Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-13
Ogłoszenie nr 307751 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.
Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 15 i Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli na potrzeby projektu "Przedszkole na dobry start - Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola"
Oś Priorytetowa IX, Działanie 9.1 RPO WP 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedszkole na dobry start - Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola/ Oś Priorytetowa IX, Działanie 9.1 RPO WP 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301586-2015
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, krajowy numer identyfikacyjny
83040908600000, ul.
ul. Wolności
7,
37450
Stalowa Wola, państwo
, woj.
podkarpackie, tel.
156 433 456, faks
156 433 412, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://bip.stalowawola.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 15 i Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli na potrzeby projektu "Przedszkole na dobry start - Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola" Oś Priorytetowa IX, Działanie 9.1 RPO WP 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OKZ-V.271.48.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 15 i Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli na potrzeby projektu "Przedszkole na dobry start - Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola", dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX, Działanie 9.1 Regionalnego programu operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części, określone szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy: 1) Część I - Mięso - wyroby i przetwory mięsne. 2) Część II - Pieczywo. 3) Część III - Artykuły spożywcze różne. 2. Liczba poszczególnych art. spożywczych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy ma wymiar szacunkowy. Dopuszcza się zmianę liczby poszczególnych art. spożywczych, tak aby wartość danej części zamówienia nie uległa zwiększeniu. 3. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby zbiorowego żywienia dzieci z grup przedszkolnych utworzonych w Przedszkolu nr 15 i Przedszkolu nr 18 w Stalowej Woli, w ramach projektu "Przedszkole na dobry start - Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola" (stanowi tzw. "wsad do kotła"). 4. Miejsce dostawy: Przedszkole nr 15 w Stalowej Woli (ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola) i Przedszkole nr 18 w Stalowej Woli (ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola). 5. Dostawa art. spożywczych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów. 6. Dostarczane produkty spożywcze muszą spełniać wymogi jakościowe, określone w przepisach dot. żywienia zbiorowego w przedszkolu, w tym w szczególności spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 1 sierpnia 2016 r., poz. 1154). 7. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów, w chwili dostawy, nie może być krótszy niż 1/2 ogólnego terminu przydatności do spożycia danego produktu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do Przedszkola nr 15 i Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 z 2006 r., poz. 1225, ze zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zapewni takie opakowanie art. spożywczych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania. 10. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 11. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 2 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 12. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy art. spożywcze będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 13. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. 14. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzu rzeczowo - cenowym, w tym w szczególności: żywność o niewłaściwej jakości, zdrowotnej, handlowej, o nieaktualnym terminie przydatności do spożycia itp. 15. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo - cenowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo - cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 16. Rachunki/faktury winny być wystawiane za prawidłowo wykonane łączne, faktycznie zrealizowane dostawy (zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego) w okresie od 1 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca (maksymalnie 2 rachunki/faktury za dostawy w danym miesiącu). Podstawę wystawienia rachunku/faktury stanowi protokół odbioru zamówienia, dostarczonego w okresie za który wystawiany jest rachunek/faktura. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 50% wartości zamówienia podstawowego każdej części zamówienia, w przypadku niskiej frekwencji dzieci z grup utworzonych w ramach projektu "Przedszkole na dobry start - Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola" w Przedszkolu nr 15 i Przedszkolu nr 18, na rzecz których realizowane jest zamówienie. Równoważność materiałów i urządzeń. 1. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów, które są wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry jakościowe i ilościowe jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 3. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy produktów spożywczych, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy spełniają wymagania Zamawiającego. 4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te produkty (równoważne lub lepsze). 6. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych produktów, to rozumie się przez to, że w kalkulacji ceny oferty ujęto produkty zaproponowane w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy. Pod pojęciem parametry rozumie się skład, jakość, wagę, pojemność, funkcjonalność i przeznaczenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15100000-9,
15131100-6,
15200000-0,
15330000-0,
15331100-8,
15400000-2,
15600000-4,
15900000-7,
15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Mięso-wyroby i przetwory mięsne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10056.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 10561,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pieczywo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2244.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2360,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Artykuły spożywcze różne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17570.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18624,05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.