To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Warszawa: znak postępowania: ZZP-87/12, PRZYGOTOWANIE, SKŁAD I PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W PŁATNEJ OGÓLNOPOLSKIEJ PRASIE BRANŻOWEJ.
Numer ogłoszenia: 307522 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138721 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8833512, 8833552, faks 22 8833513, 8833552.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak postępowania: ZZP-87/12, PRZYGOTOWANIE, SKŁAD I PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W PŁATNEJ OGÓLNOPOLSKIEJ PRASIE BRANŻOWEJ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wydawcę prasowego usługi polegającej na przygotowaniu, składzie i publikacji Materiału Informacyjnego w płatnej ogólnopolskiej prasie branżowej, służącego promocji projektu pn.: Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), zwanego dalej Projektem, który będzie zawierał: 1) informację (zapowiedź) artykułu na stronie tytułowej czasopisma lub w Spisie treści, 2) plakat Projektu (pierwsza prawa strona z 3-ch kolejnych stron redakcyjnych czasopisma), 3) informację o Projekcie i wynikach badań dotyczących realizacji Projektu, wraz z materiałem graficznym i zdjęciowym, przygotowanych przez Zamawiającego, 4) wywiad z absolwentem studiów pomostowych realizowanych w ramach Projektu i jego pracodawcą, wraz z materiałem graficznym i zdjęciowym, przygotowanych przez Zamawiającego, 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w 3 Częściach, zgodnie ze specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia i na warunkach określonych w umowie oraz w terminach wskazanych w Harmonogramie Publikacji Materiału Informacyjnego, będącym załącznikiem do umowy. 3. Materiał informacyjny zostanie zamieszczony w 3 kolejnych wydaniach jednego płatnego ogólnopolskiego czasopisma branżowego o interdyscyplinarnym charakterze i minimalnym jednorazowym nakładzie co najmniej 9 000 egzemplarzy, skierowanego do kadry zarządzającej placówkami ochrony zdrowia, związanych z tematyką medycyny i ochrony zdrowia. 4. Przed przygotowaniem Materiału Informacyjnego do druku, Wykonawca musi każdorazowo uzyskać od Zamawiającego w wersji elektronicznej jego akceptację. Wykonawca odpowiada za przygotowanie edytorskie, skład komputerowy oraz publikację Materiału Informacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia przeprowadzonego w ramach projektu systemowego pn. Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania 2.3.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PRZYGOTOWANIE, SKŁAD I PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W PŁATNEJ OGÓLNOPOLSKIEJ PRASIE BRANŻOWEJ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANITAS Sp. z o.o., ul. Jana Brożka 4, 01-442 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30081,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22140,00
Oferta z najniższą ceną: 22140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42066,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.