To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Ostróda: Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do II tury projektu Drogowskaz na biznes 4
Numer ogłoszenia: 30775 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17187 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT", ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646 79 57, faks 89 646 79 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do II tury projektu Drogowskaz na biznes 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do II tury projektu Drogowskaz na biznes 4. Usługa obejmuje wynajem 4 sal mieszczących się w jednym budynku zlokalizowanym w centrum miasta Ostróda. Sale muszą być wentylowane z klimatyzacją, muszą gwarantować pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia mają być adekwatne do wielkości grupy (2 os.) z osobnymi stołami i krzesłami dla każdej z osób. 1. Wykonawca musi nadto zapewnić: 1) możliwość swobodnego dostępu do sal szkoleniowych osobom niepełnosprawnym, 2) możliwość korzystania z korytarza (poczekalni) wyposażonego w minimum 5 krzeseł, 3) miejsce na wywieszenie dostarczonych przez Zamawiającego plakatów, 4) swobodny dostęp do w.c. zaopatrzonego w papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło na czas prowadzonych rekrutacji, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) codzienne sprzątanie udostępnionych sal, korytarzy i pomieszczeń w.c., 6) możliwość korzystania z energii elektrycznej, 7) przedłużacz, 8) udostępnienie pomieszczenia umożliwiającego przygotowanie gorących napojów, wyposażonego w elektryczny czajnik. 2. Wykorzystanie sal następować będzie według poniższego harmonogramu: Sala dla psychologa - liczba dni 11 dni, razem 80 godz. 03.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 04.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 05.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 06.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 07.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 10.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 11.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 12.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 14.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 17.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 18.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 Sala dla doradcy zawodowego - liczba dni 7 dni, razem 80 godz. 04.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 05.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 06.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 08.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 11.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 12.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 13.03.2014 - 8 godz. 8.00-16.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 1 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 11.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 12.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 13.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 14.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 15.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 18.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 19.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 20.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 2 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 11.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 12.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 13.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 14.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 15.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 18.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 19.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 20.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 Razem 34 dni, 320 godzin zegarowych. Do każdego dnia należy doliczyć około 45 minut organizacyjnych na przygotowanie sali, jej przewietrzenie, czy przerwę dla trenera. 3.Inne postanowienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w przedstawionym harmonogramie co do godzin i dni, jedynie za zgodą wykonawcy. 2) Zamawiający nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest realizowany z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie i promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia pt. Drogowskaz na biznes 4, w ramach umowy zawartej w dniu 15.03.2013r. z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPB Development Ireneusz Słowik, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.