eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WisłaRemonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Wisła: Remonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych
Numer ogłoszenia: 307582 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, faks 033 8551160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - gospodarka leśna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni na drodze leśnej wewnątrzzakładowej: a. nr 36 od km 0+000 do km 1+080, b. nr 38 od km 0+000 do km 4+755, II. Zakres prac do wykonania określony jest w projekcie budowlanym i polega na: a. droga leśna nr 36 - obcięciu krawędzi istniejących dziur w nawierzchni, - skropieniu krawędzi dziury i podłoża asfaltem drogowym, - ułożeniu betonu asfaltowego w dziurze o grubości 7 cm oraz zagęszczenie - zamknięcie połączeń starej nawierzchni z nową asfaltem drogowym, b. droga leśna nr 38.I: - rozebraniu nawierzchni z asfaltu, z ręcznym obcięciem krawędzi - rozebraniu podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 15 cm - wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 15 cm - ułożeniu nawierzchni z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej grubości 7 cm wraz z oblaniem krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltem drogowym, zamknięcie ułożonej nawierzchni asfaltem drogowym , c. droga leśna nr 38.II - obcięciu krawędzi istniejących dziur i wybrzuszeń, rozebraniu warstwy z betonu asfaltowego, oczyszczeniu dziury, skropieniu krawędzi dziury i podłoża, - wypełnieniu dziury betonem asfaltowym ścieralnym o grubości 7 cm po zagęszczeniu, - zamknięciu połączeń krawędzi starej nawierzchni z nową, - wykonaniu nowej nakładki z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej grubości 4 cm po zagęszczeniu , - zamknięcie połączeń starej nawierzchni z nową nakładką asfaltem drogowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium 3 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w rozdz. IX SIWZ. f)wykonali 2 zadania o podobnym charakterze i zakresie prac w okresie ostatnich 5 latach o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej przez Wykonawcę oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o przedłożone dokumenty, referencje, oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2.Sporządzony kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót (zał. nr 2 SIWZ -do pobrania ze strony zamawiającego). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę. 5.Wykaz osób odpowiedzialnych za roboty wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe, w tym kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 3 SIWZ). 6.Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz 2 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót drogowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania (zał. nr 4 SIWZ). Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej do kwoty odpowiadającej wartości brutto zamówienia. 10.Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy i karty gwarancyjnej (zał. nr 5 SIWZ). 11.Harmonogram robót - czynności, określający orientacyjny zakres rzeczowy do wykonania w poszczególnych miesiącach realizacji inwestycji zgodnie z projektem umowy. 12.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i (zał. nr 6 SIWZ). 13.Zaświadczenie o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione,. 14.Dowód uiszczenia wadium. Uwaga: I.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 3, 6-7,12-13, muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty, które w swojej treści nie mają określonego terminu ważności uważa się za ważne, jeżeli zostały wystawione (wydane) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Termin nie dotyczy referencji. II.Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być złożone w osobnej teczce oznaczonej klauzulą Dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). III.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii opatrzonych klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczone podpisem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione. IV.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną, fizyczną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. W przypadku złożenia kopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. V.Oferta jak i wszystkie jej załączniki (w tym kserokopie dokumentów) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, których prawo wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej bądź udzielonego pełnomocnictwa. W przypadku spółek cywilnych w/w dokumenty muszą podpisać wszyscy wspólnicy chyba, że załączona do oferty umowa spółki cywilnej wyraźnie powierza prawo reprezentowania tylko niektórym z nich. W razie wątpliwości przyjmuje się, że uczestnictwo w przetargu i podpisanie wszystkich dokumentów jest czynnością przekraczającą zakres zwykłych czynności spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Gwarancja - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła 43-460 Wisła ul. Czarne 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła 43-460 Wisła ul. Czarne 6 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.