Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-16
Katowice: Dostawa aparatu do znieczuleń ogólnych - szt. 1
Numer ogłoszenia: 307580 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do znieczuleń ogólnych - szt. 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa aparatu do znieczuleń ogólnych szt. 1 Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2014 1.Aparat do znieczulenia ogólnego dla noworodków, dzieci i dorosłych 2.Aparat do znieczulania ogólnego jezdny z możliwością rozbudowy i podwieszenia na kolumnie o nośności 250 kg. 3.Parametry ogólne: 4.Masa (kg) 5.Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) (cm) 6.Zasilanie dostosowane do 230 V, 50 Hz 7.Wbudowane fabrycznie gniazda elektryczne 230 V (minimum 4 gniazda) na tylnej ścianie aparatu z indywidualnymi automatycznymi bezpiecznikami. Minimum 1 gniazdo z bezpiecznikiem automatycznym 2 A. 8.Aparat wyposażony w blat do pisania i minimum dwie szuflady na akcesoria 9.Minimum dwa koła jezdne blokowane przez hamulec centralny. 10.Wbudowane oświetlenie blatu typu LED z płynną regulacją natężenia światła 11.Zasilanie gazowe (N2O, O2, powietrze) z sieci centralnej 12.Awaryjne zasilanie gazowe z butli stojących o pojemności 10l (N2O, O2) będących na wyposażeniu szpitala, uchwyt do zapasowej butli tlenowej i N2O na tylnej ścianie aparatu 13.Wbudowane reduktory do butli O2 i N2O 14.Precyzyjne elektroniczne przepływomierze dla tlenu, podtlenku azotu i powietrza, wyświetlanie przepływu gazów przy pomocy wirtualnych przepływomierzy na ekranie respiratora 15.Przepływomierze umożliwiające podaż gazów w systemie anestezji z niskimi i minimalnymi przepływami - przepływ świeżych gazów poniżej 200 ml min. 16.Wbudowany awaryjny (zapasowy) mechaniczny przepływomierz tlenowy z przepływem tlenu minimum do 10l min. 17.Wbudowany przepływomierz tlenowy niezależny od układu okrężnego do tlenoterapii biernej stosowanej podczas znieczuleń przewodowych z przepływem minimum do 10l min. 18.Sterowany elektronicznie system automatycznego utrzymywania stężenia tlenu w mieszaninie z podtlenkiem azotu na poziomie min. 25procent. Mieszalnik świeżych gazów zapewniający stałe stężenie tlenu przy zmianie objętości na minutę przepływu świeżych gazów 19.Wbudowane urządzenie pozwalające na ekonomizację znieczulenia i zaoszczędzenie środków wziewnych. Wbudowane urządzenie wyświetlające dane dotyczące przybliżonej ilości anestetyku wykorzystywanego w trakcie godziny pracy oraz jego koszt. 20.Ssak inżektorowy, napędzany powietrzem z sieci centralnej, z regulacją siły ssania, zbiornikiem na wydzieliny o poj. Max. 1l i możliwością umocowania go na aparacie oraz zapasowy wymiennik na wydzieliny 21.Układ oddechowy 22.Kompaktowy układ oddechowy okrężny do wentylacji dorosłych i dzieci o niskiej podatności 23.Układ oddechowy o prostej budowie, łatwy do wymiany i sterylizacji pozbawiony lateksu o całkowitej pojemności nie większej niż 3, 0 L. Układ kompaktowy wbudowany niewystający poza rzut podstawy aparatu. 24.Przystosowany do prowadzenia znieczulenia w systemach półotwartym i półzamkniętym 25.Obejście tlenowe o dużej wydajności min. 35 l min. 26.Wielorazowy pochłaniacz dwutlenku węgla o obudowie przeziernej i pojemności max. 1,3 l. Możliwość stosowania zamiennego pochłaniaczy wielorazowych i jednorazowych podczas znieczulenia bez rozszczelnienia układu. 27.Eliminacja gazów poanestetycznych poza salę operacyjną 28.Wyposażenie aparatu 29.Wielorazowy układ oddechowy (o dł. Min. 1,5m) dla dorosłych z dwoma maskami silikonowymi- 1komplet Wielorazowy układ oddechowy (o dł. Min. 1,5 m) dla dzieci z dwoma maskami silikonowymi- 2 komplety Jednorazowy układ dla dorosłych- 50szt. dla dzieci-50szt. Linia próbkująca do pomiaru gazów -50 szt. Pułapka wodna - 10szt. wapno z indykatorem -2op. po 5l. Dreny do zasilania z centralnych gazów z wtykami AGA o dł. 5m, dren do odciągu gazów wraz z końcówką do posiadanego gniazda 30.Respirator anestetyczny 31.Respirator o sterowaniu elektronicznym, napęd respiratora nie zużywający gazów medycznych (elektryczny) 32.Tryby wentylacji 33.Możliwość prowadzenia wentylacji ręcznej po przełączeniu z wentylacji mechanicznej przy pomocy dźwigni dwustanowej 34.Tryb wentylacji ciśnieniowo zmienny 35.Tryb wentylacji objętościowo zmienny 36.SIMV - synchronizowana przerywana wentylacja wymuszona w trybie objętościowym i ciśnieniowym 37.Precyzyjny wyzwalacz przepływowy z precyzyjną regulacją czułości min. od 0, 2 l min - 10 l min. 38.Tryb wentylacji PSV z zabezpieczeniem na wypadek bezdechu 39.CPAP+PSV 40.Tryb wentylacji ciśnieniowej z gwarantowaną objętością 41.Automatyczne skalkulowanie parametrów wentylacji po wprowadzeniu wagi pacjenta 42.Włączana i wyłączana przez użytkownika opcja pracy w krążeniu pozaustrojowym 43.Funkcja rekrutacji pęcherzyków 44.Podczas wentylacji mechanicznej żądanie podanie dodatkowego jednego oddechu pod określonym ciśnieniem przez określony czas bez wykonania zmian w ustawieniach respiratora 45.Przyciski szybkiego dostępu na ekranie wentylatora do dokonania zmiany przepływów i stężeń tlenu 46.PEEP -dodatnie ciśnienie końcowo wydechowe w zakresie minimum od 0 do 20 cmH2O 47.Regulacje 48.regulacja stosunku wdechu do wydechu - minimum 2 na1 do 1 na 8 49.regulacja częstości oddechu minimum od 4 do 100 min wentylacja objętościowa i ciśnieniowa 50.zakres objętości oddechowej minimum od 20 do 1500 ml wentylacja objętościowa 51.zakres objętości oddechowej minimum od 5 do 1500 ml wentylacja ciśnieniowa ( regulacja ciśnieniem ) 52.regulacja ciśnienia wdechu przy PCV minimum: od 5 do 60 cm H2O 53.regulowana płynnie lub skokowo pauza wdechowa w zakresie minimum 5-60 procent 54.Alarmy 55.Niskiej objętości minutowej MV i objętości oddechowej TV z regulowanymi progami 56.Alarm minimalnego i maksymalnego ciśnienia wdechowego 57.Alarm braku zasilania w energię elektryczną 58.Alarm braku zasilania w gazy 59.Alarm bezdechu -apnea 60.POMIAR I OBRAZOWANIE 61.stężenie tlenu w gazach oddechowych 62.pomiar objętości oddechowej TV 63.pomiar objętości minutowej MV 64.pomiar częstotliwości oddechowej f 65.ciśnienia szczytowego 66.ciśnienia Plateau 67.ciśnienia średniego 68.ciśnienia PEEP 69.elektroniczny manometr ciśnienia w drogach oddechowych wyświetlany na ekranie wentylatora 70.częstość oddychania 71.stężenie wdechowe i wydechowe tlenu w gazach oddechowych w aparacie do znieczulania 72.pomiar stężenia środków anestetycznych dla mieszaniny wdechowej i wydechowej dla: podtlenku azotu, izofluranu, sevofluranu, desfluranu w aparacie do znieczulania z automatyczną detekcją i identyfikacją zastosowanego środka 73.Analiza MAC z uwzględnieniem wieku pacjenta w aparacie do znieczulania 74.Pomiar i obrazowanie spirometrii minimum: ciśnienie - objętość, ciśnienie -przepływ,przepływ - objętość. Możliwość zapisania pętli referencyjnej i zapamiętania minimum 5 wyświetlonych pętli spirometrycznych. Pomiar z wyświetlaniem podatności i oporu dróg oddechowych. 75.Dziennik zdarzeń- rejestrowanie przez aparat trybu wentylacji, ciśnienia szczytowego, MV, stężenia O2, etCO2, anestetyków, MAC do protokołowania znieczulenia 76. Prezentacja graficzna 77.Ekran kolorowy dotykowy do prezentacji parametrów znieczulenia i krzywych o przekątnej minimum 10. Rozdzielczość minimum 1024x768 pikseli. Ekran umieszczony na ruchomym elastycznym wysięgniku ułatwiającym optymalizację jego położenia . 78.Prezentacja prężności dwutlenku węgla - CO2 w strumieniu wdechowym i wydechowym w aparacie do znieczulenia 79.Obrazowanie krzywej koncentracji anestetyku wziewnego w aparacie do znieczulenia 80.Obrazowanie krzywej ciśnienia w drogach oddechowych w aparacie do znieczulenia 81.Trendy zapisywane minimum, co 15 sek. obejmujące minimum 24 godz. zapisu 82.PAROWNIK 83.Uchwyt do dwóch parowników mocowanych jednocześnie typ Selectatec. 84.Inne 85.Komunikacja z aparatem w języku polskim 86.Instrukcja obsługi w języku polskim z dostawą 87.Szkolenie obsługi i personelu technicznego przy odbiorze produktu 88.Okres gwarancji min. 5 lat wraz z bezpłatną obsługą serwisową w tym czasie obejmującą bezpłatną wymianę części przewidzianych przez producenta, dojazd i usługę 89.Czas podjęcia naprawy przez serwis max 48h od momentu zgłoszenia, czas oczekiwania na usunięcia uszkodzenia do 7 dni roboczych 90.Liczba napraw uprawniających do wymiany urządzenia na nowe- 3 naprawy 91.Dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji danego modelu min. 10 lat 1.Monitor pacjenta do aparatu do znieczulenia 2.Ekran kolorowy dotykowy, typu TFT aktywna matryca, rozdzielczość min.1024 x 768 pikseli 3.Monitor umieszczony na wysięgniku aparatu do znieczulenia, możliwość regulacji położenia 4.Przekątna ekranu min. 15 Możliwość podłączenia niezależnego ekranu powielającego o przekątnej minimum 19 5.do wyboru przez użytkownika - minimum trzy odprowadzenia EKG - krzywa oddechowa, - krzywa pletyzmograficzna, - krzywa ciśnienia tętniczego, Minimum 5 wyświetlanych jednoczasowo na ekranie krzywych dynamicznych 6.Zasilanie elektryczne dostosowane do 230V, 50Hz 7.Awaryjne zasilanie elektryczne monitora i zapewnienie ciągłości monitorowania danych pacjenta z wbudowanego akumulatora na min. 120 minut w warunkach standardowych 8.Dowolne konfigurowanie kolejności wyświetlanych krzywych i innych parametrów na ekranie monitora Możliwość zaprogramowania przez personel min. 30 różnych konfiguracji monitora (ustawiania ekranu i granic alarmowych). 9.Sterowanie poprzez pokrętło, przyciski i ekran dotykowy. Możliwość podłączenia klawiatury i myszki pod port USB oraz skanera kodów kreskowych 10.Możliwość wyposażenia monitora w rejestrator/drukarkę i drukowania wstępnie sformatowanych raportów na drukarce laserowej 11.Filtr zakłóceń elektrochirurgicznych 12.Kalkulator dawek leków 13.Pamięć trendów tabelarycznych i graficznych mierzonych parametrów min. 24 h. Możliwość rozbudowy o trendy z 72h. 14.Alarmy min. 3-stopniowe (wizualne i akustyczne) wszystkich mierzonych parametrów z klasyfikacją priorytetu alarmu. Rejestracja zdarzeń alarmowych. Możliwość czasowego zawieszenia alarmu dźwiękowego 15.Alarmy techniczne z podaniem przyczyny. 16.Moduł podstawowych parametrów życiowych dostosowany do transportu z pacjentem z bloku operacyjnego na oddział POP lub IT. 17.pomiar EKG. 18.W zestawie odpowiednie kable EKG do trzech odprowadzeń dla dorosłych , dzieci i noworodków oraz min. 50 szt. elektrod dla dorosłych i 50 szt. dla dzieci 19.Ciągła rejestracja i możliwość równoczesnej prezentacji 6 (I, II, III, aVL, aVF, Vx) odprowadzeń EKG 20.Pomiar częstości serca ( zakres) 21.Ciągła analiza położenia odcinka ST z możliwością wyświetlania trendów 22.Podstawowa analiza arytmii pracy serca Możliwość rozbudowy o zaawansowaną analizę arytmii. 23.Detekcja sygnału stymulatora serca 24.Respiracja impedancyjna (prezentacja krzywej oddechowej i ilości oddechów w minucie) w zakresie min. 4-100 odd min 25.Pomiar saturacji i tętna 26.System do pomiaru saturacji w technologii Nellcor, zakres pomiaru SpO2 1-100 procent z prezentacją krzywej pletyzmograficznej z eliminacją artefaktów i zapewniający poprawne pomiary przy słabym lub zakłóconym sygnale 27.W komplecie przewód interfejsowy dł. Min. 2m i standardowy wielorazowy czujnik na palec min. 3szt. dla pacjentów 30 kg i 3szt. dla pacjentów od 10 do 50kg oraz jednorazowe czujniki noworodkowo pediatryczne min. 20 szt. wraz z opaskami do zamontowania czujnika. 28.Pomiar temperatur 29.Pomiar temperatury obwodowej (powierzchniowej) i centralnej (wewnętrznej), w zestawie kable połączeniowe i czujniki dla noworodków, dzieci i dorosłych 30.Wyświetlanie temperatury T1 i T2 albo T1 i różnicy temperatur 31.W komplecie wielorazowy czujnik temperatury głębokiej i skóry dla dorosłych i dzieci oraz jednorazowe czujniki temperatury skóry dla noworodków min. 20 szt. 32.Pomiar ciśnienia 33.Ciśnienie tętnicze krwi metodą nieinwazyjną 34.Pomiar wyzwalany ręcznie, automatycznie w wybranych odstępach czasowych, ciągłe pomiary przez określony czas, czas repetycji pomiarów automatycznych min. 1 - 240 min, 35.Komplet wielorazowych mankietów bez lateksu dla noworodków, dzieci i dorosłych wraz z kablem połączeniowym - ( różne rozmiary mankietów: 8-13cm, 12-19cm, 17-25cm, 23-43cm, 31-55cm z tolerancją +,- 10 procent i mankiety noworodkowe jednorazowe po 10szt. w rozmiarze: 3,1-5,7cm 4,3-8cm) 36.Pomiar ciśnienia krwi metodą bezpośrednią (krwawą) min. 2 kanały: tętnicze i OCŻ, z możliwością rozbudowy do 4 kanałów Pomiar ciśnień inwazyjnych w zakresie min. -25 do 320 mmHg. 37.Pomiar głębokości znieczulenia BiS lub entropia z modułu pomiarowego sterowanego z monitora funkcji życiowych wraz z 50 elektrodami. 38. Pomiar zwiotczenia mięśniowego z modułu pomiarowego sterowanego z monitora funkcji życiowych, w komplecie wielorazowy sensor dla dorosłych i dzieci. 39. Możliwość pracy w sieci centralnego monitorowania. Możliwość podglądu ekranu innego monitora pracującego w sieci bez konieczności używania dedykowanych serwerów czy centrali. 40. Ze względów serwisowych jak i przyszłej rozbudowy - monitor funkcji życiowych, moduły pomiarowe oraz aparat do znieczulenia ogólnego jednego producenta 41. Polskojęzyczne oprogramowanie aparatu, monitora i modułów 42Gwarancje 18.1Pięć lat gwarancji na całe urządzenie 18.2W okresie gwarancji bezpłatne przeglądy techniczne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 2 778,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 Nr 107 poz. 679/ dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą. Katalog lub firmowe materiały informacyjne (w języku polskim) zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia. Deklarację zgodności z CE dla wyrobów medycznych Certyfikat CE
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, w tej sytuacji zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian , i jako obowiązujące z mocy prawa nie będą wymagały zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej (aneks). c) przedłużenie terminu płatności, d) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, e) w zakresie danych identyfikacyjnych Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Cena 10 zł...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników saturacji
- Zadanie awaryjne - wzmocnienie odporności infrastruktury drogowej poprzez wykonanie robót budowlanych zabezpieczających skarpy wykopów z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową
- Dostawa prasy krajowej.
- Dostawa produktu leczniczego - Verteporfinum
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.