Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Kłobuck: Wynajem sprzętu w sezonie 2011/2012
do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych
administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 307616 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki , Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu w sezonie 2011/2012 do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowych utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku w sezonie zimowym 2011/2012. Zakres świadczonych usług polegać będzie na: odśnieżaniu, posypywaniu środkiem uszorstniającym i mieszanką solną dróg w celu zmniejszenia i ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego, wywołanego takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa i opady śniegu. W celu realizacji powyższych zadań przewiduje się najem sprzętu tj.: Zadanie Nr 1 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 2 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 3 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 4 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 5 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 2500 km - 50 godz. dyżuru. Zadanie Nr 6 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 2500 km - 50 godz. dyżuru. Zadanie Nr 7 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 2500 km - 50 godz. dyżuru. Zadanie Nr 8 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 9 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 10 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 11 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 12 Równiarka Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 13 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 14 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 15 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 16 Koparko-ładowarka do załadunku przygotowania mieszanki, praca na składowisku, o mocy nie mniejszej niż 110 kW i pojemności łyżki nie mniejszej niż 2m3 Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 300 m-g - 250 godz. dyżuru. Zadanie Nr 17 Ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,2 m3 Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 18 Ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,2 m3 Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 19 Spycharka o wadze nie mniejszej niż 12 ton. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 40 m-g - 30 godz. dyżuru. Zamawiający dopuszcza możliwość składani ofert częściowych tj. na jedno lub wiele zadań. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć obsługę każdej jednostki sprzętowej i transportowej w telefon komórkowy. Wykonawca zobowiązany jest podjąć działania zmierzające do poprawy stanu dróg w ciągu 1 godziny od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. O użyciu sprzętu, rodzaju pracy i miejscu pracy decyduje Kierownik Obwodu lub w jego zastępstwie pracownik pełniący dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg na Obwodzie Drogowym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty i szkody powstałe wskutek prowadzenia prac w sposób niezgodny z przepisami i ustaleniami z Zamawiającym do pełnej wysokości strat. Zamawiający informuje, że wybrany Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 3 dni roboczych po podpisaniu umowy do przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych możliwości nie wykorzystania pełnego zamówienia. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń wynikających z wykorzystania przez Zamawiającego mniejszych limitów sprzętowych (jednostek sprzętowych, ilość kilometrów, motogodzin, godzin dyżuru) niż orientacyjne przewidziane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Rozliczenie wynagrodzenia za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych na podstawie dokumentu najmu według faktycznie przejechanych kilometrów lub wykonanych motogodzin oraz pełnionych godzin dyżuru. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ogólnymi specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje następującym sprzętem: Nr zadania Rodzaj sprzętu Min. liczba jednostek 1. Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały - 1 szt. 2. Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały - 1 szt. 3. Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały - 1 szt. 4. Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały -1 szt. 5. Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym - 1 szt. 6. Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym - 1 szt. 7. Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym - 1 szt. 8. Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym - 1 szt. 9. Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym - 1 szt. 10. Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym - 1 szt. 11. Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym - 1 szt. 12. Równiarka - 1 szt. 13. Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW - 1 szt. 14. Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW - 1 szt. 15. Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW- 1 szt. 16. Koparko-ładowarka do załadunku przygotowania mieszanki, praca na składowisku, o mocy nie mniejszej niż 110 kW i pojemności łyżki nie mniejszej niż 2m3 - 1 szt. 17. Ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,2 m3 - 1 szt. 18. Ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,2 m3 - 1 szt. 19. Spycharka o wadze nie mniejszej niż 12 ton. - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 42-100 Kłobuck, ul. Ks. Skorupki 46, pok. nr 213..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, pok. nr 25 - kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.