To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Tarnówka: Sprzątanie pomieszczeń obiektów Zespołu Szkół w Tarnówce
Numer ogłoszenia: 307420 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276134 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Tarnówce, ul. Zwycięstwa 27, 77-416 Tarnówka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2664503, faks 067 2664503.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń obiektów Zespołu Szkół w Tarnówce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, korytarzy, klatek schodowych, holi, sanitariatów oraz innych pomieszczeń w budynkach szkolnych: nr 1 - w Tarnówce przy ulicy Zwycięstwa 27 nr 2 - w Tarnówce przy ulicy Pocztowej 24 2.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów stanowiących przedmiot zamówienia. 3.Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 1213 m2 w tym: -budynek nr 1 - całkowita powierzchnia do sprzątania 1013 m2 w tym: 36,22 m2 toalet -budynek nr 2 - całkowita powierzchnia sprzątania 200 m2 w tym: 22,42 m2 toalet. 4. Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku stanowi usługę kompleksową i obejmuje: A. Pomieszczenia Budynek nr 1 ul. Zwycięstwa 27 1. Korytarze: 1) Piwnica - Klatka schodowa do szatni i sali nr 9 - 7,14 m2 2) Piwnica - hol przy szatni - 23,20 m2 3) Piwnica - klatka schodowa do sali gimnastycznej- powierzchnia lastriko - 8,00 m2 4) Parter - hol przy wejściu do budynku - 40 m2 5) Parter - korytarz przed świetlicą - 19,25 m2 6) Parter - korytarz główny - 73,20 m2 7) Parter - klatka schodowa - 18,36 m2 8) Piętro - korytarz główny - 73,22 m2 Wszystkie klatki schodowe wyłożone płytkami ceramicznymi 2. Sale lekcyjne: 1) Sala nr 10 - wykładzina obiektowa PCV - 34,65 m2 2) Sala nr 3 - wykładzina obiektowa PCV - 52,20 m2 3) Sala nr 4 - wykładzina obiektowa PCV- 52,20 m2 4) Sala nr 5 - wykładzina obiektowa PCV - 52,20 m2 5) Sala nr 8 - wykładzina obiektowa PCV- 50,00 m2 6) Sala nr 9 - płytki ceramiczne - 37,64 m2 7) Sala nr 14 - wykładzina obiektowa PCV - 53,10 m2 8) Sala nr 15 - wykładzina obiektowa PCV - 53,40 m2 9) Sala nr 16 - płytki ceramiczne - 52,20 m2 10) Sala nr 18 - płytki ceramiczne - 34,80 m2 11) Sala nr 19 - wykładzina obiektowa PCV - 50,50 m2 3. Świetlica - płytki ceramiczne - 68,04 m2 4. Biblioteka - płytki ceramiczne - 27,20 m2 5. Toalety: 1) Piwnica przy sali nr 6 - 3,22 m2 2) Chłopców na parterze - 16,24 m2 3) Dziewcząt na piętrze i nauczycielska - 16,80 m2 Wszystkie toalety wyłożone płytkami ceramicznymi. 6. Inne pomieszczenia: 1) Gabinet pedagoga - płytki ceramiczne - 17,11 m2 2) Gabinet logopedy - płytki ceramiczne - 16,82 m2 Budynek nr 2 ul. Pocztowa 24 1. Korytarz 2. Sale lekcyjne 1) Sala nr II/1 - 39,36 m2 2) Sala nr II/2 - 46,74 m2 3) Sala nr II/5 - 51,31 m2 3. Toalety - płytki ceramiczne - 22,42 m2 B. Wykaz czynności wykonywanych przy sprzątaniu: 1. Czynności wykonywane raz dziennie codziennie: 1) wycieranie na mokro powierzchni zmywalnych; 2) opróżnianie i wymiana worków foliowych w koszach na śmieci; 3) sanitariaty: - mycie umywalek, muszli klozetowych, pisuarów, - mycie podłóg na mokro, - mycie armatury. 2. Czynności wykonywane raz na tydzień: 1) wycieranie na mokro ławek, krzeseł, mebli itp. 3. Czynności wykonywane raz na dwa tygodnie: 1) czyszczenie włączników, gniazdek itp. 4. Czynności wykonywane raz w miesiącu: 1) mycie glazury w toaletach; 2) mycie drzwi; 3) czyszczenie kaloryferów; 4) mycie koszy na śmieci; 5) wycieranie miejsc trudnodostępnych. 5. Czynności wykonywane dwa razy w roku: 1) mycie okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej; 2) konserwacja wykładzin obiektowych PCV wg zaleceń producenta - środki chemiczne do konserwacji wykładzin podłogowych dostarcza Zamawiający. 5.Wszelkie prace stanowiące przedmiot umowy powinny być wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów poszczególnych materiałów i urządzeń 6. Koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz worków na śmieci ponosi Wykonawca, natomiast koszt mydła i papieru toaletowego ponosi Zamawiający..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU CLEANEX Waldemar Rogodziński, Ul. Hutnicza 1, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34200,00
Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45600,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI TARNÓWKA
- Budowa i modernizacja stacji uzdatniania wody - SUW Plecemin wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Plecemin, Gmina Tarnówka.
- Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody - SUW Osówka wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej w miejscowości Osówka, Gmina Tarnówka.
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Tarnówka wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: przetargi TARNÓWKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.