To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Kraków: Dostawa symulatora porodu - 2 sztuki, ramienia kobiety do nauki wkłuć dożylnych - 4 sztuki, przedramienia do nauki wkłuć śródskórnych - 4 sztuki, trenażera do wkłuć podskórnych i domięśniowych (prawe ramię) - 2 sztuki, trenażera do wkłuć domięśniowych (pośladek) - 2 sztuki.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-35/ZP/13
Numer ogłoszenia: 307516 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237508 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa symulatora porodu - 2 sztuki, ramienia kobiety do nauki wkłuć dożylnych - 4 sztuki, przedramienia do nauki wkłuć śródskórnych - 4 sztuki, trenażera do wkłuć podskórnych i domięśniowych (prawe ramię) - 2 sztuki, trenażera do wkłuć domięśniowych (pośladek) - 2 sztuki.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-35/ZP/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora porodu - 2 sztuki, ramienia kobiety do nauki wkłuć dożylnych - 4 sztuki, przedramienia do nauki wkłuć śródskórnych - 4 sztuki, trenażera do wkłuć podskórnych i domięśniowych (prawe ramię) - 2 sztuki, trenażera do wkłuć domięśniowych (pośladek) - 2 sztuki. Funkcje, parametry techniczne oraz warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz pochodzić z produkcji z 2013 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1.Dostawę wraz z wniesieniem oraz uruchomieniem u Użytkownika.2.Przeprowadzenie 3 - godzinnego szkolenia z obsługi symulatora porodu dla 4 pracowników.3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 4.Udzielenie gwarancji obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady, na okres min. 12 miesięcy, licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji.5.Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji.6.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu od zgłoszenia wady do rozpoczęcia naprawy symulatora porodu może wynosić maksymalnie 48 godzin. b)wymagany termin ukończenia naprawy symulatora porodu wynosi 21 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy urządzenia w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. c)w przypadku trzykrotnej naprawy symulatora porodu lub jego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany symulatora porodu lub jego elementu na nowy na własny koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.20.00 - Symulatory szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medline Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93321,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66941,50
Oferta z najniższą ceną: 66941,50 / Oferta z najwyższą ceną: 78360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
więcej: Symulatory szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.