Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Warszawa: Przetarg nieograniczony na czyszczenie rowu odprowadzającego ścieki oczyszczone z oczyszczalni ścieków w Warszawie Rembertowie
Numer ogłoszenia: 307470 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. 02-097 Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5 Oddział Energetyki Cieplnej 00-892 Warszawa, ul. Elektoralna 24 , ul. Elektoralna 24, 00-892 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200170, faks 022 6200170 w. 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na czyszczenie rowu odprowadzającego ścieki oczyszczone z oczyszczalni ścieków w Warszawie Rembertowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie krytego odcinka rowu Magenta, odbiornika ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków w Warszawie - Rembertowie, od wlotu rowu T otwartego w krytą część rowu Magenta do wylotu z krytej części rowu Magenta w jego otwartą część, usytuowanego między innymi na terenie kotłowni w Warszawie przy ul. Chruściela 110. Plan sytuacyjny rowu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres usługi obejmuje następujące czynności: 1) wykonanie czyszczenia mechanicznego polegającego na wypompowaniu zalegających w ok. 30% osadów na dnie krytego odcinka rowu, wykonanego z rur betonowych o śr. DN 1200 mm, na długości 400 mb, posiadającego 11 studni rewizyjnych, 2) wywiezienie osadów z potwierdzeniem wywozu na karcie przekazania odpadów (wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy), 3) zabezpieczenie otwartego odcinka rowu znajdującego się poniżej miejsca czyszczenia przed przedostaniem się usuwanych osadów, 4) wykonanie badań wód rowu Magenta w zakresie wskaźników zanieczyszczeń BZT5, ChZT-Cr i zawiesiny ogólnej w miejscu do 3m poniżej wylotu ścieków (przejście krytego odcinka w otwarty), oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozytywnych wyników, nie gorszych od wyników badań wykonanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1) koszty płukania rurociągu, usunięcia osadów i odpadów, 2) koszty zużycia materiałów oraz koszt użycia sprzętu do realizacji zamówienia, 3) koszty przeprowadzonych badań, 4) koszty zabezpieczenia rowu przed przedostaniem się usuwanych osadów, 5) koszty transportu związane z realizacją zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą się: 1) należytym wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem co najmniej dwóch usług w zakresie jak przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, każda o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 złotych brutto; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów po-twierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy z uwagi na zmianę stawki VAT, powodującą zmianę wynagrodzenia wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZN WAM Sp. z o.o.
Oddział Energetyki Cieplnej
00-892 Warszawa
ul.Elektoralna 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 10:00, miejsce: ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Energetyki Cieplnej 00-892 Warszawa ul.Elektoralna 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.