eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup samochodu pożarniczego dowódczo - rozpoznawczego z napędem 4x4 z funkcją ratownictwa drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Częstochowa: Zakup samochodu pożarniczego dowódczo - rozpoznawczego z napędem 4x4 z funkcją ratownictwa drogowego
Numer ogłoszenia: 307452 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie , ul. Sikorskiego 82/94, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3615521, 3615563, faks 034 3615569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.czestochowa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu pożarniczego dowódczo - rozpoznawczego z napędem 4x4 z funkcją ratownictwa drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód pożarniczy dowódczo - rozpoznawczy z napędem 4x4 z funkcją ratownictwa drogowego - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. którzy: A) Posiadają uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia. B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocenę spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona pod względem formalnym i merytorycznym na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument winien być przedłożony w imieniu wszystkich wykonawców. B) wypełniony druk (OFERTA) - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, C) wypełniony i parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, D) wypełniona specyfikacja techniczna (opis przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, E) Inne dokumenty - (upoważnienia) pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisującą ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z jawnych danych o podmiotach uczestniczących w obrocie gospodarczym umieszczonych we właściwych rejestrach czy ewidencji działalności gospodarczej zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty powyższe winny być złożone w formie oryginału w języku polskim, a w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Uzupełnienie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania Zamawiającego będzie możliwe w przypadku, gdy Wykonawca ich nie złoży do postępowania lub zostaną złożone dokumenty zawierające błędy, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnienie dokumentów nastąpi zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiający żąda od wykonawców wymienionych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania a następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie (wg formuły) spełnia lub nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy oraz odrzuceniem oferty. W przypadku zaistnienia przesłanki określonej w art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1-9 oraz ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast doświadczenie, uprawnienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, zgodnie z przepisem art. 23 ust. 2 ustawy. Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta złożona przez konsorcjum Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.katowice.kwpsp.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie 42-200 Częstochowa ul. Sikorskiego 82/94 pok. nr 8 lub 5 (w godz. 8:00 - 14:00).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie 42-200 Częstochowa ul. Sikorskiego 82/94 (sekretariat główny).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.