Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Kwidzyn: Dostarczenie oraz wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa, składającego się z oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych oraz systemu dyskowego przechowującego dane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie
Numer ogłoszenia: 307493 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 0-55 267 27 00, faks 0-55 267 27 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie oraz wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa, składającego się z oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych oraz systemu dyskowego przechowującego dane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa, składającego się z oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych oraz systemu dyskowego przechowującego dane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie. 2. Wdrożenie ma polegać na instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu oraz na dostarczeniu oprogramowania i przekazaniu Zamawiającemu praw do oprogramowania (licencji) oraz dokumentacji technicznej/wdrożeniowej. Wykonawca dokona także instruktażu przeszkolenia z obsługi oferowanego oprogramowania i sprzętu dla wskazanej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości pracowników Zamawiającego. 3. Wszystkie komponenty systemu kopii bezpieczeństwa będą zainstalowane na serwerach w siedzibie Zamawiającego w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która jest dostępna na stronie internetowej tj.: www.bip.pupkwidzyn.pl w zakładce - zamówienia publiczne - przetargi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 32.58.20.00 - Nośniki danych 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną dostawę z wdrożeniem systemu kopii bezpieczeństwa, składającego się z oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych oraz systemu dyskowego przechowującego dane, przy czym wartość tej dostawy i wdrożenia musiała mieć wartość brutto co najmniej 70.000,00 PLN. Wykonawca zobowiązany jest także do udokumentowania, iż ta dostawa/usługa została wykonana należycie. Jeżeli więc Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz wykonanej co najmniej jednej dostawy/usługi wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie - spełnia warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (wg wzoru określonego w Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Tabela podziału kosztów ze względu na ich rodzaj (wg wzoru określonego w Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Pisemnego oświadczenia podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela IBM o zgodności oferowanego produktu z wskazanym literalnie sprzętem (§ 3 pkt II. w wierszu dot. nośników pamięci masowej) oraz o uznaniu i nienaruszalności gwarancji na całość wskazanego literalnie sprzętu będącego w posiadaniu Zamawiającego, których IBM udzielił Zamawiającemu - w przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu lub rozwiązania innego niż wskazany literalnie przez Zamawiającego. Za upoważnionego przedstawiciela uważa się osobę pełniącą rolę co najmniej kierownika działu technicznego lub serwisowego firmy IBM Polska. Jeżeli oferowany produkt jest identyczny ze wskazanym literalnie przez Zamawiającego - oświadczenie takie nie jest wymagane. 4. Oświadczenie o możliwości podłączenia do obudowy IBM BladeCenter S Chassis Rackable dodatkowej pamięci masowej (wg wzoru określonego w Załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Dokument dysponowania zasobami innych podmiotów w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawcę to dotyczy. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie zapisów z SIWZ: ...3. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 1) Z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania Strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki. 2) W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy. 3) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia. 4) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności zmiany terminu realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zamówienia może zostać przedłużony maksymalnie do dnia 20.12.2010 r. 5) O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie. 6) Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczności uzasadniających dokonanie tej zmiany. Każda zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego. 7) Zmiany warunków umowy, z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę i mogą mieć miejsce na wniosek każdej ze Stron......
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupkwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pok. 24 II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 13:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn , pokój 13 (sekretariat), I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubniewice"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Korczew przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.