eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinWykonanie robót budowlanych p.n.Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w ¦wiebodzinie przy ul. £êgowskiej 6 i wnêtrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w ¦wiebodzinie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-08-21

¦wiebodzin: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w ¦wiebodzinie przy ul. £êgowskiej 6 i wnêtrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w ¦wiebodzinie
Numer og³oszenia: 307640 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w ¦wiebodzinie przy ul. £êgowskiej 6 i wnêtrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w ¦wiebodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w ¦wiebodzinie przy ul. £êgowskiej 6 i wnêtrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w ¦wiebodzinie, obejmuj±cych: 1.1. Zadanie 1: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w ¦wiebodzinie przy ul. £êgowskiej 6, polegaj±cy m.in. na: a) remoncie coko³ów cementowych i podej¶æ do drzwi wej¶ciowych: - odbicie odpadaj±cego tynku, - uzupe³nienie tynków cementowych kat. III na cokole i schodach o pow. ok. 11 m2, - malowanie 2 krotne tynków farb± emulsyjn± o pow. ok. 11 m2, - naprawa schodów z kostki betonowej z odzysku z wyrównaniem i regulacja poziomów, - wymiana na nowe balustrady schodowe - 2 kpl.; b) naprawie i malowaniu elewacji budynku: - oczyszczenie stalowych elementów zewnêtrznych, - malowanie 2 krotne farb± olejn± powierzchni metalowych o pow. ok. 63 m2, - ocieplenie elewacji styropianem 10 cm z wypraw± elewacyjn± i malowaniem farbami silikonowymi o pow. ok. 92 m2, - uzupe³nienie obróbek blacharskich okien, - rozbiórka zniszczonej opaski betonowej, - wykonanie nowej opaski ze spadkami, - wykonanie plantowania gruntu za budynkiem i ukszta³towanie terenu w sposób umo¿liwiaj±cy odp³yw wód opadowych od budynku powierzchniowo; c) remoncie pokrycia dachowego: - zdjêcie blachy, - wyrównanie spadku dachu na jednostronny w tym monta¿ twardej we³ny mineralnej i p³yty OSB na czê¶ci dachu, - monta¿ mur³aty w celu uzyskania spadku i monta¿u obróbek blacharskich, - pokrycie ca³o¶ci dachu pap± zgrzewaln± 2 krotnie o pow. ok. 130 m2, - wykonanie obróbek blacharskich dachu, - monta¿ nowych rur i rynien spustowych po jednej stronie budynku. 1.2. Zadanie 2: Remont wnêtrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w ¦wiebodzinie, polegaj±cy m.in. na: - skasowaniu wykwitów, - przygotowaniu powierzchni do malowania, malowanie 2 krotne farbami emulsyjnymi w kolorach o pow. ok. 172 m2, - malowaniu farbami emulsyjnymi fryz w kolorach i w kolorze z³ota o pow. ok. 17 m2, - wykonaniu izolacji poziomej metod± iniekcji krystalicznej w czê¶ci obiektu z czê¶ciow± wymian± tynków, - wymianie kratek wentylacyjnych wewnêtrznych w ilo¶ci 8 szt. i zewnêtrznych w ilo¶ci 17 szt. z oczyszczeniem kana³ów wentylacyjnych z rusztowañ. 2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ okre¶lony w przedmiarze robót stanowi±cym czê¶æ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci koszty: a) zakupu i dostawy materia³ów i urz±dzeñ, b) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, d) wywiezienia materia³ów, gruzu i ¶mieci z terenu robót - w cenie uwzglêdniono transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów, e) uzgodnienia we w³asnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz ewentualnie punktu zrzutów ¶cieków, f) ewentualnego ogrzewania pomieszczeñ, g) zabezpieczenia i oznakowania robót, h) uporz±dkowania terenu po wykonaniu robót.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gminy ¦wiebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu nale¿y opisaæ: Wadium - Remont budynku biurowego i wnêtrza kaplicy Kopiê przelewu wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. 4. Wadium w: - porêczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Urzêdu Miejskiego w ¦wiebodzinie, I piêtro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzêdu. Kopiê dokumentu wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. 5. Porêczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmowaæ winny czas zwi±zania Wykonawcy ofert± oraz zawieraæ informacje dotycz±ce utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 05.09.2012 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcê, który nie wniós³ wadium do dnia 05.09.2012 r. do godz. 12:00 wyklucza siê z postêpowania. 8. Wadium wnoszone w pieni±dzu uznane bêdzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wp³yniêcia na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu wyznaczonego na z³o¿enie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ spe³nianie warunku dysponowania co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie. Wykonawca mo¿e polegaæ na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiaj±cy oceni spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wg kryteriów: spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na równowarto¶æ co najmniej 40 000,00 z³. Zamawiaj±cy oceni spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wg kryteriów: spe³nia - nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Pisemne zobowi±zanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 3.1.) SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Dowód potwierdzaj±cy op³acenie nale¿nych sk³adek za polisê od odpowiedzialno¶ci cywilnej lub za inny dokument w przypadku, gdy z tre¶ci polisy lub innego dokumentu nie wynika op³acenie nale¿nych sk³adek. 4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê. 5. Formularz oferty. 6. Kosztorysy ofertowe.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z okre¶leniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.