eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogrodziecDOWÓZ UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Nowogrodziec: DOWÓZ UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 308130 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380660, faks 75 7316416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014 z podziałem na dwa zadania w dni robocze z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 46, poz. 432 ze zm.). Zadanie nr 1 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Nowogrodziec: 1. Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu: Relacja przejazdu: 1) Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec) - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:15)*; 2) Gościszów Zelczów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:15, 14.10)* 3) Milików ul. Kolonia - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 4) Nowogrodziec, ul. Nowogrodzka (kierunek Nowogrodziec) - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 11, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 5) Parzyce szkoła - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 29, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 6) Zabłocie - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 17 w tym: Zabłocie (kierunek Nowogrodziec) 5 uczniów oraz Zabłocie kurniki 12 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 7) Zebrzydowa droga krajowa 94 (remiza OSP) - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 19, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole 2. Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Nowogrodźcu: Relacja przejazdu: 1) Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec) - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 2) Gościszów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 53 w tym: Gościszów Zelczów 3 uczniów, Gościszów przy posesji nr 233 6 uczniów, Gościszów kościół 19 uczniów, Gościszów przy posesji nr 9 - 9 uczniów, Gościszów tartak 5 uczniów, Gościszów skrzyżowanie 11 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 3) Czerna (kierunek Bolesławiec) - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 24, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 4) Gierałtów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 51 w tym: Gierałtów kościół 45 uczniów, Gierałtów stacja PKP 6 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 5) Parzyce kierunek Zebrzydowa - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 16, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 6) Zabłocie (kierunek Nowogrodziec) - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 7, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 7) Zebrzydowa droga krajowa 94 (remiza OSP) - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 13, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* 8) Wykroty ul. 22 Lipca Wiejski Dom Kultury - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3 (godz. 13:15, 14.10, 15.00)* *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole 3. Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu 1) Milików mostek - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz (godz. 8:00), Odwóz (godz. 13:00)* 2) Gościszów Zelczów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz (godz. 8:00), Odwóz (godz. 13:00)* 3) Milików ul. Kolonia - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz (godz. 8:00), Odwóz (godz. 13:00)* 4) Parzyce szkoła - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 6, Planowana liczba kursów: Dowóz (godz. 8:00), Odwóz (godz. 13:00)* 5) Zabłocie - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 8 w tym: Zabłocie (kierunek Nowogrodziec) 4 uczniów, Zabłocie kurniki 4 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz (godz. 8:00), Odwóz (godz. 13:00)* *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole 4. Zespół Szkół im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi: Relacja przejazdu: 1. Czerna - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 10, w tym: Czerna BZMO (kierunek Bolesławiec) 1 uczeń oraz Czerna (kierunek Bolesławiec) 9 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:45, 14:35)*; 2. Parzyce kierunek Zebrzydowa - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 8, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:15)*; 3. Zebrzydowa droga krajowa 94 (remiza OSP) - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 18, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:45, 14:35)*; 4. Nowa Wieś Kolonia Bieniec - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 14, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:00)*; 5. Kierżno autostrada - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:15)*; 5. Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wykrotach Relacja przejazdu: 1. Gierałtów stacja PKP - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:30)*; 2. Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec) Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:30,14:30)*; 3. Wykroty ul. 22 Lipca za skrzyżowaniem - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 7, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:30,14:30)*; 4. Wykroty ul. 22 Lipca Wiejski Dom Kultury - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 10, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:30,14:30)*; *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole 6. Gimnazjum im. Ireny Sendler w Wykrotach: Relacja przejazdu: 1. Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec) - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*; 2. Godzieszów sklep - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*; 3. Wykroty ul. 22 Lipca za skrzyżowaniem - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*; 4. Wykroty ul. 22 Lipca Wiejski Dom Kultury - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum. Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*; 5. Wykroty ul. Rondo Jeleniów - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*; *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole 7. Szkoła Podstawowa w Gościszowie: Relacja przejazdu: 1. Mściszów - Gościszów kościół, Ilość uczniów 5, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 11.35, 14:00)*; 2. Gościszów skrzyżowanie - Gościszów kościół, Ilość uczniów 22, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 12:20, 14:00)*; 3. Gościszów Zelczów - Gościszów kościół, Ilość uczniów 8, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:10, 14:00)*; *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole 8. Szkoła Podstawowa w Czernej: Relacja przejazdu: 1. Godzieszów sklep - Czerna (kierunek Bolesławiec), Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:00)*; *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole 9. Szkoła Podstawowa w Gierałtowie Relacja przejazdu: 1. Gierałtów stacja PKP - Gierałtów kościół, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:30)*; *podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole Kursy ranne - dowóz uczniów do poszczególnych szkół podstawowych i gimnazjów na godzinę 8.00 oraz 8.50. Kursy powrotne - odwóz uczniów z poszczególnych szkół podstawowych i gimnazjum w godzinach od 12.00 do 15.00. Kursy popołudniowe należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej / Gimnazjum jednakże pierwszy kurs odbywa się między godz. 12.00 a 13.30, drugi kurs między godz. 13.30 a 15.00. W przypadku Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Nowogrodźcu oraz Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu należy uwzględnić kurs między godziną 15.00 a 16.00. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: a) skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego; b) odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub z innych przyczyn, Wykonawca zostanie powiadomiony przez szkołę o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz i odwóz uczniów wg ustalonego rozkładu jazdy autobusów/busów. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi. Wykonawca będzie co miesiąc wystawiał dla uczniów i opiekunów imienny dokument potwierdzający prawo do skorzystanie z określonego dowozu z uwzględnieniem ulg ustawowych przewidzianych w przepisach ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012r., poz. 1138). Na podstawie art. 11 ust 2. Ustawy z dnia 7 września 199 roku o systemie oświaty (Dz. U z 2004r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 roku w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 7 czerwca 2010r, Nr 97, poz. 624) dokumentem uprawniającym do ulg są legitymacja szkolna oraz zaświadczenie o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego. Autobusy/busy Wykonawcy muszą być oznakowane, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informacyjną, iż przewożone są dzieci. Niedopuszczalne jest, aby w autobusie jechała większa liczba dzieci niż miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu). Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacji awaryjnej na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz uczniów do szkół w wyznaczonym czasie. Ustalona długość tras, wykaz i ilość kursów, przystanki, miejscowości oraz ilość dzieci może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach. W zależności od tego zmianie ulegać będzie wynagrodzenie Wykonawcy. Zadanie nr 2 - Dowóz uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych umysłowo i ruchowo (1 osoba na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opieki z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu, ul. Zgorzelecka z następujących miejscowości: 1) Wykroty - 1 osoba; 2) Czerna - 1 osoba; 3) Parzyce - 2 osoby; 4) Nowogrodziec - 5 osób (w tym jedna osoba na wózku inwalidzkim); 5) Milików - 2 osoby. Ostateczna liczba dzieci zostanie podana Wykonawcy pod koniec sierpnia, gdy Gmina uzyska listę dzieci uczęszczających do PZSiPS w Bolesławcu. Wówczas zatwierdzona zostanie także ostateczna trasa przejazdu oraz rozkład jazdy. Dzieci będą dowożone codziennie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni także dowóz w przypadku odpracowywania przez szkołę w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy po uprzednim zleceniu Zamawiającego. Dzieci będą zabierane z miejscowości, w której mieszkają, z przystanków ustalonych po uzgodnieniu optymalnej trasy przejazdu. Dziecko poruszające się na wózku należy odebrać z miejsca zamieszkania spod domu. W przypadku dzieci zamieszkałych w Parzycach należy uwzględnić przejazd przez całe Parzyce od przystanku Parzyce (kierunek Bolesławiec) drogą do Nowogrodźca (wjazd do Nowogrodźca od ulicy Młyńskiej) lub odwrotnie i odbiór jednego z dzieci spod domu. Długość trasy liczona jest od pierwszego przystanku (miejsca wsiadania pierwszego dziecka) do docelowej placówki oświatowej. Dzieci należy dowieźć na godzinę 8 rano, godzina odwozu zostanie ustalona na początku roku szkolnego po uzyskaniu ich rozkładu zajęć w ośrodku. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny odjazdu busa/autobusu z Bolesławca w poszczególne dni, w przypadku, gdy zajęcia w danym dniu trwają krócej lub, gdy wynika to z rozkładu zajęć dzieci. Z uwagi na dziecko poruszające się na wózku, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia busa/autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd powinien być wyposażony w odpowiedni, atestowany sprzęt, ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dzieci poruszających się na wózku (np. winda lub podjazd) oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, np. pasy do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność dowozu, a w sytuacjach awaryjnych zapewni transport zastępczy odpowiadający wymogom opisanym w punkcie 4.2.6. Wykonawca odpowiada za opiekę i bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu do i z PZSiPS w Bolesławcu oraz w drodze z pojazdu do budynku placówki oświatowej oraz w drodze z budynku placówki oświatowej do pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do placówki oświatowej. Obowiązki opiekuna reguluje umowa..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 16% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.11.34.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, iż: posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1265) uzyskali licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla obu zadań; W przypadku zadania nr 1, Wykonawca na dzień podpisania umowy lub najpóźniej do 30 sierpnia 2013r. musi dysponować zezwoleniem na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach opisanych w SIWZ oraz okazać je do wglądu na żądanie Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał min. jedną usługę porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługę porównywalną uważa się wykonanie minimum jednej usługi codziennego dowozu, przewozu osób przez minimum 6 miesięcy o wartości minimalnej jednej usługi brutto 70.000 zł dla zadania nr 1 oraz o wartości minimalnej jednej usługi brutto 25.000 zł dla zadania nr 2) wraz z dowodami potwierdzającymi wykonanie tej usługi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz potencjału technicznego dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia. W przypadku zadania nr 1 wykonawca musi zapewnić pojazd z odpowiednią liczbą miejsc siedzących - odpowiednio do danej trasy. W przypadku zadania nr 2 Wykonawca musi dysponować pojazdem przystosowanym do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim oraz min. 14 osób na miejscach siedzących.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania (dla obu zadań)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł dla zadania nr 1 oraz nie mniej niż 30.000 zł dla zadania nr 2, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniania będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku nastąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; - powstaniu rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; - gdy zaistnieje potrzeba wydzielenia dodatkowej trasy przejazdu lub zakupu biletu na trasie przejazdu nie uwzględnionej w SIWZ - dla zadania nr 1; - gdy zaistnieje potrzeba wydzielenia dodatkowej trasy przejazdu, spowodowana wzrostem liczby uczniów (np. w sytuacji, gdy w trakcie roku szkolnego Gmina uzyska informację z PZSiPS w Bolesławcu o przyjęciu do placówki kolejnego ucznia, posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności oraz orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) - dla zadania nr 2; - gdy zaistnieje konieczność wprowadzania zmian w przebiegu i kilometrażu trasy oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków w zależności od liczby osób korzystających z dowozu, spowodowanych np. chorobą ucznia, rezygnacją rodzica z takiej formy dowozu dziecka, itp. - dla zadania nr 2; - gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. Powyższe zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i jednocześnie nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona występująca z propozycją zmiany umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowogrodziec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:50, miejsce: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec (budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, wejście od tyłu od strony parkingu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Nowogrodziec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Nowogrodziec w dni robocze z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 46, poz. 432 ze zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych umysłowo i ruchowo (1 osoba na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opieki z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu, ul. Zgorzelecka z następujących miejscowości: 1) Wykroty - 1 osoba; 2) Czerna - 1 osoba; 3) Parzyce - 2 osoby; 4) Nowogrodziec - 5 osób (w tym jedna osoba na wózku inwalidzkim); 5) Milików - 2 osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.