eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekObsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-16

Milanówek: Obsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek
Numer ogłoszenia: 307592 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209036 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Milanówek poprzez obsługę 8 jednostek organizacyjnych działających na terenie miasta Milanówka. Wykonawca zobowiązany będzie do otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych Miasta i 8 jednostek organizacyjnych tj.: 1. Urząd Miasta, 2. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 3. Ośrodek Pomocy Społecznej, 4. Straż Miejska, 5. Przedszkole Nr 1, 6. Szkoła Podstawowa Nr 2, 7. Zespół Szkół Gminnych Nr 1, 8. Zespół Szkół Gminnych Nr 3. Na przedmiot zamówienia składa się m. in.: 1. prowadzenie rachunku bieżącego, 2. prowadzenie rachunków pomocniczych (ok. 33 szt.), 3. wypłaty i wpłaty gotówkowe (w PLN), 4. realizacja czeków, 5. uwzględnienie w ustalaniu wysokości środków do oprocentowania bieżących wpływów dnia (min. do godziny 1600), Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 6. zagospodarowanie i lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych i długoterminowych (lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe, miesięczne, Overnight i inne dostępne w ofercie banku), 7. Zamawiający musi posiadać dostęp do wykonywania usługi systemem elektronicznym, możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach z dowolnej ilości stanowisk pracy Zamawiającego odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej, 8.w przypadku korzystania z systemu bankowości elektronicznej, Zamawiający musi posiadać dostęp do następujących usług: 1)dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach własnych i ich obrotach, 2)przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach, 3)rejestracji określonych operacji (przelewów z rachunku Zamawiającego na rachunki w oddziale banku lub w innych bankach), 4)bieżącego dysponowania środkami wpływającymi na rachunek, 5)zautomatyzowanie szeregu czynności przy rejestracji dyspozycji przelewu zmniejszając do minimum prawdopodobieństwo popełniania błędu (szablony przelewów, kontrola rachunków, kontrola uprawnień), 6)obsługa zleceń i wniosków, 7)tworzenie raportów na podstawie posiadanych danych oraz ich wydruk, 9.możliwość zaciągania kredytów w rachunku bieżącym Zamawiającego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, 10.przyjmowanie wpłat przez Zamawiającego poprzez terminale obsługujące karty kredytowe klientów, przy zachowaniu postanowień ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r poz.873), 11.przyjmowanie gotówki w formie bilonu i policzenie przez Wykonawcę bilonu, 12.wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń na potrzeby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego i jednostki na wniosek Zamawiającego, 13.w przypadku wpłaty wadium przez uczestników postępowania przetargowego, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu ustalenie godziny obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, 14.możliwość korzystania z usługi systemu identyfikacji masowych płatności SIMP. Koszty obsługi bankowej: 1)będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, 2)cena oferty musi zawierać wszelkie składowe, w tym również: a) koszt wykonywania usługi, w tym narzuty i dodatki dla Wykonawcy, b) inne koszty niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu elektronicznego. Ponadto Wykonawca umożliwi bezpłatną instalację i bezpłatne korzystanie z usług bankowości elektronicznej na wniosek Zamawiającego. W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca gwarantuje możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków. Każda z jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania oraz na takich samych warunkach finansowych wynikających z dokumentacji postępowania i złożonej przez Wykonawcę oferty. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych, bez konieczności zmiany zawartej umowy. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jednostek organizacyjnych objętych zawartą umową. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zgodnych z dokumentacją postępowania, zawartą umowa, a także zadeklarowanych w ofercie Wykonawcy. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca nie posiada na terenie Milanówka siedziby, siedziby oddziału albo filii, zobowiązany będzie do uruchomienia na terenie miasta, swojego oddziału lub filii zapewniając pełną obsługę budżetu Gminy, najpóźniej do terminu rozpoczęcia obowiązywania umowy tj. do 01.01.2016 roku. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca nie dochowa wskazanego powyżej terminu i nadal nie posiada swojej siedziby w Milanówku, do czasu uruchomienia placówki zobowiązany będzie do zapewnienia codziennej obsługi budżetu Gminy w miejscowości Milanówek i zapewnienia możliwości przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy (transport gotówki - przywóz, odbiór będzie dokonywany przez Wykonawcę na jego koszt). Zamawiajacy zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. Do oceny przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały: 1.Uchwała budżetowa na rok 2015 Miasta Milanówka Nr 14/IV/15 z dnia 15 stycznia 2015 r. - znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.milanowek.pl 2.Sprawozdanie Rb NDS za II kwartały 2015 r. - załącznik nr 7 3.Sprawozdanie Rb Z za II kwartały 2015 r. - załącznik nr 8 Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że: 1.nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Bankiem, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Banki własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ, 2.informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Milanówek są dostępne na stronie internetowej www.milanowek.pl. , 3.uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na obsługę bankową budżetu Gminy Milanówek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169626,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230371,80

  • Oferta z najniższą ceną: 170669,85 / Oferta z najwyższą ceną: 230371,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.