Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Lubochnia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru z podziałem na pakiety.
Numer ogłoszenia: 30789 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7397309, fax 044 7397633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot podległy MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru z podziałem na pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru z podziałem na pakiety: 1- MATERIAłY EKSPLOATACYJNE ( TUSZE, TONERY i BĘBNY) - poz.51 2- ŚRODKI CZYSZCZĄCO - KONSERWUJĄCE - poz.5 3 - PAPIER KOMPUTEROWY i KSEROGRAFICZNY - poz.9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień publicznych( tj. Dz. U.z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 wraz z późniejszymi zmianami) a treść dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ będzie potwierdzać następujące okoliczności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę io doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą -spełnia nie spełnia- ( druk ZP - 17).Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kawaleria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4392 w Nowym Glinniku, 97 -217 LUBOCHNIA, Sztab JW 4392, pok nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna JW 4392 w Nowym Glinniku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MATERIAłY EKSPLOATACYJNE ( TUSZE, TONERY i BĘBNY).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - MATERIAłY EKSPLOATACYJNE ( TUSZE, TONERY i BĘBNY) poz. 51.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- PAPIER KOMPUTEROWY i KSEROGRAFICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2- PAPIER KOMPUTEROWY i KSEROGRAFICZNY poz 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa z instalacją i uruchomieniem urządzeń do obróbki sygnału video na potrzeby realizacji obrazu w trakcie wydarzeń artystycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, UPS, serwerów oraz części i akcesoriów komputerowych dla AWF Katowice im. J. Kukuczki w Katowicach - 17 części - (przetarg nr 1).
- "Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego"
- Zakup sprzętu komputerowego i części komputerowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Sukcesywne dostawy części oraz akcesoriów komputerowych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.