Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-13
Ogłoszenie nr 307799 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.
Strzelce Krajeńskie: Dostawa nowego samochodu osobowego klasy średniej z segmentu D (rok produkcji 2016) w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dla powiatu strzelecko-drezdeneckiego wraz z ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NNW, Assistance
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, krajowy numer identyfikacyjny
21096735000000, ul.
ul. Ks. St. Wyszyńskiego
7,
66500
Strzelce Krajeńskie, woj.
lubuskie, państwo
, tel.
957 632 380, e-mail
zamowienia.publiczne@poczta.onet.pl, faks
957 631 126.
Adres strony internetowej (URL): www.fsd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.fsd.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich
Adres:
ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu osobowego klasy średniej z segmentu D (rok produkcji 2016) w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dla powiatu strzelecko-drezdeneckiego wraz z ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NNW, Assistance
Numer referencyjny: RG.272.11.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego (opcja wykupu 1% wartości samochodu) jednego, fabrycznie nowego, samochodu osobowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2016 r., spełniającego wymogi obowiązujących norm i przepisów w prawie krajowym i wspólnotowym, w szczególności odnoszących się do pojazdów samochodowych związanych z dopuszczeniem do ruchu i norm związanych z zanieczyszczeniem środowiska. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Wymagane warunki techniczne: Rok produkcji: 2016 Typ silnika: diesel Pojemność silnika: min. 1900 cm3 Moc silnika: Min. 150 KM Pojemność silnika: min. 1900 cm3 Skrzynia biegów: manualna, 6-cio biegowa Zbiornik paliwa min. 60 l. Poziom emisji CO2 g/km max. 110 Norma emisji spalin Min. EURO 6 Typ nadwozia: 4-ro drzwiowe typu sedan, przystosowane do przewozu 5 osób Długość nadwozia: min. 4 750 mm Szerokość/wysokość nadwozia: min. 1850 mm /maks. 1500 mm Rozstaw osi: min 2700 Kolor nadwozia: Czarny lub grafitowy lub ciemno szary - lakier metalizowany lub perłowy Przebieg: Bez przebiegu (dopuszcza się przebieg transportowy) Kolor tapicerki: Czarny lub ciemno szary Wyposażenie: Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera Kurtyny powietrzne Wspomaganie układu kierowniczego Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania System zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania Podgrzewana szyba przednia z podgrzewanymi spryskiwaczami Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne Układ stabilizacji toru jazdy Wspomaganie nagłego hamowania Przednie i tylne światła przeciwmgielne Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem Czujnik parkowania przód i tył Klimatyzacja automatyczna trzystrefowa Fabryczny radioodtwarzacz RDS, głośniki, wejście Aux-In, gniazdo USB Zestaw głośnomówiący z Bluetooth Funkcja włączania oświetlenia przy wsiadaniu Szyby o wyższym stopniu przyciemnienia - tylne i tylno-boczne Zderzaki, lusterka zewnętrzne i klamki lakierowane w kolorze nadwozia Elektrycznie otwierane szyby drzwi przednich i tylnych Regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy Kierownica trójramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą Koło zapasowe pełnowymiarowe Obręcze kół z lekkich stopów min. 18" wraz z oponami letnimi (ogumienie fabrycznie nowe z 2016 r., rozmiar opon oraz ich parametry zgodne z zaleceniami producenta) Obręcze kół z lekkich stopów min. 18" wraz z oponami zimowymi (ogumienie fabrycznie nowe z 2016 r., rozmiar opon oraz ich parametry zgodne z zaleceniami producenta) Komputer pokładowy w języku polskim Autoalarm i immobiliser Zagłówki regulowane dla każdego z siedzeń (5 szt.) Dywaniki materiałowe firmowe z przodu i z tyłu Wbudowana nawigacja satelitarna w jeżyku polskim Samochód wyposażony w apteczkę, spełniającą normy DIN 13164. trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę, komplet żarówek. 1. Do samochodu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dołączyć następujące dokumenty: a) kartę pojazdu; b) kartę gwarancyjną pojazdu; c) dowód rejestracyjny; d) polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie samochodu; e) instrukcję obsługi pojazdu i wyposażenia (w języku polskim); f) wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim; g) dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin. 2. Samochód przedstawiony do odbioru zamawiającemu powinien być: a) dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracyjny, b) z wykonanym przeglądem zerowym i gwarancją określoną w książce gwarancyjnej, c) zatankowany (min. 10 l paliwa), d) wyposażony w opony zimowe i letnie wraz z felgami. 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Opcja obejmuje prawo nabycia przez zamawiającego używanego samochodu będącego przedmiotem leasingu. W takim przypadku zamawiający zobowiązany będzie do zawiadomienia wykonawcy w formie pisemnej o zamiarze skorzystania z tego prawa w terminie do 15 dni przed upływem 48 miesięcy od dnia wydania samochodu. Nabycie przez zamawiającego samochodu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność samochodu podpisanych przez zamawiającego i wykonawcę, za cenę wskazaną w ofercie wykonawcy, w wysokości 1% ceny brutto wybranego samochodów. 4. W przypadku gdy zamawiający nie skorzysta z opcji wykupu wykonawca zobowiązuje się do odebrania samochodu na własny koszt, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia przez zamawiającego o rezygnacji z opcji wykupu. 5. Miejscem odbioru samochodu będzie miejsce wskazane przez Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7. 6. Dostawę należy zrealizować w terminie do 20 grudnia 2016r. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. Wymagania dotyczące leasingu: 1. Leasing operacyjny. 2. Leasing rozliczany w złotych polskich. 3. Raty leasingowe równe. 4. Okres leasingu - 47 miesięcy. 5. Wartość opłaty wstępnej - 30 tys. zł. płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, pod warunkiem otrzymania faktury Vat przed upływem tego terminu, po podpisaniu bez uwag protokołu zdawczo - odbiorczego samochodu. 6. Wartość wykupu przedmiotu leasingu - 1% wartości samochodu. 7. koszty opłaty ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy przez pierwsze 12 miesięcy ponosi Wykonawca, koszty te należy skalkulować w racie leasingowej. 8. Spłata rat leasingowych następować będzie od stycznia 2017 r. Zapłata wynagrodzenia z tytułu miesięcznych, równych rat leasingowych będzie następowała na podstawie harmonogramu finansowego, pod warunkiem dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego, przed upływem terminu zapłaty wskazanego w harmonogramie, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. Warunki ubezpieczenia: 1. Wymagane warunki AC: 1) Suma ubezpieczenia powinna odpowiadać wartości pojazdu w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia. 2) Ubezpieczeniem powinny być objęte szkody powstałe w pojeździe bądź jego wyposażeniu polegające na: a) uszkodzeniu pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek: - nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z pochodzącymi z zewnątrz pojazdu: innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami, - działania osób trzecich, w tym również włamania, b) uszkodzeniu lub utracie pojazdu wskutek następujących zdarzeń losowych: - powodzi, zatopienia, uderzenia pioruna, pożaru, wybuchu, opadu atmosferycznego, huraganu, osuwania lub zapadania się ziemi, - nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu, c) uszkodzeniu wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej, d) kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia, e) uszkodzeniu pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia. 3) Przedmiot ubezpieczenia: pojazd wraz z wyposażeniem podstawowym oraz wyposażeniem dodatkowym bez zastosowania udziału własnego w szkodach AC - w ruchu i postoju oraz AC - kradzież, wysokość odszkodowania zostanie ustalona od pełnej wartości samochodu wraz z podatkiem VAT. 4) W szkodach polegających na uszkodzeniu ubezpieczonego pojazdu przy ustaleniu wartości szkody nie będzie potrącane zużycie eksploatacyjne części zamiennych zakwalifikowanych do wymiany - zniesienie amortyzacji. 5) Na wysokość wypłaconego odszkodowania nie będzie miało wpływu naruszenie przez Ubezpieczonego przepisów "Prawa o ruchu drogowym". 6) Likwidacja szkód nastąpi poprzez bezgotówkową naprawę w autoryzowanej stacji obsługi. 7) Stała suma odszkodowania - suma ubezpieczenia pojazdu nie podlega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania oraz utratę wartości pojazdu (brak konieczności do ubezpieczania pojazdu po szkodzie). 2. Wymagane warunki OC: W zakresie określonym ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 392z 2013 r. ze zmianami). 3. Wymagane warunki NNW: 1) Ubezpieczeniem powinni być objęci: kierowca i każdy z pasażerów. 2) Suma ubezpieczeń wynosi 15 000 zł w przypadku szkód na osobie. 3) Przedmiotem ubezpieczenia będą co najmniej trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych: a) podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu, b) podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju na trasie jazdy, c) podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy. 4) W ramach sumy ubezpieczenia Ubezpieczyciel powinien gwarantować następujące świadczenia: a) świadczenia z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku w stosunku procentowym do sumy ubezpieczenia w jakim ubezpieczony doznał trwałego uszczerbku, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu, b) świadczenia z tytułu śmierci zaistniałej w wyniku NNW w wysokości 100% sumy ubezpieczenia, c) zwrot kosztów nabycia (w złotych) środków pomocniczych i protez proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, d) zwrot kosztów leczenia (w złotych) NNW proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, e) zwrot udokumentowanych kosztów transportu zwłok od miejsca zgonu do miejsca pochowania. 4. Wymagane warunki Assistance: 1) Ubezpieczenie Assistance, powinno gwarantować kierowcom i pasażerom pojazdów: a) pomoc w trudnych sytuacjach, takich jak wypadek, awaria, unieruchomienie oraz kradzież pojazdu, a także w przypadkach nagłego zachorowania kierowcy oraz urazu ciała kierowcy lub pasażera, b) pomoc techniczną, medyczną, organizacyjną i informacyjną, udzielaną na terenie całej Polski, c) bezpłatne holowanie z miejsca wypadku dla poszkodowanego oraz dla sprawcy wypadku lub kolizji, d) pełen zakres bezpłatnych usług pomocy drogowej, e) pojazd zastępczy. 2. Świadczeniami realizowanymi pod warunkiem zaistnienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową w odległości powyżej 50 km od siedziby leasingobiorcy, która użytkuje samochód powinny być: a) w przypadku awarii pojazdu: - pomoc kierowcy i pasażerom, (zakwaterowanie lub przejazd do miejsca zamieszkania lub pobytu, odbiór naprawionego pojazdu), - pomoc techniczna dotycząca pojazdu (naprawa na miejscu zdarzenia albo holowanie do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi, b) w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu wypadku lub awarii, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać koszty naprawy na miejscu zdarzenia albo organizować i pokrywać koszty holowania do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi (ewentualnie najpierw na wybrany przez Ubezpieczyciela parking, jeżeli zdarzenie zaszło poza godzinami pracy autoryzowanej stacji obsługi) albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub autoryzowanej stacji obsługi w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) posiadacza pojazdu wg następujących limitów: - limit kwotowy naprawy na miejscu zdarzenia powinien wynosić co najmniej 400 PLN, - limit kwotowy holowania pojazdu do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi powinien wynosić co najmniej 400 PLN albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub warsztatu w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) 600 PLN. c) w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu braku paliwa, Ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty dostarczenia właściwego paliwa (z wyłączeniem kosztów paliwa) do miejsca zatrzymania tego pojazdu w ilości niezbędnej do dojechania do najbliższej czynnej stacji paliw, d) jeżeli w następstwie wypadku lub awarii pojazd jest unieruchomiony i gdy jego naprawa nie może odbyć się w tym samym dniu, w którym nastąpiło zdarzenie (np. dzień świąteczny, weekend) albo gdy pojazd został skradziony i nie odzyskano go w dniu kradzieży, Ubezpieczyciel: - organizuje i pokrywa koszty przejazdu do najbliższego hotelu oraz zakwaterowania (noclegów) kierowcy i pasażerów pojazdu w hotelu - do momentu naprawienia lub odzyskania tego pojazdu i nie dłużej niż przez 3 doby; limit kwotowy zakwaterowania jednej osoby powinien wynosić co najmniej 120 PLN za dobę, bądź: - organizuje i opłaca koszty przejazdu kierowcy i pasażerów pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela do ich miejsc zamieszkania lub pobytu, albo do miejsca przeznaczenia, gdy koszt kontynuacji podróży nie jest wyższy od kosztu przejazdu do miejsca zamieszkania lub pobytu, - organizuje i pokrywa koszty jednorazowego przejazdu właściciela po odbiór naprawionego albo odzyskanego po kradzieży pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela. e) jeżeli wskutek urazu ciała konieczny jest transport medyczny kierowcy lub pasażerów w celu hospitalizacji, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać co najmniej koszty następujących usług: - transportu sanitarnego poszkodowanych do jednego z najbliższych szpitali lub: - przewiezienia poszkodowanych do szpitala wyposażonego w urządzenia specjalistyczne (medyczne) odpowiednim środkiem transportu z niezbędną opieką, jeżeli z medycznego punktu widzenia taki transport jest konieczny albo, - bezpośredniego transportu poszkodowanych lotem rejsowym do odpowiedniego szpitala albo innego ośrodka leczniczego w pobliżu miejsca zamieszkania poszkodowanego w RP, albo bezpośrednio do jego miejsca zamieszkania lub pobytu, z niezbędną opieką medyczną, włącznie z przewożeniem ambulansem drogowym na i z lotniska, jeżeli jego stan zdrowia zezwala na taki transport. O możliwości oraz sposobie transportu decyduje lekarz prowadzący ubezpieczonego w szpitalu lub lekarz upoważniony przez Ubezpieczyciela, f) w przypadku, gdy kierowca doznał urazu ciała lub nagle zachorował, a żaden z pasażerów nie posiada prawa jazdy lub nie może kierować pojazdem, Ubezpieczyciel zapewnia zmiennika kierowcy w celu powrotu pasażerów ubezpieczonym pojazdem do miejsca zamieszkania lub pobytu posiadacza pojazdu. Koszty paliwa ponosi posiadacz lub pasażerowie pojazdu; g) w przypadku zgonu, Ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty transportu zwłok do miejsca pochowania w Polsce, h) w razie awarii, wypadku, kradzieży lub unieruchomienia pojazdu: - udzielenie informacji o telefonach pomocy drogowej na terenie RP, na żądanie i koszt kierowcy, zorganizowanie przyjazdu pomocy drogowej w celu naprawy pojazdu na miejscu zdarzenia lub odholowania go do warsztatu, - udzielenie informacji o lokalnej sieci autoryzowanych stacji obsługi i lokalnych możliwościach naprawy pojazdu, - przekazanie pilnej wiadomości - w związku z zaistnieniem zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową - osobie wskazanej przez kierowcę lub pasażera pojazdu, - udzielenie informacji w zakresie otrzymania pojazdu zastępczego. Warunki gwarancji i serwisu: 1. Wykonawca odpowiada z tytułu gwarancji udzielonej odpowiednio na: a) podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu - min. 24 m-ce; b) powłokę lakierniczą - min. 36 m-cy; c) perforację blach nadwozia - min. 144 m-ce - liczonych od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo - odbiorczego samochodu. 2. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 3. Miejsce świadczenia usług serwisowych dla pojazdu będącego przedmiotem leasingu Wykonawca winien zapewnić w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SWIZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe
Dodatkowe kody CPV:66110000-4, 66514110-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 20/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie - oświadczenie Wykonawcy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie - oświadczenie Wykonawcy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie - oświadczenie Wykonawcy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstawy wykluczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b i c:
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz oferty, oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów, oświadczenie dotyczące podanych informacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
zużycie energii | 20 |
emisja zanieczyszczeń | 10 |
emisja dwutlenku węgla | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. Wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy następować będzie o kwotę stanowiącą iloczyn liczby pracowników zatrudnionych przez wykonawcę wykonujących przedmiot umowy oraz kwoty podwyższenia kosztów ich pracy wynikających ze zmian, o których mowa w pkt. 2.1. 3. Wykonawca, występując o zmianę wynagrodzenia, zobowiązany jest wykazać, że kwota podwyżki, o którą występuje, jest mu należna w obliczonej przez niego wysokości, oraz, że zmiany, o których mowa w pkt. 2.3, mają wpływ na koszty wykonania zamówienia. 4. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym w szczególności zmiany podatku Vat; 5. Termin wykonania może ulec zmianie w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej; 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w innych przypadkach określonych w art. 144 pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez PGK Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj.
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Działu ds. Wojskowych Prokuratury Rejonowej w Lublinie.
- Zakup 3 szt. samochodów osobowych dla Ochotniczych Hufców Pracy
- Dostawa jednego elektrycznego samochodu osobowego na potrzeby WUP - drugie postępowanie
- "Zakup samochodu osobowego"
- Zakup pojazdu osobowego wielozadaniowego
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.