011 - 2020, w ratach miesięcznych - w ostatni dzień miesiąca. 6. Termin spłaty kredytu przypadający na dzień wolny od pracy przypada w pierwszy dzień roboczy na-stępujący po wyznaczonej dacie spłaty. 7. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne w całym okresie kredytowania - oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 1M powiększone o marżę Banku, która w okresie kredytowania nie może ulec podwyższeniu. 8. Odsetki od wykorzystanego kredytu oraz raty kredytu płatne będą w okresach miesięcznych. Odsetki od całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni po-szczególnych miesięcy i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366. 9. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek. 10. Prowizja od udzielonego kredytu wg oferty wykonawcy, pobrana zostanie w całości przy uruchomie-niu kredytu. 11. Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat poza prowizją wskazaną w pkt. 11. 12. Wyklucza się założenie rachunku bieżącego lub pomocniczego przez Zamawiającego w banku Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu, ul. Malarska 26, 50-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 675000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 609540,20

  • Oferta z najniższą ceną: 609540,20 / Oferta z najwyższą ceną: 609540,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.