Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Legnica: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników
i stażystów Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy
Numer ogłoszenia: 307591 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników i stażystów Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań tj.: a)Zadanie nr 1 - dot. badań pracowników w Legnicy, b)Zadanie nr 2 - dot. badań pracowników w Lubinie (w tym BT Polkowice), c)Zadanie nr 3 - dot. badań pracowników w Jaworze, d)Zadanie nr 4 - dot. badań pracowników w Złotoryi, e)Zadanie nr 5 - dot. badań pracowników w Głogowie (w tym BT Góra), f)Zadanie nr 6 - dot. badań pracowników w Bolesławcu (w tym BT Lwówek Śląski). Pakiet usług lekarskich przy badaniach wstępnych i okresowych: 1.Orzeczenie lekarza profilaktyka, w tym 1)wystawienie zaświadczenia lekarskiego, 2)badanie osłuchowe, 3)pomiar ciśnienia tętniczego, 4)wizus wzroku. 2.Podstawowy pakiet badań labolatoryjnych: badanie ogólne moczu, morfologia krwi + rozmaz, OB. 3.Zakres badania okulistycznego: badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym. 4.Badania określone w pkt.3 przysługiwać będą pracownikom administracyjnym pracującym przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie. 5.Konsultacje będą wykonane wg wskazań lekarza przez specjalistę: okulistę, laryngologa, neurologa, dermatologa ( badania będą wykonywane na terenie miasta Legnicy). 6.Badania konsultacyjne u specjalistów będą uzależnione od potrzeb, stanowiska i warunków pracy. 7.Pracownikom zatrudnionym na stanowiskach decyzyjnych, po ukończeniu 40 roku życia jak i w zależności od zaleceń lekarskich będą przysługiwać dodatkowe badania labolatoryjne tj. lipidogram (cholesterol całkowity, trójglicerydy, frakcje cholesterolowe) oraz dodatkowe badanie diagnostyczne tj. EKG z opisem. 8.Pracownikom zatrudnionym w Wydziale Obsługi Dokumentacji 2 narażonych na: 1) grzybicę z grupy Aspergillus fumigatus będą przysługiwać dodatkowe badania takie jak: RTG klatki piersiowej, spirometria (jeden raz na 3 lata), konsultacja fakultatywna u dermatologa, 2) działanie epoksyetanu będą przysługiwać dodatkowe badania takie jak: RTG klatki piersiowej, spirometria (jeden raz na 3 lata), konsultacja u okulisty i fakultatywna u dermatologa, oraz badania: ALAT, ASPAT, GGTP, fosfataza alkaliczna. 9.Badania dodatkowe psychologiczne będą przysługiwać kierowcom oraz pracownikom wykonującym pracę na wysokości powyżej 3 m. ( dotyczy Legnicy) Badaniom dodatkowym będą podlegali również pracownicy wykonujący pracę na wysokości do 3 m. 10.Badania labolatoryjne i diagnostyczne wykonane w ciągu miesiąca w innych placówkach służby zdrowia będą honorowane przy określaniu braku przeciwwskazań zdrowotnych pracowników do pracy na danym stanowisku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy. 2)Formularz cenowy. 3)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4)W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku sytuacji opisanych w Rozdziale III SIWZ /podrozdział I /pkt 3 - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 -
w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników O/ZUS w Legnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota jaką zamierza Zamawiajacy przeznaczyć na sfinansowania tej części zamówienia: 34.920,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Lubin i BT Polkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota jaką zamierza Zamawiajacy przeznaczyć na sfinansowania tej części zamówienia: 4 880,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Jawor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota jaką zamierza Zamawiajacy przeznaczyć na sfinansowania tej części zamówienia: 2 610,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Złotoryja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota jaką zamierza Zamawiajacy przeznaczyć na sfinansowania tej części zamówienia: 4 930,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Głogów i BT Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota jaką zamierza Zamawiajacy przeznaczyć na sfinansowania tej części zamówienia: 7 080,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Bolesławiec i BT Lwówek Śląski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota jaką zamierza Zamawiajacy przeznaczyć na sfinansowania tej części zamówienia: 6 780,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Utrzymanie terenów zieleni osiedlowej
- "Montaż systemu schładzania pomieszczeń biurowych bud. 1 - O/Legnica"
- Adaptacja pomieszczeń budynku PZS w Chojnowie na potrzeby utworzenia Szkoły Specjalnej w ramach zadania pn.: "Utworzenie Szkoły Specjalnej w Powiecie Legnickim"
- "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica" - POWTÓRKA
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2025r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- frankcjonowanie polskiego świeżo mrożonego osocza w celu otrzymania koncentratów czynników krzepnięcia VIII i IX, immunoglobuliny do stosowania dożylnego oraz roztworów albuminy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.