eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczuczynZakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów do/z placówek oświatowych na terenie gminy Szczuczyn w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-13

Ogłoszenie nr 307609 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.

Szczuczyn: Zakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów do/z placówek oświatowych na terenie gminy Szczuczyn w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301585


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczuczyn, krajowy numer identyfikacyjny 45066976600000, ul. Plac 1000-lecia  23, 19230   Szczuczyn, państwo , woj. podlaskie, tel. 86 273 50 80, faks 86 273 50 81, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.um.szczuczyn.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: um.szczuczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów do/z placówek oświatowych na terenie gminy Szczuczyn w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów do/z placówek oświatowych na terenie gminy Szczuczyn, w tym: a) Publiczne Gimnazjum w Szczuczynie rok szkolny 2016/2017 - planowana liczba imiennych biletów 103 dla uczniów z następujących miejscowości: - Brzeźno-5, - Bęćkowo-5, - Bzury-8, - Czarnowo-1, - Czarnówek-2, - Chojnowo-4, - Danowo-3, - Dołęgi-3, - Stare Guty-6, - Gutki-2, - Jambrzyki-2, - Koniecki Małe-2, - Kurki-2, - Lipnik-3, - Mazewo-2, - Milewo-4, - Niećkowo-12, - Niedźwiadna-8, - Niedźwiedzkie-4, - Rakowo-2, - Skaje-7, - Świdry Awissa-7, - Tarachy-3, - Wólka-2, - Załuski-3, - Zacieczki-1, b) Szkoła Podstawowa w Szczuczynie rok szkolny 2016/2017 - planowana liczba biletów 144 dla uczniów z następujących miejscowości: - Bzury-17, - Bzury (Zofijówka)-3, - Bęćkowo-14, - Chojnowo-11, - Czarnówek-4, - Danowo-4, - Gutki-2, - Stare Guty-7, - Stare Guty (Adamowo)-1, - Jambrzyki-5, - Kędziorowo-2, - Koniecki-1, - Lipnik-3, - Milewo-2, - Niećkowo-24, - Niedźwiedzkie-2, - Obrytki-5, - Rakowo-2, - Skaje-3, - Świdry Awissa-18, - Szczuczyn-2, - Tarachy-4, - Wólka-4, - Zacieczki-2, - Załuski-2 2. Wskazana w pkt.1 liczba biletów stanowi wielkość planowaną. Rzeczywista liczba zakupionych biletów miesięcznych będzie odpowiadała rzeczywistej liczbie uczniów korzystających z przewozów w danym miesiącu kalendarzowym. Rzeczywista liczba uczniów korzystających z przewozów będzie ustalana na poszczególne miesiące kalendarzowe do dnia 25 - go miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc, w którym będą wykonywane przewozy. Liczba planowanych do zakupienia biletów na rok szkolny 2017/2018 zostanie ustalona najpóźniej w m-cu sierpniu 2017 roku 3. Dowóz / odwóz uczniów będzie realizowany na podstawie biletów miesięcznych imiennych. Wydanie biletów w formie papierowej nastąpi za pośrednictwem dyrektora placówki oświatowej do której uczęszczają uczniowie. Bilet miesięczny winien być wystawiany od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego z zaznaczeniem, iż dotyczy dni nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego 2016/2017. 4. Dowóz / odwóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do placówek oświatowych będzie wykonywany w komunikacji regularnej (otwartej) w dni nauki szkolnej według rozkładu jazdy Wykonawcy. Rozkład jazdy winien przewidywać liczbę kursów, która zapewnia: - dowóz uczniów z przystanków początkowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ do placówek oświatowych przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, - odwóz uczniów z placówek oświatowych do przystanków początkowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Na przystankach Wykonawca jest zobowiązany umieścić czytelną informację (obok standardowego rozkładu jazdy) o godzinach odjazdów i przyjazdów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne przeglądy techniczne, ubezpieczenia, oraz oznakowanie informujące o tym, że służą do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów w jednym autobusie w czasie wskazanym w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykonawca zapewni opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie przewozu. 8. Zamawiający zaleca zapoznanie się Wykonawców ze stanem tras po których realizowana będzie usługa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT274941.43
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FASTER Radosław Typa ,  ,  ul. Mazurska 9/4,  10-519,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 374661.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328510.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 374661.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.