eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceDostawa odczynników do laboratorium Szpitala Powiatowego w Pyskowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Pyskowice: Dostawa odczynników do laboratorium Szpitala Powiatowego w Pyskowicach
Numer ogłoszenia: 307490 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Szpitalna 2, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 2332424, faks 032 2332424 w. 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpyskowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do laboratorium Szpitala Powiatowego w Pyskowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I odczynniki do aparatu Sysmex KX- 21 Pakiet II krew kontrolna mianowana do aparatu Sysmex KX-21 Pakiet III odczynniki dedykowane do aparatu Corning 614 Pakiet IV odczynniki dedykowane do aparatu Chrom 7 Pakiet V odczynniki dedykowane do aparatu Cardiac Pakiet VI odczynniki dedykowane do aparatu Rapidlab 348 Pakiet VII analityka ogólna Pakiet VIII analiza moczu Pakiet IX testy manualne Pakiet X odczynniki do aparaty ACCENT 200 Pakiet XI odczynniki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.67.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty na zasadzie Tak Nie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty na zasadzie Tak Nie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty na zasadzie Tak Nie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty na zasadzie Tak Nie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty na zasadzie Tak Nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpyskowice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (pok. nr 22 ) SPZOZ Szpital Powiatowy Pyskowice ul. Szpitalna 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Szpital Powiatowy Pyskowice ul. Szpitalna 2 - sekretariat dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki do aparatu Sysmex KX- 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do aparatu Sysmex KX- 21 l. Odczynnik rozcieńczający 20 litrów- 35 opakowań 2.Odczynnik lizujący 0,5 litra- 35 opakowań 3.Odczynnik myjący 50ml - 5 butelek wszystkie odczynniki muszą być bezcjankowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: krew kontrolna mianowana do aparatu Sysmex KX-21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poziom wysoki 12 fiolek poziom normalny 12 fiolek poziom niski 12 fiolek termin ważności minimum 10 tygodni wraz z ofertą należy dostarczyć harmonogram dostaw krwi kontrolnej na cały rok . Jednocześnie wykonawca powinien zapewnić bezpłatny dostęp do hematologicznej zewnętrznej kontroli jakości badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odczynniki dedykowane do aparatu Diestro 103AP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l. Pak do oznaczania Na+,K+,Ca+,Cl+, 15 paków odczynnikowych 2.Roztwory myjący 10 butelek po 100ml 3.Roztwory do kondycjonowania el.Na + 8 butelek po 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odczynniki dedykowane do aparatu Chrom 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odczynnik liofiliziowany do oznaczania czasu protrombinowcgo na 3000 oznaczeń 2.Odczynnik do oznaczania czasu kaolinowo-kefalinowego na 1000 oznaczeń 4.Osocze kalibracyjne 10 fiolek po l ml 5.Kontrola do koagulologii poziom N 10 fiolek po l ml 6.Kontrola do koagulologii poziom L 5 fiolek po l ml 7.Kontrola do koagulologio poziom H 5 fiolek po l ml..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odczynniki dedykowane do aparatu Cardiac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test do oznaczania poziomu D-dimerów 200 testów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odczynniki dedykowane do aparatu Rapidlab 348.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw buforów kalibrujących 6,8 i 7,3 po 90/370 ml 20 zestawów 2.Odczynnik myjący po 450 ml z zestawem do deproteinizacji i kondycjonowania elektrod 24 zestawy. 3.Roztwory do napełniania elektrody Ph l / zestaw zawiera 3 ampułki po 2,5 ml/ l zestaw odczynniki oryginalne lub równoważne , równoważność potwierdzona specyfikację techniczną odczynnika . 4 materiały kontrolne do pomiaru parametrów ph , pco2,po2 oraz Na+,K+,Ca+,CI- wraz z tabelą wyników oraz obliczeniem 2SD termin ważności minimum 6 miesięcy fiolki 2 mil po 60 fiolek odpowiednio dla kwasicy i zasadowicy i poziomu normalne 5. Roztwór KCL do napełniania elektrody referencyjnej 4 ampułki 6. Roztwór Na/K/Ce/CI do napełniania elektrody referencyjnej 10 ampułek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: analityka ogólna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odczynnik Extona opakowanie po 0,51 4 opakowania wraz z krzywą kalibracyjną dla długości fali 445 nm 2.Odczynnik Mac-Williana opakowanie po 0,51 12 opakowań 3.Odczynnik Ehricha opakowanie po 0,5L 12 opakowań 4.Barwnik Giemzy opakowanie 0,5L 8 opakowań 5.Barwnik May-Grunwalda opakowanie 0,5L 10 opakowań 6.10% podchloryn sodu 0,5L 3 opakowanie 7.Odczynnik Nonne-Apelta 100 ml l opakowanie S. Odczynnik Pandyego 100 ml l opakowanie 9.Odczynnik Samsona 100 ml l opakowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: analiza moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy paskowe 10 parometrowe do badania moczu na 6000 oznaczeń / wraz z bezpłatnym użyczeniem czytnika do pasków na okres trwania umowy z międzynarodowa kontrolą jakości wykonywanych oznaczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.67.00-2, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: testy manualne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 .USR Zestaw lateksowy do oznaczania reagin syfilisa - lateks czerwony 1500 testów 2zestaw lateksowy do oznaczania RF na 100 oznaczeń l zestaw 3.zestaw lateksowy do oznaczania CRP na 100 oznaczeń 40 zestawów 4.zestaw lateksowy do oznaczania ASO na 100 oznaczeń l zestaw 5.testy paskowe lub kreskowe do oznaczania BHCG 50 testów 6.test kasetowe na krew utajoną w kale minimalna czułość lOng/ml bez konieczności stosowania diety 200 testów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: odczynniki do aparaty ACCENT 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do oznaczania aktywności AspAT met: IFCC bez fosf. pirydoksalu, 2400 2 Zestaw do oznaczania aktywności A1AT met: IFCC bez fosf. pirydoksalu, 2400 3 Zestaw do oznaczania aktywności CK-NAC met: IFCC 200 4 Zestaw do oznaczania stężenia białka całkowitego 300 5 Zestaw do oznaczania stężenia glukozy met. z oksydazą glukozową 11000 6 Zestaw do oznaczania stężenia bilirubiny całk. met: kwas sulfanilowy, 3600 7 Zestaw do oznaczania stężenia kreatyniny met. Jaffc 4200 8 Zestaw do oznaczania stężenia mocznika met: ureaza/GLDH 2500 9 Zestaw do oznaczania stężenia kwasu moczowego met: urykaza /POD 200 10 Zestaw do oznaczania stężenia cholesterolu całkowitego met: esteraza i oksydazą cholesterolu 2000 11 Zestaw do oznaczania stężenia triglicerydów met: oksydazą glicerofosfor/POD250 12 Zestaw do oznaczania stężenia żelaza met. 250 13 Zestaw do oznaczania stężenia magnezu met. z ksylidolem 150 14 Zestaw do oznaczania fosforu Met z fosforomolib-denianem/ UV 100 15 Zestaw do oznaczania aktywności amylazy z CNP G3 1000 16 Zestaw do oznaczania aktywności fosfatazy alkalicznej (ALP) met. zgodna z IFCC (z dodatkiem AMP) 250 17 Zestaw do oznaczania aktywności GGTP met. z gamma-glutamylo- karboksy-nitro anilidem, 200 18 Multicalibrator Level l do 20 ml l op 19 Multicalibrator Level 2 do 20 ml l op 20 Surowica kontrolna w zakresie normalnym do 20 ml / 4 butelki w opakowaniu/5 op 21 Surowica kontrolna w zakresie patologicznym do 20 ml /4 butelki w opakowaniu/ 5 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bilirubina całkowita (metoda DCA z dwuchloraminą i azotynem sodu, liniowość 30mg/dl trwałość odczynnika 21 dni) opakowanie 100 ml ilość 96 opakowań 2.GIukoza plus standard w zestawie ( metoda oksydazowa liniowość 400 mg/dl) opakowanie 500 ml ilość 60 opakowań 3.CK-MB (metoda immunoinhibicji oparta na zaleceniach IFCC i DGKC liniowość 1500 / 1 trwałość odczynnika 30 dni) opakowanie 10 ml ilość 50 opakowań 4.Kreatynina plus standard w zestawie ( metoda Jaffe, metoda kliniczna , bez odbiałczania z kwasem pikrynowym liniowość 13 mg/dl trwałość odczynnika 4 tygodnie ) opakowanie 100 ml ilość 10 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.