Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Bydgoszcz: DOSTAWY SZYN TRAMWAJOWYCH
Numer ogłoszenia: 30780 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. Inowrocławska 11, 85-153 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3249449, faks 052 3249438.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SZYN TRAMWAJOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY SZYN TRAMWAJOWYCH :szyna kolejowa S-49 gat. stali 800A lub 900, dłg odcinka 30m- zakres 15 ton, szyna tramwajowa blokowa LK1 GAT. STALI 900a wg rys. PT-W411/1/98 dłg odcinka 18m - zakres 8 ton, szyna tramwajowa Ri 60N gat. 800A dłg odcinka 18m - zakres 40 ton.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.94.61.10 - Szyny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: -Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 UPZP: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP: nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub posiadają zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 oraz art. 24 ust 2 pkt 1 UPZP, -Przyjmują warunki wzoru umowy, -Złożyli ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, informacjami i oświadczeniami przedstawionymi w pkt 2.5. SIWZ potwierdzającymi spełnienie wyżej wymienionych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Strona ofertowa wraz z zestawieniem asortymentowym - wypełnione druki Zamawiającego lub dokumenty sporządzone przez Wykonawcę wg wzorów Zamawiającego - załącznik 1, 1A powinny być oznaczone datą oraz podpisem Wykonawcy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - oryginalny dokument lub jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.44 UPZP) i zaakceptowaniu warunków wzoru umowy - wypełniony druk Zamawiającego lub dokument sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 2 powinien być oznaczony datą oraz podpisem Wykonawcy Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 UPZP -wypełniony druk Zamawiającego lub dokument sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 3 powinien być oznaczony datą oraz podpisem Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Inowroclawska 11 pokój 204, Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:30, miejsce: ul. Inowroclawska 11 pokój 107, kancelaria, Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.