Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Wałbrzych: Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy
w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
Numer ogłoszenia: 307510 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni łącznie ok. 14.000 m2 na dwóch zadaniach (ok. 7.000 m2 każde zadanie). Zamówienie obejmuje: 1) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni bitumicznych - wykonywane masami betonu asfaltowego, asfaltu lanego, masami na zimno - na powierzchni ok. 10.200 m2 na dwóch zadaniach (ok. 5.100 m2 każde zadanie), 2) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni niebitumicznych - należą do nich: roboty brukarskie przy wykonywaniu nawierzchni jezdni z kostek kamiennych, bazaltowych, betonowych, nawierzchni chodników z płytek, kostek betonowych, kostek kamiennych, trylinki, a także roboty krawężnikowe i naprawa dróg gruntowych, itp. - na powierzchni ok. 3.800 m2 na dwóch zadaniach (ok. 1.900 m2 każde zadanie). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania: zadanie I obejmuje osiedla: Książ, część Szczawienka, część Piaskowej Góry, Podzamcze, Biały Kamień, Konradów, część Starego Zdroju, Sobięcin, część Śródmieścia, Gaj, Glinik Nowy, zadanie II obejmuje osiedla: Lubiechów, część Szczawienka, WSSE, Poniatów, część Piaskowej Góry, część Starego Zdroju, Nowe Miasto, część Śródmieścia, Kozice, Rusinowa, Podgórze, Glinik Stary. Granicą dzielącą miasto Wałbrzych na dwa zadania jest droga krajowa nr 35 Golińsk-Wrocław. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót remontowych, szczegółowy zakres tych robót będzie określony w dzienniku budowy, po ich wstępnym uzgodnieniu z Zamawiającym i obligatoryjnym zgłoszeniu do właściwego organu. Wykonawca, który wygra przetarg na dane zadanie zobowiązany będzie do pełnienia dyżurów w dodatkowe dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz - w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych - na wniosek Zamawiającego wg potrzeb. Ponadto w sytuacjach nagłych (klęsk żywiołowych) Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych powstałych nagle, a mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, nie później niż w czasie 1 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego lub uprawnione organy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy - Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości - zadanie I - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - zadanie II - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr 14 1030 1289 0000 0000 9000 3011 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha - zadanie Nr . 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (w dniu składania ofert, tj. do 12.10.2011 r. do godz. 10:00 ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 103, za potwierdzeniem złożenia depozytu w terminie do dnia 12.10.2011 r. do godz. 9:45. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym punkcie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia wykazujące spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - prace utrzymaniowe, konserwacyjne, naprawcze, remontowe dróg o nawierzchniach bitumicznych i niebitumicznych w miastach o łącznej powierzchni co najmniej 6.000 m2 Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. dysponują lub będą dysponować niezbędnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia, tzn.: a. Wytwórnia Mas Bitumicznych b. sprzęt zagęszczarka - szt. 2 walec 10 t - szt. 1 walec 7,5 t - szt. 1 skrapiarka - szt. 1 piła do cięcia nawierzchni bitumicznej - szt. 2 młot spalinowy - szt. 2 sprężarka powietrza - szt. 1 koparko-spycharka lub równiarka - szt. 1 ciągnik (niezależnie od KM) - szt. 1 ciągnik z przyczepą (niezależnie od KM) - szt. 1 samochód wywrotka max. 10 ton - szt. 1 kocioł KAP - szt. 2 frezarka do nawierzchni - szt. 1 piła do cięcia kostki betonowej - szt. 1 recykler - szt. 1 szczotka mechaniczna - szt. 1 urządzenie do ogrzewania i osuszania remontowanych miejsc - szt. 1 beczkowóz - szt. 1, c. urządzenia zabezpieczające B-33 - 4szt., A-14 - 6 szt., A-12b - 4 szt., A-12c - 4 szt., U-3b - 4 szt., U-51 - 10 szt., pachołki U-55 - 20 szt., 2. w trakcie realizacji umowy będą dysponować bazą na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. UWAGA! Ze względu na specyficzny rodzaj prac, drobne prace naprawcze i konserwacyjne prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu Zamawiający wymaga, aby baza Wykonawcy była zlokalizowana na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. dysponują lub będą dysponować 2 grupami roboczymi składającymi się z minimum 5-ciu pracowników na stanowiskach robotniczych, 2. dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 pracownikiem (kierownikiem budowy) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym min. 5-letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień) oraz będącym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB), 3. dysponują lub będą dysponować przynajmniej 1 pracownikiem, który będzie brał udział w realizacji zamówienia (kierownik budowy lub pracownik na stanowisku robotniczym) przeszkolonym w zakresie kierowania ruchem na drodze. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który wygra przetarg na dane zadanie przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie: przedstawić dokumenty ubezpieczeniowe (polisy) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, uwzględniające odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków zaistniałych w związku z prowadzonymi pracami oraz od zniszczenia własności prywatnej spowodowanej działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, przedstawić oryginał umowy z właścicielem terenu na dzierżawę /użyczenie terenu pod bazę na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. Umowa musi być zawarta na okres realizacji danego zadania objętego niniejszym przetargiem. W przypadku, gdy strony przewidują możliwość jej wypowiedzenia, okres wypowiedzenia musi być co najmniej 3 - miesięczny.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: 1. w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, 2. osób wymienionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, oraz że osoby te będą spełniały warunki opisane w SIWZ, 3. zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 4. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, 5. zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana będzie wprowadzona w formie pisemnej aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35, pok. 108..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha - zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni łącznie ok. 14.000 m2 na dwóch zadaniach (ok. 7.000 m2 każde zadanie). Zamówienie obejmuje: 1) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni bitumicznych - wykonywane masami betonu asfaltowego, asfaltu lanego, masami na zimno - na powierzchni ok. 10.200 m2 na dwóch zadaniach (ok. 5.100 m2 każde zadanie), 2) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni niebitumicznych - należą do nich: roboty brukarskie przy wykonywaniu nawierzchni jezdni z kostek kamiennych, bazaltowych, betonowych, nawierzchni chodników z płytek, kostek betonowych, kostek kamiennych, trylinki, a także roboty krawężnikowe i naprawa dróg gruntowych, itp. - na powierzchni ok. 3.800 m2 na dwóch zadaniach (ok. 1.900 m2 każde zadanie). Zadanie I obejmuje osiedla: Książ, część Szczawienka, część Piaskowej Góry, Podzamcze, Biały Kamień, Konradów, część Starego Zdroju, Sobięcin, część Śródmieścia, Gaj, Glinik Nowy. Granicą dzielącą miasto Wałbrzych na dwa zadania jest droga krajowa nr 35 Golińsk-Wrocław..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha - zadanie II...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na publicznych drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni łącznie ok. 14.000 m2 na dwóch zadaniach (ok. 7.000 m2 każde zadanie). Zamówienie obejmuje: 1) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni bitumicznych - wykonywane masami betonu asfaltowego, asfaltu lanego, masami na zimno - na powierzchni ok. 10.200 m2 na dwóch zadaniach (ok. 5.100 m2 każde zadanie), 2) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni niebitumicznych - należą do nich: roboty brukarskie przy wykonywaniu nawierzchni jezdni z kostek kamiennych, bazaltowych, betonowych, nawierzchni chodników z płytek, kostek betonowych, kostek kamiennych, trylinki, a także roboty krawężnikowe i naprawa dróg gruntowych, itp. - na powierzchni ok. 3.800 m2 na dwóch zadaniach (ok. 1.900 m2 każde zadanie). Zadanie II obejmuje osiedla: Lubiechów, część Szczawienka, WSSE, Poniatów, część Piaskowej Góry, część Starego Zdroju, Nowe Miasto, część Śródmieścia, Kozice, Rusinowa, Podgórze, Glinik Stary. Granicą dzielącą miasto Wałbrzych na dwa zadania jest droga krajowa nr 35 Golińsk-Wrocław..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.