Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Lubartów: Modernizacja/przebudowa/ drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Nowodwór od km 0+006 do km 0+609
Numer ogłoszenia: 307596 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja/przebudowa/ drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Nowodwór od km 0+006 do km 0+609.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne - dla projektowanego do modernizacji odcinka drogi dojazdowej do gruntów rolnych przyjęto następujące parametry techniczne: a/ długość odcinka - 603 m b/ droga dojazdowa do gruntów rolnych c/ szybkość projektowa : - 40 km/h d/ przekrój szlakowy: szerokość korony 7,0 m e/ liczba jezdni - 1 f/ liczba pasów ruchu - początkowy odcinek 2. g/ szerokość pasa ruchu - 2,50 m x2 h/ szerokość poboczy - 2 x 1,00 m; pobocza ziemne i/ pochylenie poprzeczne daszkowe 2% j/ pochylenie skarp 1:1,5 Konstrukcja jezdni- do wymiarowania konstrukcji jezdni przyjęto ruch kategorii KR1 o średniej liczbie osi obliczeniowych 100 kN/pas/dobę. Zgodnie z założeniami inwestora przyjęto następującą konstrukcję jezdni: - nawierzchnia; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg WT-2 Nawierzchnie asfaltowe 2010 rodzaj mieszanki 0/8 grubości 4 cm - warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grubości 16 cm i Rm - 5,0 MPa wykonana na miejscu z piasku dowiezionego - warstwa piasku 10 cm. Konstrukcja zjazdów-przyjęto następującą konstrukcję zjazdów: zjazdy ziemne indywidualne ziemne. zjazdy publiczne ziemne umocnione kruszywem grubości w-wy 16 cm. Przekroje poprzeczne i roboty ziemne Przekroje poprzeczne wykonano co 50 m oraz w miejscach charakterystycznych. Roboty ziemne projektuje się wykonać według PN- S-02205. Obliczono je na podstawie przekrojów poprzecznych. Bilans robót ziemnych przedstawia załączona tabela robót: Odwodnienie i obiekty inżynierskie Odwodnienie-drogę projektuje się odwodnić powierzchniowo z nawierzchni spadkiem 2%, Obiekty inżynierskie - w km 0+121,00 występuje przepust który zostanie przebudowany na rurowy żelbetowy o średnicy 60 cm ze ściankami prostopadłymi. Zjazdy - na planie sytuacyjnym zaznaczono lokalizację zjazdów, która w warunkach lokalnych, w granicach działki może ulec niewielkim zmianom. Wykaz zjazdów stanowi oddzielny załącznik. Urządzenia obce- urządzenia obce występujące w pasie drogowym i jego sąsiedztwie zostały opisane w pkt. A. stan istniejący dokumentacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne -zał nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu ,zakresu, dat i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie./załącznik nr 5 do SIWZ/
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne -zał nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji: kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót, minimum na 3 zadaniach odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto każda. Osoba przewidziana do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (z późn. zmianami) art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r, natomiast w przypadku osoby, która uzyskała uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczeniową OC w związku z prowadzoną działalnością działalności i posiadanym mieniem na kwotę min. 1 000 000,00 zł. na okres ubezpieczenia do 31.12.2011 r.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w SIWZ dotyczące składania oferty wspólnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubartów
ul. Lubelska 18 A
21-100 Lubartów
tel: 81 855 35 86
faks: 81 854 59 01.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubartów ul. Lubelska 18 A 21-100 Lubartów tel: 81 855 35 86 faks: 81 854 59 01 pokój nr 23 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie ogrodów deszczowych oraz zaplanowanie rozwiązań przechwytujących wodę deszczową na zielonych terenach rekreacyjno-sportowych Lubartowa
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ulicy bez nazwy, bocznej ulicy Wierzbowej w Lubartowie, wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z obiektami powiązanymi w obrębie chodnika po zachodniej stronie ciągu ulic Słowackiego, Rynek I, Lubelska w Lubartowie w ramach projektu: "Mobilny Lubartów"
- Budowa boiska do gry w bule (petanque) w Parku Miejskim w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- Platforma schodowa elektryczna - skomunikowanie części z salą gimnastyczną do części szkolnej, instalacja elektryczna i prace towarzyszące
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.